BBY KPSS

Yıllara göre BBY KPSS en küçük-en büyük puanlar ve kontenjan sayıları
Yıllara göre BBY KPSS en küçük-en büyük puanlar ve kontenjan sayıları

ÖSYM Tercih Kılavuzu’nda yer alan nitelik kodu 4099 (Bilgi ve Belge Yönetimi, Dokümantasyon ve Enformasyon, Arşivcilik veya Kütüphanecilik lisans programından mezun olmak)’dur.

Yıllara Göre Bilgi ve Belge Yönetimi KPSS Puan ve Atama Tablosu:

 

 

2018 KPSS YERLEŞTİRME TAKVİMİ

DPB tarafından kamu kurum ve kuruluşlarından yerleştirme taleplerinin toplanmasıÖSYM Başkanlığınca tercihlerin alınması
KPSS 1. Yerleştirme12 Mart – 11 Mayıs 201826 Haziran – 05 Temmuz 2018
KPSS 2. Yerleştirme06 Ağustos – 05 Ekim 201811 – 20 Aralık 2018

2018 KPSS TAKVİMİ

SINAVSINAV TARİHİBAŞVURMA TARİHLERİSONUÇ AÇIKLAMA TARİHİ*
KPSS Lisans
(GY-GK- EĞT. BİL.)
22.07.201810-21 Mayıs 201831.08.2018

*ÖSYM Başkanlığınca belirlenerek ilan edilen planlanan sınav açıklama tarihleridir. İlgili Başkanlıkça bu tarihlerde değişiklik yapılabilir.

Yorum yapmadan önce lütfen okuyunuz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

165 Son Yorumlar

  1. Herkesin netini nerden biliyorsunuz ben kimseyi duymadım birkaç kişi duydum biri 60 net yapmış yüksek yapan her sınavda olacaktır 2016 KPSS ile atananlara baktıysanız 88,87 hatta 90 var. Herkesin neti 80 üstü demek yanlış ben bbycilerin bu kadar yüksek yaptığını sanmıyorum KPSS uzmanında ortalama 78 görünüyordu.




    0



    0
  2. Buradaki birkaç yoruma bakarak genel olarak herkes çok iyi yapmış demek yanlış olur. Önceki sınavlarda da yüksek yapan 90, 88 alanlar vardı zaten bunu genele vurmak yanlış ama bende 79la kapatacağını düşünüyorum kpss uzmanı sitesinde ortalama 78 görünüyordu.




    1



    0
    • Ben de katılıyorum size.kpss uzmanında yorumlarda 83,85 ve 88 net yapan gördüm ama kaç puan alrlar bilemem.Çünkü genel yetenek belirleyici olacak bu sene.Benim puanım 79,928 çıkıyor .korkuyorum vallahi olmayacak diye




      0



      0
    • Bencede yaa herkesin neti 80 üstü 84 ler 88ler 90 lar o kadr çok duydum ki sınav bi bana mı zor geldi diye düşünmeye başladım çalıştım da 1 yıl boyunca bn anlamadım geneli istediği netlerin fazlasını yapmis ya da yaptım diye trolluyo mu bilemedim netim 79 benim bu 80 ler de fazlaysa kaldık galiba ilk atamada 🙁




      0



      1
    • Ben 3.atamaya da razıyım.3.atama kaçla kapatrı sizce?




      0



      0
    • Gy:40,25 gk;33,75 puan olarak 81,281 veriyor site.Yani gk ile gy yer değiştirince daha az puan geliyor.Gy belirleyici bu sene.81 ile son atamada gider miyim acaba




      0



      0
  3. hayalperestbbyci

    Hesaplamama göre en düşük 79,982 falan çıkıyor.Kpss uzmanı diye puan hesaplama sitesi 2016 da birebir aynısını verdi.Oraya güveniyordum .Eğer bu sene de tutarsa 79,982 ile kaçıncı atamada giderim diye düşünüyorum Fikri olan var mı?




    0



    0
    • Kaçıncı atamada gideceğin belli olmaz belki 3. atama belki hiç çünkü bu sene alım yapmayabliriler




      2



      2
  4. arkadaslar 2018 atamasında en yüksek kaç puanla atanilir tan soramadım ama şöyle deyim sizce 2016 da 90 la atadı bu sene ne olur?




    0



    0
    • olduğukadar

      en yüksek kaç olur bilmem ama bence 79 dan aşağı kapatmıcal atamada.78 falan hayal..




      0



      0
  5. Ayrica fred levis sen kimsin pardon her sye olumsuz bi cevap gidemezsn yapamazsn olmaz osym de tanidgn filan mi var ?!!!




    6



    10
    • @okyanus

      sen kimsin derken? buralar senden mı soruluyor da boyle bir soru soruyorsun?

      illa cevaplarını duymak istediğiniz sorular soruyorsunuz, napayım. az amator olmaktan kurtulun. adam 81.5 netle aralık atamasında ankara olur mu dior. ben de cevap verince hemen kızıyorsunuz.

      bu arada, osym de tanıdıgım olsa burayı nıye takip edeyim.




      9



      1
    • Tek 81. 5 puan icn demedim bnde her sey de bi olumsuzsunz sen kimsn derken de olmaz gidemezsn yapamazsn gbi ifadelerin.. nerden blyosunuz blki olacak bu kadar net konusmaniz sacmalik




      3



      6
    • @okyanus

      anladım hocam. valla açıklamamı onceki mesajlarda yaptım. bir kez daha yapayım: tahmin ediyorum. aralık ayı gelsin ve atanın. isterim bunu. haa olmazsa da tahminim tutmuş demektir. hepsi bu.

      niye kasıyorsunuz bu kdr?




      6



      1
    • Cunku ortada emek var 1 yl odadan cikmayan sosyal hayti unutanlar var bnde dahil o yuzden bu kadr kasmalar tabi biz ne kdr kassak da 31 agustosun sonnucu degismeyeck ama sert yorum yaplnca var olan umut da gidiyor yoksa sizi tanimyorum kisisel bir problem olmasi imknsiz hayrlisi olsun diyelim ( kusra kalmayin moral bozulnca beni bnde sert yazdim 🙁




      6



      4
    • @okyanus

      estafurullah hocam sorun dııl. iş konusu onemlı tabi. stres kaynagı.. haklısın. emege saygımız sonsuzdur.

      31 agustosta ne var bu arada?




      3



      1
    • Puanlar aciklaniyor hocam o tarihte




      2



      1
    • Bbyciler 2018 baya calismis galiba bizim zamanimizda bu kadar net yapan yoktu arkadaslar sizleri cok iyi anliyorm hepiniz stesliiniz ins gonlunuze gore olur suna inanin nasip hersey nasipde varsa olur ben sinava baya calismistim ama sinavda istedigim neti yapamadim hersey bitti atanama derken sozlesmeli alimla cokda guzl bir yerdeyim o yuzeen olmaz imkansiz vs diye dusunmeyin umitli olun hersey gonlunuzce olsun☺☺




      2



      3
  6. 81.50 puanım var ankara istiyorum aralık atamasında ankara olur mu ?




    1



    7
    • @anka

      olmaz.




      5



      3
    • Sinava giripte tercih yapacak kisilerin puanlarina bagli yani siralama onemli burada. Bu da 31 agustostan once belli olmaz. Ustelik olsa da acilacak kadro bilinmeden bir sey demek sacma olur. Ayrica siralama bile belirleyici degil artik cunku onunuzde tercih yapmayacak ya da mezun durumda olmayacak kisiler olabilir




      2



      5
    • Ankara olmaz ilk atamada ama son atamada olur diye düşünüyorum. Toplam kaç netin var.




      0



      4
    • Peki bu 81.5 puanla ilk atamada atanilr mi sizce




      1



      5
    • 81.5 puanla atanılır ama sıralama cok onemli bu yıl bbyciler cok iyi puan alacak gibi o yuzden sıralama cok önemli.




      0



      4
  7. Slm bu aralik kadrolari ne zman belli olur




    1



    5
    • Aleyküm selam,

      Herhangi bir değişiklik olmazsa Ekim – Kasım aylarında net kadro sayısını belirlemiş olurlar. Sözleşmeli alım fısıltıları dönüyor ortalıklarda ama ne olacağını bilemeyiz. 2018’in son atamasından önce gidip sözleşmeli alım falan yaparlarsa ve çakılı kalma koşulu olmazsa 2018 sınavına girip bir şeyler bekleyenlerin vay haline…




      1



      4
    • 2018 sınavı açıklandığı an 2016 sınavın iptal olur,sözleşmeli alım olsa bile bu saatten sonra 2018 sınavı ile olur yoksa şurda kaldı 27 gün alım olacaksa bu sürede olmalı ki fısıltılar nerden çıktı bilmiyorum ama ben sanmıyorum alım yapsınlar eğer bakanlıktan bahsediyordak




      0



      1
    • @hakan,

      Sanırım yazdıklarımı yanlış yorumladınız. 2018 puanları açıklandıktan sonraki ilk kadrolu alım tarihine kadar yani Aralık ayına kadar sözleşmeli alım gerçekleştirirse ve önceki sözleşmeli alımda olduğu gibi “1-2 yıl boyunca yer değiştiremez” ibaresi yer almazsa insanlar önce sözleşmelide yer alan kadroyu, ardından merkezi de yer alan kadroyu alırlar.

      Kimse yapmaz, etmez falan da demesin. 2016’da yaptılar yine yaparlar. Çünkü buna hakları olduğunu düşünerek hareket ediyorlar. Dolayısıyla bakanlığın buna müdahale etmesi lazım. Kim bilir belki bakanlık işe alınan kişi sayısı az olsun diye böyle bir ihtilafı bilerek yaratıyordur. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmek gerek.




      2



      1
  8. Yapılacak en iyi şey sınav sonucunu beklemek 90 net bekliyorum diyen 80 e inebilir çünkü ösym sorunun altında doğru cevabı vermişti bu çok yanıltıcı olabilir o an doğru yaptığını sanırsın. Umarım dört atamada 100 e yakın atama yapar.




    2



    4
  9. Değerli Arkadaşlar,

    Yorum yazarken lütfen kullandığınız dile dikkat ediniz, hiç kimsenin kişiliğine yönelik aşağılayıcı ithamlarda bulunmayınız! Bildiğiniz üzere, herkes kendi yazdığı yorumlardan sorumludur, herhangi bir yasal durumda bbyhaber sorumlu tutulamaz!

    Yorum yapmadan önce lütfen şurayı okuyunuz!




    5



    7
  10. 77,5 net ile en son atamada dahi olsa gider miyim?




    3



    8
    • 200 sozlesmeli alimlarda 79 akadr atamis sizin net 82 puana denk gelyo asagi yukari umarim alim cok olur




      2



      5
    • 77.5. Net bu sene tahminen 82-83 puan getirir. Bu puanla son atamaya bile kalmazsınız neden endişeleniyorsunuz ki?




      3



      6
    • gidemezsin.. çok zor.. çok az kadro açılıcak…tahminim bu yönde.




      5



      6
    • Zor atanırsım diyen sayın beyefendi acaba bakanlıkla bir irtibatïnız oldu mu?Kadro açılmayacağı kanısına nerden vardınız,elinizde somut veri var mı?




      2



      4
    • @kpssmagduru

      hayır. benimkisi tahmin sadece. iki elin parmaklarını zor geçer en son alım. 2020 alımları. artık mülakatlı sisteme geçicekler tamamen.




      3



      2
    • 200 sözleşmeli alımı kıstas olarak almayın ayrıca o alımda 72 puanla yerleşen de oldu orada puan üstünlüğüne göre alım olmadı sözlü mülakattaki puana göre oldu




      1



      0
  11. Arkadaşlar sözleşmeli alım olacak mı bir bilginşz var mı?




    5



    2
    • Arkadaşlar twitterdan mesajlar atalım böyle bir duyum var. 2016 kpss ile alımın olması için elimizden geleni yapalim. Ne 2018 kpss mağdur olsun nede biz. Herkesten destek bekliyoruz.




      2



      2
  12. 83 net ustu yapip atanamama korkusu varsa vay halimize ya o dediğin 3 atama olan yanlış hatrlamiyosam son atamalarda olmuştu netini yaz ama atanacak miyiz diye sorman saçma olmuş sen de atanaamzsan millet ölsün




    6



    1
  13. Arkadaşım bunu senin değil 70 lerde neyi olan lkişiler düşünmeli sen en kötü ihtimalle ilk 5 te olursn metin güzel ama 90 netim vardemek biraz hava atmaya neyi düşük olanlarn da moralini bozmaya yaryo




    5



    1
    • arkadaşım ben kime niye hava atayım ya iyi misiniz siz? herkes atansın herkes emeğinin karşılığını alsın bu kadar kötü düşünmek niye?




      1



      0
  14. Bunun hukuk okumakla da bir alakası yok bunun inanç emek çalışmakla alakası var




    2



    1
  15. Netlerimi yazdığıma pişman ettirdiniz arkadaşlar teşekkür ederim ahlak yoksunu bile oldum sağolun ben yine de sizin hakkınızda hayırlısını diliyorum




    3



    1
  16. atanacak mıyız

    niye dalga geçeyim netleri sormuş arkadaşlar ben de yazdım evet atanacak mıyız diye soruyorum çünkü hala tedirginim 3 kişilik kadroyu da gördük bu bölümde




    2



    2
    • En son atamalarda oldu senin o dediğin 91 neti olmayan 80 neti bile olmayan kişiler var siz boyleyseniz onları düşünemiyorum duymak istediğinizi soyleyim ilk 3 te olma a ihtimaliniz yüksek …




      1



      0
  17. atanacak mıyız

    iyi ihtimalle 91 netim var kötü ihtimalle (hatırlamadıklarımı yanlış saydım) 83 netim var ama içim hiç rahat değil alım olmaz diye. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun. Umarım emek verenlerin emeği boşa gitmez.




    1



    2
    • En kotu ihtimalle 83 netin var ve hala atanacak miyiz diye mi soruyosun en iyi ihtimalle 91 neti olan biri bu soruyu sorcak bi kapasiteye sahip olmaz diye dusunyorum ben sormamali da dalga geciyosun galiba




      10



      0
  18. Of ne olumsuz konuşmuşsunuz , bu sene de sözleşmeli alım olacak ayrıca sınav 2016 ya göre zordu. 80 le kapatacağını sanmıyorum.




    2



    1
    • Sözleşmeli alımı hangi kurum yapacak ve kesin bilgi mi?




      0



      1
    • Kimseyle dalga geçtiğim yok arkadaşım burda netler yazılsın denilmiş yazdım netlerimi evet atanacak mıyız diye soruyorum çünkü içim hiç rahat değil sizin rahat mı 3 kişilik kadro açıldı bu bölüme bilmem takip ettiniz mi?




      0



      0
  19. Arkadaşlar ben şöyle düşünüyorum .2016 puanı ile sözleşmeli 200 kişi aldılar , tapuya da bizim bölümden az çok giden oldu . Bunlar 2018 kpss ye hazırlanmadılar .. Çoğu da 2016 kpss den 75 üstü alanlar . Eğer hazırlandalardı 2018 kpss den 80 üzeri alabilecek insanlardı . Çünkü insan her sunava hazırlandığında trcrübe kazanıyor ve puanı yükseliyor .kafadan en az 200 kişiyi eleyebiliriz. Yani bu 200 kişi nin faydası 2018 kpss alımlarına olacak . Bu yüzden bu sene alım sayısı orta derece olursa puanlar çon yüksek kapatmaz. Ben böyle düşündüm bilmiyorum siz ne dersimiz




    2



    0
    • Bence şu an puanların kaça ineceği verilecek kadroya bağlı tamamen… Genel olarak aynı kadro gelirse bizde ilk atamalar genelde en düşük puanla kapatıyor. Bu kaça iner bilemem . Onun harici 80 ‘den aşağı düşeceğini pek sanmıyorum.




      2



      0
    • Sözleşmeli alınan 200 kişi 2016 puanıyla alınmadı. 2014 ve 2016 puanıyla alındı. 200 kişinin yaklaşık 66-68 tanesi 2016 puanıyla bir yere yerleşti. Hatırladığım kadarıyla durum bu şekildeydi. Tabi arkadaşlara “1 yıl boyunca bir yerde çakılı kalma” şartı getirilmediği için o 66-68’nin 4’te 1’i yeniden tercih yaptı, bir sonraki dönem yeniden tercih yapanlar oldu.

      Burada takip ediyorum ama sürekli başvuru yapan kişilere kızıyorsunuz. Evet belki hakkınıza girip birkaç kişinin yerini zapt ediyorlar ama kızmanız gereken Kültür ve Turizm Bakanlığı ve o dönem orada görev alan en alt düzey ve en üst düzey kişilerden başkası değildir. Bu hata kasıtsız, kasıtlı veya sehven onlara aittir.




      0



      0
  20. Arkadaslar bu sene alimlar nasil olur malum cok memur ihrac edildi aralik atamasinda artar mi dersiniz




    0



    0
    • İhraç mı ne ihracı kaç kütüphaneci ihraç edildi o işler kapandı dostum 2 yıl geçti üzerinden,polis olabilirsin bak en çok oradan ihraç var




      0



      1
  21. Sorulan sorulara keske cevap verlse ben bu bolmdeki yani meslktaslarimi da anlamyorum nasl insanlarsa artk hava bi milyo hocalar iyi sisrdi tabi bizleri




    3



    1
  22. Benim anlamadgim 2014 en son atamada puanlar 75 lerde o zaman bu kadar dusuktu de simdi nasil 78 den asagi dusmuyor bu puan gel de sinir olma!!!!!!!




    4



    2
  23. Hakan bey merhaba oncelikle aciktan atama demissiniz 2016 puaniyla yaplan en son atama 2018 /1 atamasi 3 kisi almis keza 2017/2 atamnda 78 lere dusmus atma puani bunlar acktan yplan atma degiller demi ? merkezi atama olmasi lazim bunlar tam blgiye sahip degilim siz atanmissnz sanirim aydnlatirsaniz sevinirim simdiden tesekkur ederim ayrintili bilgiler vererek yardimci oluyosunuz




    0



    0
    • Açıktan Atama kültür bakanlığının mülakatla aldığı 200 kişi,KPSS puanına göre 3 katı aday mülakata çağrıldı taban 70 puandı ama 70 alanda çağrıldı o 200 kişinin içinde puanı 80 den düşük olan çok vardı açın bakın isimleri karşılaştırın 73-74-75 ile millet büyükşehirlere yerleşti sözlü mülakat olunca herşey oluyor maalesef




      0



      0
  24. Erkan 80 netin varsa ilk atamada atanırsın tabi gelecek kadroya bağlı
    Arkadaşlar çoğu aday 70 üzeri yaptıysa puanlar yüksek kapatır geçmiş dönemleri incelerseniz görürsünüz 70 net 80 puan civarına denk gelir,önemli olan puan değil sıralama 80-85 arası çok yığılma olacak gibi bizim bölümde özellikle 80 puan civarında çok yığılma oluyor o küsüratlar varya orada onlarca kişi fark ediyor sıralamada,

    Umarım bolca kütüphaneci alırlar




    3



    0
    • 80 lerde çok yığılma olmaz.




      1



      1
    • 2016 atamalari 78 e kadar dustu siralamalari bilmedgimden puan uzerinden yorum ypyorum umarim oyle olur hakan




      0



      0
    • Erkan 2016 da açıktan 200 kütüphaneci aldı kültür bakanlığı ona rağmen 78 yüksek bir puan şöyle diyim 200 kişinin mülakatına 600 kişi çağırdılar 70 alan herkes çağrıldı mülakata buda demek oluyor ki 70 puanın sıralaması ortama 650-700 civarında çünkü önden bi merkezi atama oldu bide başvurmayanlar oldu mülakata son katılan kişiler 70 küsürlüydü

      İlk 700 70 puandan başlar desek 80 puan ilk 250 falan olur ama işte ufak rakamlar sıralamada büyük farklar yaratıyor belirli bir yerden sonra puanlar pek artmıyor zaten bizim alanda yığılma 80 -1+1 de bana göre

      Açılacak kadro çok belirleyici olacak




      3



      0
    • 70 net 80 puan getirmez 75 net ancak 80 getirir.




      0



      1
  25. Bby ciler kac net yaptiniz paylasir misniz devlet sirrini aciga vurmyoruz millet paylasiyolar bizimkiler sus pus ben 80 net ya sizz




    1



    1
    • Umutedenbirisi

      Hatirlayamadigim sorulari da yanlis sayinca 77 net geliyo o da sanirim 82 puan civari bi puan getiriyor. Verilecek kadro sayisi ve siralamaya bagli. İnsallah bol kadrolu bi atama donemi geciririz de emek veren herkes meslegine kavusur.




      2



      0
    • Kütüphaneci

      77 nete 82 puan mi??? Nerede hesapliyorsunuz merak ettim




      0



      0
    • Umutedenbirisi

      Bu siteden hesapliyorum @kütüphaneci Tıklayınız




      0



      0
  26. Benim de hatrlamadgim cok soru var 74 -75 net geliyor olur mu sizce bu sene cok arada kaldi ya biraz daha iyi yapabilrdim heyacana yenik dustum:(




    0



    0
    • Benim de 32 gy 40 gk:(((
      Stresten yapamadim cogu soruyu bende :/ Hakkımızda hayırlısı olsun artık bekleyeceğiz.




      0



      0
    • Arkadaşım bende cok heycanlandim sinavda ve cok iyi hazirlandim benimde sanirim senin netin gibi netim gelcek . Ilk 2 atamada olmayabilir ama son iki atamada şansımız olabilir diye düşünüyorum. Cunku bi kaç arkadaşım 80 üstü net yapti ve ankara istiyorlar.




      0



      0
  27. atama puanlarımız yıllar geçtikçe yükseliyor buna ters orantılı olarak kadrolar da azalıyor,puanlarının artmasının 2 sebebi var ;
    1-bölüm gereksiz yere yaygınlaştırıldı hayır amaç neydi ankara,istanbul,marmara mezunları bile özel sektörde doğru düzgün iş bulamıyorken arşivci ünvanımız hiçe sayılırken sadece ama sadece özel kütüphanelerde istihdam yaratılırken bu kadar öğrenci ne yapacak diye düşünen yok.Bu bölümün hakkı 3-4 okulda olması gerektiği gerisi kuru kalabalık.
    2-Kadroların azalması veriler ortada tapu vardı elimizde o da gitti kaldık kütüphaneciliğe başka da bişey yok bu yıl 78 ile kapattı sanırım düşünün 200 tane açıktan atama oldu o 200 atama olmasaydı 80 altına bile inmezdi

    Saraya devasa bi kütüphane kurulacak fakat nasıl personel temin edilir bilmiyorum ama arkadaşlara tavsiyem özellikle yeni mezunlara başka alanlara yönelmeye çalışın geç olmadan atanacağın diye kpss ile zamanınızı harcamayın.




    5



    0
  28. 2018 kpssden 80-83 net bekliyorum atanabilecek miyim.sınav in çok kolay olduğunu düşünmüyorum.




    1



    1
    • Ben de 89 net yaptım ama sanki bu sene yüksek puan çok olacak gibi geliyor. Keşke 2018 KPSS’ye girenler netlerini paylaşsa, fikir sahibi olsak 🙂




      6



      6
    • Senin garanti olur ilk beşte olursun tebrikler.




      2



      1
  29. Arkadaşlar sizce aralık atamasında kütüphaneci olarak kac kadro açılır.




    3



    0
  30. Merhaba arkadaşlar acaba 2016 kpss ye bizim bölümden kaç kişi girdi bilen var mi?




    0



    0
  31. Arkadaşlr dpb aradım, açmıyorlar. Acaba bi aksılık mı var, neden hala ılana cıkmadı. Bilgisi olan var mı ?




    1



    0
  32. Merhaba arkadaşlar 2018/1 atamaa lkontenjanları ne zaman beli olacak 76.15 puanim var atama şansım varmı acaba




    0



    0
  33. Bu kadar beklediğimize değer insallah iyi bir kadro gelse kasım gibi olmasa




    2



    0
  34. Mrb lar arkadaşlar, 77,6 puan ile bu atamada kaç kadro gelirse atanma durumum olur sizce?




    0



    0
    • devirdönsün

      Tahmınımce 50-60 kişi arası alım olursa düşer 77 civarına. Ama o kadar alım olur mu bılemeyız tabı kı‍♀️




      0



      0
  35. Bugün açıklanır mi kadrolar




    0



    0
  36. Ne zaman belli olacak kadrolar. Çok az kaldı tercihlere.




    1



    0
    • devirdönsün

      Ayy oldukça heyecanlı. Umarım iyi bir sayı verilir (50 ve üzeri gibi) sınırda takılı talmayız. Daha önce 0,8 kaçırdım, atanamadım. Şimdi de 78,4 puanım var.düşer mi o kadar endişeliyim. Aynı durumu yaşamaktan korkmuyor değilim hem eskiden bby haberde arkadaşlar oldukça heyecanlı, bazen temellendirdikleri bilgilerle atama sayıları hakkında öngörülerini paylaşırdı. 200 kişi sözleşmeli alımdan sonra herkes gömdü başını kuma. mutlular sanırım, söz ettikleri gibi mesleki değil, oldukça kişisel yaklaşıyorlarmış bu atama işine. Mutlu olsunlar ne diyelim :)))




      1



      0
  37. Arkadaşlar ne zaman belli olucak kadrolar 78.57 puanim var. Son atama ve son şansım. Ne kadar kadro gelir acaba? Bu puan ile atanabilir miyim?




    0



    0
    • Kesin atanırsın puanın 76 ya kadar düşeceğini düşünüyorum çünkü yeni atama izinleri verildi ve seçim üstü kültür Bakanlığı hiç alım yapmadı diğer tüm bakanlıklar yaptı




      2



      2
  38. @osman ama milli savunma üniversitesi mülakatına girenlerin puana 75e kadar düştüydü sanırım




    0



    0
  39. @Ümit, Zor gibi.




    0



    0
  40. 76,4 ile Haziran atamasında atanma ihtimalim nedir sizce




    0



    0
  41. @Kpssbby, Tahminim 30 40 arası kadro. O puanla büyük ihtimal yerleşirsin.




    0



    0
  42. 2018/1 atamalarında kaç kadro gelir tahmini




    0



    0
  43. Arkadaşlar lütfen atama konusunda tecrübeli olan arkadaşlardan rica ediyorum 78.57 puan ile son atamada yerleşebilir mıyım?




    0



    0
  44. ertuğrulfırkateyni

    Arkadaşlar atanıp kadroları boş bırakanlar var o yüzden ösym onları sıralamadan düşmüyor yani tercih yapamıyorlar tekrar ama sıralamada önünüzde görünüyor




    0



    0
  45. neden alım bu kadar az hic alamasarda bölümü kapatsalarda kurtulsak.




    1



    0
  46. Sıralamalar güncellenmiş arkadaşlar.




    0



    0
    • Arkadaşlar branş güncellenmesinde benim önüme 4 kişi fazladan girmiş. Merkezi atamadaki toplam sayıları çıkartınca böyle bir sayı adaletsizliği yapildi.




      0



      0
    • Sıralamalarla ilgili bir gariplik var veya ben bir noktayı es geçiyorum. Daha önce pek çok yorumumda belirttim. Ben 153. sırada yer alıyordum. Geçtiğimiz atamalarda 27 kişi atandığına göre benim önümden 27 kişinin eksilmiş olması gerek. Ancak şu an 130. sırada gözüküyorum. O araya giren 4 kişi nasıl girdi acaba bir fikri olan var mı? Bu durumu bir ben mi yaşıyorum rica etsem herkes sıralamasını bir kontrol edebilir mi?




      0



      0
    • Kütüphaneci hanım

      Benimde sıralamam 24 beklerken 25 görünüyor şuan




      0



      0
    • Benimde siralamam 85 olmasi gerekirken 88. sıradayım. Anlamadım hic bir sey




      0



      0
    • Benimde 121 olmam gerekirken 125. Sıradayım. Tercihlere surda birşey kalmadı yine yapan yapti yapacağını. 2014 Kpss de güncellemelerde hiç böyle birşey olmadi. Bu sene olanlar neyin nesi bunun nasıl bir açıklaması olabilir. Biz virgülün hesabını yapıyoruz şimdi girdi önüme kabak kişi 4 kişi. Atanma umudum sifirlandi




      0



      0
    • Arkadaşlar mezun olanlar sıralamaya daha sonra eklendiği için tutmuyor hesabınız.




      0



      1
    • mezunluk ile alakası yok. 2014 te okurken bizde siralamadaydik
      öyle bir şey yok




      1



      0
  47. Temmuz ayındaki alımlarda 2016 puanıyla tercih yapabiliyor muyuz bazı yorumlarda okudum ben Kasım atamasından sonra 2016 puanı ile tercih yapamayacağımzı biliyordum sanırım yanıldım




    0



    0
    • Kütüphaneci hanım

      Temmuz atamasında sadece 2016 puanı geçerli oluyor. Tercihlerden önce yeni puanlar açıklanmıyor diye biliyorum. 2016 puanı 4 atamada geçerli olacak.




      0



      0
    • 2016 puanıyla 2018-1. Atamaya puanınızı kullanırsınız. Haziran alımları yani. Mayısta sınav olması tercih hakkınızı öldürmüyor.




      0



      0
  48. kadro yakmayı düşünen arkadaşlara bi cümlem var. Arkadaşlar kütüphaneci olarak görev alıyorsunuz belli gerekçeler gösterdikten 1 yıl sonra istediğiniz ile gidersiniz. Size ricam kadroları keyfinize göre yakmayın arşiv uzmanı olarak atanmış olsanız sizi anlarım derim ki bu arkadaşlar kütüphaneci olmak istiyor buda etik değil fakat açıklaması var birçok insanın uykuları kaçıyor gece uyuyamıyor sırf bu alımlar için. Sizlerden atama bekleyen arkadaşlar için rica ediyorum yakmayın kadroları millet ağlayarak kadro beklerken sizler gülerek kadro yakmayın. Hepinize saygılar




    0



    0
    • Kütüphaneci Hanım

      Hocam size hak vermemek elde değil. Biz aylardır kadro bekleyip uykularımız kaçarken insanların hiç düşünmeden kadro yakabileceği ihtimalini düşünmek bile sinir bozucu. Temmuz atamasında sözleşmeli kadrolarını yakıp merkezide tercih verenler olmasa belkide şuan atanmış olabilirdik. Bir şekilde herkesin hakkına giriliyor. Eğer hala tercih vermeyi düşünenler varsa bir kez daha düşünsünler.




      0



      0
    • yanlış anlamanızı ve yanlış anlaşılmayı istemem ama bende sözleşmeli atanan bir kütüphaneciyim çok şükür atandım darısı bekleyenlerin başına şunu belirtmek isterım bu olaylar atamalar olana kadar herkes bir çırpınış peşine düşüyor ama atandıktan sonra kimse kimseyi umursamıyor bunu da belirtmek isterım burada yazı yazıyorsunuz iyi güzel de yarın sizler de atandığınızda birçoğunuzun umrunda olmayacak atanamayanlar




      0



      0
    • Kasım atamasi bitsin eğer sözleşmeliden kadro yakan olursa puanlarına bakıp isimlerine ulaşıp hepsini burada ve facebook sayfalarinda liste ile ifşa edeceğim. Zaten hepinize 1 yil sonra aday memurlk bitince kadro verilcek neyin kafasi bu açgözlü insanlsr




      0



      0
    • @Oğuz hocam haziran atamasında 5 kişi kadro yaktı 5’inin isminide biliyorum. Lütfen arkadaşlar kasım atamasında aynı şey yaşanmasın.




      0



      0
    • Hocam bu terbiyesizliktir ama. Ya az insaf. Adam gidip dib alımında kazanmış. utanmadan gelip sozlesmeli alimada giriyor.




      0



      0
    • Bddk listesinde de vardı o kişi.




      0



      0
    • @gerçekler; hocam elbette dediğiniz zihniyetler vardır. Ama ben öğrenciykende mezun olduktan sonrada atamalar konusunda hep destek verdim vermeyede devam edicem. Hevesimin kırıldığı çok nokta oldu yalnız kaldığım ama yinede o arkadaslar icin mücadele etmeyi bırakmadım. Olması gerekende bu.




      0



      0
    • Arkadaşlar çok haklısınız adamlar sözleşmeliyi kazanıp şartları beğenmeyip 3-5 kuruş fazla almak için merkeziden tercih yapıyorlar madem şartları beğenmiyorlar neden sözleşmeli için uğraştılar hiç uğraşmasalardı en azından sözleşmelide 1 kişi daha ekmek yerdi ayıp ya..




      0



      0
  49. üzülerek söylüyorum ki geçişte hiç bir problem çıkmaz amiri/müdürü onay verdiği anda istifa edip merkezi atamadan geçer,ancak sözleşmeli pozisyonlar arasında sıkıntılar çıkabiliyor,diyecek bişey yok madem böyle düşüncesi vardı neden sözleşmeliden yerleşti,böylelerini ifşa edeceksin o yaktığı kadro 1 kişi için ekmek kapısı olacaktı




    0



    0
  50. OHAL’de istifa etmek…




    0



    0
  51. Arkadaşlar oyle sözleşmeliden merkezi atama ile tercih yaparak oradaki kadroya geçmek oyle kolay değil. Bunların hukuki süreçleri var. Iyi araştırın derim ben. Şimdi bana inanmaya bilirsiniz bi hukukçuya danışın isterseniz. İstifa etme süreçleri tekrar göreve başlama uzun bir süreç bu noktada mağdur edilebilirsiniz. Yönetmeliği iyi okuyun.




    0



    0
  52. Arkadaşlar, sözleşmeli işe başlayanların 1 sene çalışma zorunluluğu var öylelikle kadrolu tercih edip yerleşebilir veya başka bir bölüme sözleşmeli olarak girebilir diye biliyorum. Öyle bir bilgisi olan var mı




    0



    0
    • hayır sozlesmeli giren tekrar sozlesmeli bir ilana girmesi icin istifa edip 1 yil beklemesi gerek




      0



      0
    • Kadroluya girmesi için beklemesine gerek yok yani. Sözleşmeliyken tekrar sözleşmeli memuriyette niye beklemek zorundasın o zaman




      0



      0
  53. aksaray üniversitesine kadro açılacağını duyunca sevinemedim çünkü sözleşemlilerden biri oraya tercih verecek aksarayı istiyordu keşke bakanlık bunu önleyecek bişey yapsaydı …




    0



    0
    • puani kac o arkadaşın? sozlesmeli liste elimde mevcut. adını teşhir ederim. Ayıptır ya terbiyesizlik etmesinler




      0



      0
    • Bakanlığın bu konuda adım atması gerekir. Göz göre göre kadro yakıyor adamlar ya. Yazık günah değil mi bunca insanın emeğine.




      0



      0
    • Kültür bakanlığında Sözleşmeli olanlar üniversite kadrolarına geçiş yaptığınıza pişman olabilirsiniz. benden söylemesi. ha bu arada kadroda felan gözüm yok yanlış anlamayın beni. işin içinde biri olarak söylüyorum.




      0



      0
    • Kütüphaneci Hanım

      Mehmet bey Aksaray’ı tercih edecek arkadaşın puanını biliyorsanız açıklayabilir misiniz?




      0



      0
    • @kütüphaneci hanım; hocam sizin puanınız ve sıralamanız nedir acaba ?




      0



      0
    • Kütüphaneci hanım

      @kpssbby Güncellenmemiş sıralamam 41 puanım 80 küsür hocam. Sizin kaç acaba




      0



      0
    • @kütüphaneci hanım Benim 78.57 puanım. Hocam galiba il tercihinde özellikle istediğiniz bir yer var ?




      0



      0
    • Kütüphaneci hanım

      ©kpssbby Önceliğim olan tek bir şehir yok hocam. Kadrolar açıklanınca netleşecek inşAllah




      0



      0
  54. Arkadaşlar, 2017 Kasım atamasında Aksaray Üniversitesi 1 kişi kütüphaneci alacak bilginize…




    0



    0
    • Bi 60 kadro gelse hocam kasım atamasında 77 puani görür. Atamalar yaklaştıkça uykusuz geceler artmaya başladı. Hakkımızda hayırlısı olsun.




      0



      0
    • Keşke herkes sizin gibi bilgi verse de umutlansak.

      60 ı geç 40 45 e de razıyız. temmuzdaki son atamada da 20 25 verseler 76 kusurleri göreceğiz inşallah




      0



      0
    • siz orada mi çalışıyorsunuz bilgiyi nasil aldınız 🙂




      0



      1
    • 50-60kişilik bir alım olduğunda puanın 76lara düşeceğini düşünüyorum




      0



      0
  55. Sıralama ne kadar kaydı acaba arkadaşlar en son yerleşen arkadaşın sıralaması hakkında bilgisi olan var mı 2017/1 atamasında.




    0



    0
  56. Arkadaşlar 77,6 puan ile atanma ihtimalim nedir sizce?




    0



    0
    • Puanimiz ayni. bence 45+ kadro gelir ve de yer secmezseniz ataniriz. diger türlü temmuzda ataniriz gibime geliyor




      0



      0
    • Anladım, her şeyin hayırlısı. İnşallah iyi bir kadro sayısı gelir de atama bekleyen herkes atanır.




      0



      0
  57. Arkadaşlar kpssye çalışmaya başladınız mı ?




    0



    0
    • 77.5 da yim bi yanım çalış diyor bir yanim atanrsn diyor




      0



      0
    • Benim puan 78.5 her ihtimale karşı başladım çalışmaya




      0



      0
    • @yavuzhan hocam sıralamanız kaç acaba puanlarımız aynı benimde 78.57 genelde atanirsin dedikleri icin başlamadım çalışmaya.




      0



      0
    • @Kpssbby hocam puanım 78.50 Osymdeki guncel olmayan siralamam 112. Merkezi atamalarda ve sozlesmelide yerlesen kisileri cikardigimda su anki siralamam 47 oluyor.Fakat sozlesmelide yerlesip 2017/1 atamasinda kac kisi kadro yaktı onu bilmiyorum.




      0



      0
    • Kütüphaneci hanım

      Arkadaşlar sözleşmelilere pek güvenmeyin kadroluya tercih yapanlar olacaktır diye düşünüyorum




      0



      0
    • @yavuzhan hocam sözleşmelide 2017/1 atamasında kesin bir bilgi bu verdiğim 5 kişi kadro yaktı. Benimde güncel olmayan sıralamam 108 hocam.




      0



      0
    • @Kpssbby anladim hocam. Atanirmiyiz sizce?




      0



      0
    • Benim tahminime göre atanırız hocam. Belirli veriler var ortada tabi bellide olmaz. Ama şunu söylemek istiyorum sözleşmeli olarak atanan arkadaşlar lütfen lütfen kadro yakmayın. Bizler çok kritik sıralamalarda ki kişileriz. Hiç bir farkımız yok biliyorsunuz sırf atandığım yeri beğenmedim memleketime uzak bilmem ne gibi bahanelerle tercih yapmayın. Böyle lükse sahip kadrolar yok elimizde zaten sınırlı.




      0



      0
  58. Branş bazında sıralamasına yakın zamanda bakan var mı? Son merkezi alımdan sonra (temmuz) hala güncellenmemiş görünüyor bende.




    0



    0
    • herkeste öyle. puaniniz kac




      0



      0
    • 79,82 puanım




      0



      0
    • size zaten gelir sözleşmelileri de çıkarsanız belki ilk 5 te oalbilirsiniz. ama şehir seçiyorsunuz sanırım ki atanmamışsınız




      0



      0
    • ösym günceller tercihlere yakın fakat sizde manuel olarak hesaplayabilirsiniz 2 atamada 62+27 kişi atandı bunları direk aradan çıkarın,200 sözleşmeliyi de çıkarın fakat sözleşmelilerden maalesef tercih yapanlar olabilir özellikle bulunduğu yeri beğenmeyenler var bizzat kendi çevremden biliyorum.Tabi sözleşmelilerin bir kısmı sizin üstünüzde bir kısmı da altınızda üstünüzdekiler tercih yapmazsa oğuzun dediği gibi siz yer seçmezseniz atanırsınız




      0



      0
    • benim tahminim şudur ki eğer kasımda 35-40 arası kadro verilirse puanlar 77,5 e kadar düşer.şayet temmuzda da 20-30 arası kapatırsa 76 küsüratlara ineceğini düşünüyorum. Tabi burada verilen kadroların çoğu büyükşehirler olursa o zaman pek düşmüyor malesef:)




      0



      0
    • zaten sözleşmeli atanmışsınız bari tercih vermeyin de bu atama da atanamayanlar yolunu bulsun hep bana hep bana olmaz ki 😀




      0



      0
    • Sözleşmeli atanıp tercih yapanlara hakkımı helal etmiyorum.




      0



      0
  59. Ben sözleşmeli olarak başvurmadım özel sebepten dolayı.öğrenci iken bile okuduğum üniversitede çalıştım. Yeterlilik deyince ida etmiyorum ama kendimi gerçekten yeterli bir kutuphaneci olarak görüyorum. Artı Turk dili ve edebiyatı da bitirdim. Ama malesef bütün kapılar kapalı. Allah ta herkese açılacak kapı diliyorum




    0



    0
  60. Merhaba arkadaşlar 12 yılık kutuphaneci yim bir türlü atanamadim özel okullar da çalıştım. 760puanla atama şansım varmı. Tekrar hazırlamayı düşünüyorudüşünüyorum




    0



    0
    • atanma şansınız açılacak kadroya bağlı da sözleşmeli alıma başvurmadınız mı ? hani burada bazı arkadaşlar mülakatta mesleki bilgiye önem veriyorlar diyordu 12 yıllık kütüphaneci olarak sizi yeterli görmediler mi ?




      0



      0
Göster
Gizle