300’ün üzerinde kütüphaneci, arkeolog ve sanat tarihçisi alacağız

300’ün üzerinde kütüphaneci, arkeolog ve sanat tarihçisi alacağız

Kültür Bakanı Mahir Ünal, Maliye Bakanımızla görüştük. 300’ün üzerinde kütüphaneci, arkeolog ve sanat tarihçisi alacağız dedi. Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal, Milli Eğitim Bakanlığı ile müze, kütüphane ve sinemaya ilişkin 3 protokol imzalayacaklarını belirterek, “Öğretmenlerimize müze, kütüphane konusunda eğitim vereceğiz. Bir de illerdeki kültür merkezlerimizde ortaokul ve lise öğrencilerimizi sinemayla buluşturacağız. Belli film etkinlikleri gerçekleştirmeyi planlıyoruz” dedi. (burada şunu belirtmekte yarar var; öğretmenlere kütüphanelerin yönetimi hakkında bilgi verilmesine, eğitim verilmesine gerek yok, çünkü bu eğitimi alan Bilgi ve Belge Yönetimi Mezunları var iken böyle bir uygulamaya gerek yok, buralarda çalıştırılması gereken kişiler bizleriz, yaşayan kütüphane ancak mesleki eğitim alan bizlerle olur!!! Öğretmenler kendi alanlarına hizmet vermeli bizler ise kütüphanelere can vermeliyiz, başka türlü olması imkansız@bbyhaber)

Anadolu Ajansı (AA) Editör Masası’na konuk olan Ünal, gündeme ilişkin açıklamalarda bulunarak, soruları yanıtladı.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Başkanı Gülten Kışanak’ın, kendisiyle yaptığı bir telefon görüşmesinin içeriğine ilişkin basında çıkan açıklamalarının hatırlatılması üzerine Ünal, İzmir’deki fuarda Diyarbakır standına gittiğini anımsattı.

Bu stantta Diyarbakır’daki kültürel mirasın kendileri için ne kadar değerli olduğunu, bu konudaki hassasiyetini anlattığını, ayrıca Dört Ayaklı Minare, Kurşunlu Camisi ve Paşa Hamamı ile ilgili açıklamalarda bulunduğunu hatırlatan Ünal, şöyle devam etti:

“Ertesi gün, doğrudan telefonumdan Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı beni aradı ve aramızda öyle ifade edildiği gibi değil son derece kibar bir şekilde, bu durumdan duyduğu sıkıntıyı kendisi de dile getirdi. Bu durumdan belediye başkanı olarak muzdarip olduğunu ifade etti. Ben de kendisine, ‘Bu konuda inisiyatif kullanın. Diyarbakır’ı terörize edenlere, hendekleri açanlara, Diyarbakır’ı ve ülkeyi bir şiddet sarmalına sokmak isteyenlere karşı bir inisiyatif kullanın’ dedim. Biz tabii ki oradaki vatandaşlarımızın güvenliğini sağlamak için gerekli tedbirleri alacağız. Ama dedim ki ‘Biz Bakanlık olarak bir taraftan da hem İçişleri Bakanı hem ilgili mülki idari amirlerle görüşerek oradaki kültürel mirasın korunması için gerekli hassasiyeti gösteriyoruz.’ Oradaki kültür müdürlerimizle, müze müdürlerimizle ve o illerdeki koruma kurullarımızla sürekli temas halinde olduğumuzu ve meseleyi yakından takip ettiğimizi kendisine ifade ettim.”

Bakan Ünal, Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun reform paketini açıklarken, “Kültüre çok büyük önem veriyoruz ve ayrıca kültür paketi açıklayacağız” ifadesini kullandığını hatırlatarak, Kültür ve Turizm Bakanlığı olarak bu konuda bir çalışma yürüttüklerini açıkladı.

Önümüzdeki günlerde Başbakan Davutoğlu ile bir araya geleceklerini ve pakete son şeklini vereceklerini bildiren Ünal, “Ocak ayı içerisinde inşallah” dedi.

Kültür ve Turizm Bakanlığının hem kültürel alanda hem de turizm alanında yapısal tedbirler alması gerektiğine işaret eden Ünal, turizmde sorunları telafi edici önlemleri konuştuklarını ancak gerek yapısal gerekse Türkiye’nin tanıtımıyla ilgili tedbirler alma zorunluluğu bulunduğunu vurguladı.

Bakan Ünal, kültür alanında gelecek yıla ait öncelikli hedeflerinin sorulması üzerine, Türkiye’de kültür ve sanat konuşulmaya başlandığında bunlar üzerinden belli gerilim hatlarının oluşturulduğunu söyledi.

“TÜSAK üzerinden, AKM üzerinden bir gerilim hattı ve bu gerilim hattına takıldığınız anda kültür ve sanatı konuşamaz hale geliyorsunuz” ifadesini kullanan Ünal, bu nedenle öncelikli olarak kültürün ve sanatın bu gerilim çerçevesinde konuşulmaması gerektiğini vurguladı.

Kültür paketi üzerinden gelecek 4 yılın eylem planını ortaya koymayı hedeflediklerini belirten Ünal, bu belirlenirken, kütür ve sanat camiasının önemli paydaşlarıyla görüşmeye başladıklarını söyledi.

– “Şehir üzerinden kültürü somutlaştıracağız”

Eylem planında gönüllü olarak ya da projeyle kim görev almak istiyorsa bu süreci gerilim hattına takılmadan beraberce sürdürmek istediklerini ifade eden Ünal, şöyle konuştu:

“Kültür ve sanat politikalarını şehir üzerinden somutlaştırmak istiyoruz. Şehirde yaşayan insanın yaşam biçimine ‘kültür’ diyoruz. Bu kültürün içeriğine baktığımızda sanat, sinema, tiyatro, konser ne kadar yer alıyor? Mimari olarak da her anlamda bu kültürün kimliği var. Kültür politikalarımızı şehir üzerinden somutlaştırmak ve öncelikli olarak kültürel mirası hem korumak hem de kültürel mirasın birinci aşamada bir envanterini çıkarmak. Bu, büyük oranda tamamlamış durumda. Yani yazma eserlerden tutun da kütüphaneciliğe, oradan ören yerlerinde belli mimari eserlerin korunmasına varıncaya kadar.”

Her şehrin bir hafızasının olduğunu, ardından ikinci derecede “şehirlerin kimliği” konusunun bulunduğunu kaydeden Ünal, Edirne’yi örnek göstererek, “Serhat şehri”, “Selimiye Camisi” gibi kavramların bu şehir için bir kimlik olduğunu anlattı.

Kültür kavramıyla bir yaşam biçiminin estetize edilmesinin anlatıldığını dile getiren Ünal, “Bu çerçevede baktığımızda şehir üzerinden kültürü somutlaştıracağız” dedi.

– “Her şehirde, yaşayan kütüphaneler ve müzeler

Bu kapsamda müze ve kütüphanenin iki temel sac ayağını oluşturacağını söyleyen Ünal, her şehirde, yaşayan kütüphaneler ve yaşayan müzeler oluşturmayı amaçladıklarını vurguladı. Müze ve kütüphanelerin o şehirdeki ortaokul ve lise öğrencilerine dönük olmasını birinci öncelik olarak belirlediklerini dile getiren Ünal, “Önce çocuk doğduğu şehri tanımalı, sokaklarını, kültürünü, kimliğini tatmalı, yaşamalı, o şehrin hafızasını bir aidiyet haline getirmeli” diye konuştu.

Kahramanmaraş’ta doğduğunu dile getiren Ünal, “Hepimiz İstanbul’a aşık gençler olarak büyüdük. Ama İstanbul’a aşık gençler olarak büyümemiz bizi ötekileştirdi, bizi taşralı haline getirdi. Oysa Urfa’da, Diyarbakır’da, Kahramanmaraş’ta, Edirne’de doğan, başka şehirlerde doğan çocuklar, İstanbul’u sevmeliydiler ama en az İstanbul kadar doğdukları şehrin kimliğine, kültürüne ve hafızasına da sahip olmaları gerekirdi” değerlendirmesini yaptı.

– Milli Eğitim Bakanlığı ile üç protokol imzalanacak

Milli Eğitim Bakanlığı ile üç protokol imzalayacaklarını bildiren Ünal, protokollere ilişkin, “Müze, kütüphane ve sinema… Öğretmenlerimize müze ve kütüphane konusunda eğitim vereceğiz. İllerdeki kültür merkezlerimizde ortaokul ve lise öğrencilerimizi sinemayla buluşturacağız. Belli film etkinlikleri gerçekleştirmeyi planlıyoruz” bilgisini paylaştı.

Ünal, şu an 80 bin tane restorasyona muhtaç yazma eserin bulunduğunu, bunlardan 25 bininin acil restorasyon ihtiyacı olduğunu belirtti. Türkiye’de 100 kişinin, kağıt restorasyonu yapabildiğini dikkati çeken Ünal, bu sayıyı arttırmak gerektiğini söyledi.

– “Kütüphaneci, arkeolog, sanat tarihçisi alınacak”

Ünal, “Kütüphanesiz ilçemiz kalmasın” kampanyası başlatacaklarını bildirerek, “Maliye Bakanımızla görüştük. 300’ün üzerinde kütüphaneci, aynı şekilde arkeolog, aynı şekilde sanat tarihçisi alacağız” diye konuştu.

Yazma eserlerin tıpkı basımlarını da yaptıklarını, yani yazma eserleri entelektüellerle ve akademisyenlerle buluşturduklarını aktaran Ünal, hafıza inşa edilmediğinde bir kimlikten, kimlik olmadığında ise bir kültürden bahsedilemeyeceğini ifade etti.

Bu kimliği, bir etnik kimlik ya da bir inanç grubunun kimliği olarak düşünmemek gerektiğini vurgulayan Ünal, “Hafızası olmayan bir insanın kimliğinden bahsedebilir miyiz? Kimlik krizi yaşayan bir insanın kültürel hayatından bahsedebilir miyiz” ifadelerini kullandı.

Bakan Ünal, açıklanacak pakette kütüphane, müze, sinema, tiyatro ve sahne sanatlarının öncelikli yeri olacağını söyledi.

– Gençlere sanat alanında teşvik

Hükümet programındaki GENÇDES Projesi hakkında bilgi veren Bakan Ünal, “Birçok alanda destek veriyoruz ama kültürel alanda şimdi destekleri ve teşvikleri daha da arttıracağız. Kültürel alanda hem kısa film hem tiyatro hem sahne hem görsel sanatlarda inşallah önümüzdeki dönem gençlerimize proje bazlı çok ciddi mali destekler de sunacağız. Çok temel bir şey vardır. İlgi neredeyse enerji oradadır. Bir yerde ilgi oluşturmanız için oraya bir miktar enerji de transfer etmeniz gerekiyor. O yüzden gençlere dönük çok ciddi kültürel teşvik ve desteklerimiz olacak” değerlendirmesinde bulundu.

Kahramanmaraş’ta çekimleri yapılan Yedi Güzel Adam dizisi ile Cahit Zarifoğlu’nun evinin müze yapılmasına ilişkin çalışmalar hakkında bilgi veren Ünal, şöyle konuştu:

“Sadece Zarifoğlu değil. Nuri Pakdil, Cahit Zarifoğlu, Erdem Bayazıt. 2011’de Kahramanmaraş’a gitiğimde ilk düşündüğüm şey şuydu. Biber ve dondurma da Kahramanmaraş ile anılan önemli ürünler ama biz sadece Kahramanmaraş’ı biber ve dondurma ile değil kendi hafızasında var olan Rıdvan Hoca, Ali Sezai Efendi, Aslan Bey, TBMM kurulmadan 12 Şubat’ta Fransız’ı kendi içerisinden atan o İstiklal Mücadelesi, madalyası ile… 7 Güzel Adam ile, Erdem Beyazıt ile Cahit Zarifoğlu ile Nuri Pakdil ile… Bunun için ne yapabiliriz diye düşündük. 7 Güzel Adam dizisi o zaman ortaya çıktı. Çok da güzel oldu. Halen insanlar dizinin çekiminin yapıldığı okula gelip geziyorlar, oradaki o meşhur pastahaneye gidiyorlar. Dizide aynı zamanda ‘kara lise’ olarak bilinen liseyi Edebiyat Müzesi haline dönüştürüyoruz.”

– “Kütüphaneleri yaşayan kütüphaneler olarak düşünüyoruz”

Kültür politikalarını şehir üzerinden somutlaştıracaklarını, Edirne, Kars, İstanbul, Şanlıurfa, Elazığ, Harput, Mardin ve Diyarbakır’ın bu anlamda özel ilgi gösterecekleri kentler olduğunu anlatan Ünal, Çevre ve Şehircilik ile Milli Eğitim Bakanlıkları ve büyükşehir belediyeleri ile bir çalışma başlatacaklarını kaydetti.

Ankara Büyükşehir Belediyesinin kentsel dönüşüm çalışması düşündüğünü dile getiren Ünal, “Melih Bey ile görüşeceğiz. Mesela Melih Bey, Hacıbayram’ın karşısına eski Ankara evlerinin olduğu bir bölüm düşünüyor. İlgili bakanlıklar ve Ankara Büyükşehir Belediyesi ile Ankara’nın sur içini, eski Ankara’yı hafızasıyla, ruhuyla ve kimliğiyle ayağa kaldırmamız gerekiyor. Bundan sonra gelen nesillere önce o şehri göstermemiz gerekiyor ki onların bir hafızası olsun, onların kente bir aidiyeti oluşsun” diye konuştu.

Ünal, Bakanlık olarak çocuk kütüphanelerinin, özel çalışma alanları içerisinde olduğunu vurguladı. Ünal, şunları kaydetti:

“Çocuklar kreşlerde, anaokullarında bir şeyler yapmaya çalışıyorlar ama biz illerde bir uygulama olarak şu anda onun mimari tasarımı için de bir çalışma başlattık. Biz kütüphaneleri de yaşayan kütüphaneler olarak düşünüyoruz. Yeni bir tasarım. Sadece okuyucunun kitapla buluştuğu değil aynı zamanda okuyucunun yazarla buluştuğu, aynı zamanda okuyucunun sosyalleşme imkanının olacağı, ‘kitap kafe’ tarzında mekanların olduğu bir alan. Uzun zamandan bu yana bir kültür merkezi konseptimiz vardı. Kültür merkezi konseptini şimdi biraz daha geri çekip, daha çok yaşayan kütüphaneler ve yaşayan müzeler. Müze mantığımızda daha çok şehir müzesi. O şehrin tarihini, kültürünü, şahsiyetlerini, mirasını ortaokul ve lise öğrencilerinin öğretmenleriyle birlikte giderek özümseyecekleri mekanlar haline getirmeyi planlıyoruz. Şehirlerin kimliklerini, kültürlerini ve hafızalarını, ruhlarını inşa edersek zaten o kültürü ve medeniyeti inşa etmiş olacağız.”

Bu arada, AA Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Şenol Kazancı, Bakan Ünal’a ilk kez milletvekili seçildiği 2011’de, TBMM’de düzenlenen yemin töreni sırasında çekilen fotoğrafını hediye etti.

Kaynak:http://www.memurlar.net/

2.539 comments

comments user
emir

önüne gelene hakaret ediyorsun sanatçı böyle yaparak anca insanlığından taviz verirsin. ara sor şubesini de verdim aşağıda demi gizli bilgi değil açık açık söylüyor telefonda ki memur. al tekrar vereyim 0312 309 08 50 yı ara sınavlar şubesine bağlat sor. atanamadın tamam bizde atanamadık ama başkasının hakkına göz dikmekle olmuyor bu işler. Ama şu ramazanın en kıymetli günlerinin hatrı için inşallah sende atanırsın bizde atanır huzur buluruz inşallah.

comments user
bahtsız

ya son dakikayı mı beliyorlar artık ne ilanmış arkadaş aralıktan bu yana alt tarafı 400 kişi ya tüm kurumlarda mı böyle bi tek bizim bakanlık mı

bilerek son dakikaya kadar daha nasıl süründürürüz mü diyorlar.. inanın burada tahlil yapmaktan bilgi almaya çalışmaktan yoruldum. eminim herkes öyle.. neyi değiştirdiler ne eklediler ne çıkardılar artık ne yaptılarsa bi açıklasalar da bitse bu işkence

comments user
SANATÇIII

kardeş kimseyle muhattab olmayın sırası tutan arkdşlar onlar kendi kendine konuşmaya devam etsin

comments user
SANATÇIII

Neyse bir daha size dönük tek mesaj atmıyorum hadi bay debelenin çamurunuzda hadi by

comments user
bahtsız

bu sefer de kütüphaneci 100 mü diyorlar. bakan kendi ağzıyla söyledi 200 diye valla yeter artık dalga geçtikleri bi an önce açıklasalar da kurtulsak

comments user
SANATÇIII

Merak ediyorum berivan ve emir bakan msnz yada müsteşar mı bunları sizden başka kimse uydurmuyo

comments user
zehra

emir hocam dün ben de aynı bilgileri verdim dünya kadar hakaret edildi bana.demek ki yalan söylememişim size gördünüz mü?

comments user
emir

biz birbirimize hakarete devam edelim…

comments user
emir

İnşallah hepimiz atanırız güzel alımlar olurda. burada birbirimize saydırmanın manası yok diğer bölümler gibi bir olamıyoruz bir olsak sanırım daha çok atama çıkartırız. atanırlar sanatçı atanırlar adamların dernek başkanı hak hukuk gözetiyor o adam iş çıkartır gibi ama bizimkiler suya sabuna dökünmuyor

comments user
SANATÇIII

Alımlar mülakatsiz debelenmeyin boşuna nerden uyduruyonz anlamakta zorlanıyorm ya

comments user
SANATÇIII

Ama arkeologlar en büyük alımı alacak gibi duruyo

comments user
emir

Arkadaşlar kültür bakanlığı sınavlar şubesi ile konuştum az önce 2014 puanı ile ilana çıkılacağını mülakatlı olacağını ve kütüphaneci olarak 100 kişi alacaklarını söylediler. sadece resmi gazete de yayınlanması bekleniyormuş. Kesin olmasaydı bu kadar bilgi vermezlerdi sanırım.

comments user
SANATÇIII

O kadarını diyemem ama kasım gibi büyük bir alım planlanıyo bu 400 alım dışında bilhassa arkeologlar için ve sanat tarihçiler için

comments user
Arkeolog5

Bugün açıklanması gerekirdi Çarşamba diyorlardı

comments user
kutuphaneci

Nedense tkd nın acıklamasına ınanmıyorum.Ne mulakata ne de alımların 2014 ıle olacagına

comments user
apo

1000 atamayı hangi alanlar için demiş ki sanatçııı?

comments user
apo

100 atamayı hangi alanlar için demiş ?

comments user
SANATÇIII

Lan arkadaş 2016 ile 1000 alım konuşuluyo ya nie daha önce gelmedin nabi hoca 7 ayda sinirden ruhum çöktü bu daha başlangıç dio adam

comments user
seyit

adım geçtiği için cevap verme gereği hissettim,evet biz burada mülakat dediğimiz için sayın bakan görmüş aa evet mülakatla alım yapalım demiş,bütün suç ben ve bir kaç kişide biz 2016 ile alım olmayacağını anladığımız an mülakat lafını ortaya attık ve alımlarım mülakat ile olmasını sağladık

comments user
SANATÇIII

Arkdaşlar inanmayın mülakat haberlerine mahir ünal a sordum ne mülakatı dedi mülakat olmaz bu alımda teknik personel alımı yapıcak düz memur değil dedi kimseye de inanmayınyani

comments user
bahtsız

hayır bi de en çok sinirimi bozan aylardır hiç bir yardımı dokunmayan tkd nin ve hiç umursamayan bir bölüm başkanının ” ya aslında biz de istemiyoruz ama öyle olacakmış sizler için üzgünüm” falan diye açıklama yapması. öyle bile olsa söylemesi onlara düşmez. çok umurlarında olsaydık nisandan bu yana bir adımlarını görürdük.
Niye sadece bizim bölümün derneği biliyor madem öyle.. çünkü en çok bizimkilerden isteyen var bunu 2016 olmadı madem diye buna tutundular.

    comments user
    emir

    Şu mübarek günlerde Rabbim inşallah yüzümüzü güldürur çoluk çocuğumuzun için

comments user
bahtsız

bilemiyorum arkeolog kardeşim tek bildiğim şu 65. sıradayım bir sürü iş tecrübem var. mezuniyet notum fena değil. eğer ki bu durumda o atanacak 200 kişiden birisi olamazsam bu işi yapana da, benim yerime gidene de, bunu yaptırmak için son dakikada uğraş verene de hakkımı helal etmeyeceğim.

Şu da bir gerçek 2016 ile olmayacağı anlaşılınca birileri kasıtlı olarak bunu ortaya attı yoksa kimse bakanın ağzından ya da bakanlıktan böyle bir şey duymamıştı. şu an sıralaması ilk 200 de olup da atanamayacak olan her kişinin hakkını bir başkası yemiş olacak

comments user
Sanatçı 345

Gençler inanmayın mülakat var diyenlere, hepsi alım2016 sınavıyla olmayınca mülakat isteyen 500-600 sıradakiler. Moral bozuyorlar akıllarınca..

comments user
arkeolog

Zehra, kütüphaneci, SANATÇIII, seyit bunlar art niyetli algı oluşturucular….Bunlara cvp yazmayın.. İÇİNİZİ FERAH TUTUN…(ilan çıkana kadar bu siteye son yazımdır)!!

comments user
sanat tarihçi

Yav bir geçin gidin ya neyin mücadelesini verdiniz pat diye ortaya çıktınız mülakat diye inanmayın bu zevatlara

comments user
emir

zehra hocam sadece mülakat mı eklenen

comments user
zehra

arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için.ilan çıkınca göreceksizniz zaten.artık yorum yazmayacağım.ben kendimce mücadelemi verdim.ALLAH herkese kolaylıklar versin ayrıca sabır versin.!

comments user
bahtsız

ne olacak zehranın söylemediği şey büyük ihtimal mülakat (neden söylemiyor onu da anlamış değilim)
demek ki 2016 ya kalmayınca birileri son dakikada yapacağını yapmış. mülakat istemiyoruz diye yaygara yaparak resmen karpuz kabuğu düşürdüler. bu saatten sonra ilanı bekleyip görmekten başka yapacak bir şey yok.

comments user
zehra

mülakat arkadaşlar mülakat! mülakat eklenmiş oyüzden bekletiliyormuş ilan.cumaya kadar yetiştirmeye çalışacağız dedi.mülakat yüzünden ilan gecikmiş.

comments user
Erol

Her yorum yazanda maalesef iyi niyetli değil bir iki gün kaldı hala olumsuz yorum yapılma telaşında elimizden geleni yapıp bekleyelim

comments user
Barış

Her kafadan bir ses bakalım ne olacak…

comments user
emir

arkadaşlar bakanlığı bende aradım sizde arayın üst düzey biriyle konuşmaya gerek yok telefonun başındaki memur bana da bir değişiklik yapılıyor yetiştirilmeye çalışıyor dedi. yani bir değişiklik var ama ne

comments user
ahmet sapmaz

zehra allah aşkına işine git milletin hayallerini umutlarını yıkma boş boş konuşma senin o kadar çapın olsa burda yorumlarla uğraşmazdım

comments user
sanat tarihçi

Emir ben şuana kadar ortada olmayıp böyle pat diye mülakat mülakat ortaya çıkanları dikkate almıyorum zehrayı bile bakanlıkta en yetkili biriyle konuşacak pozisyonda olan biri şuana kadar nerdeydi o yetkiliyi aramış ekstra olarak böyle bilgimi1 vermiş mülakat1 konusunda müthiş bir algı operasyonu var bu oyuna gelmeyin.ve bunlar aniden ortaya çıktılar.

comments user
emir

sanat tarihçi haklı en fazla mülakatlı olacaktır sanırım

comments user
sanat tarihçi

Zehra dünyam başıma yıkıldı,moralinizi.bozmak istemiyorum gibi laflar o değişikliği söylememenden daha kötü dünyam başıma yıkıldı çok önemli.değişiklik varmış ama diyip.moralinizi bozmak istemiyorum şakamısın diyeceğini demişsin zaten sadece değişikliği yazmamışsın

comments user
emir

daha ötesi yok zaten yorulduk yorulacağımız kadar söyle de bilelim bari. yetiştireceklermiş ama demi ilanı

comments user
emir

zehra söyle nedir değişiklik zaten telefonda da demişti

comments user
Dtcf

Neymiş değişiklik Zehra hocam

comments user
zehra

arkadaşlar,bakanlıktaki en yetkili kişiyle görüştüm ve dünyam başıma yıkıldı.2014’e yetiştirmeye çalışıyoruz fakat bir değişiklik yapıldı dedi.değişikliğin ne olduğunu sordum ve maalesef ki öğrendim.burada yazıp moralinizi bozmak istemiyorum.ilan çıkınca göreceksiniz zaten.cuma gününe kadar yetiştirme çabasındayız dedi.benim öğrendiğim bu kadar arkadaşlar.

comments user
dewey

arkadaşlar ‘2016 ile 1000 civarı alınacak’ söylentisini nerden duydunuz?

comments user
kitapçı

herkes aglıyor massallah ama ağlamak bize ne katacak surda kalmıs 3 gün yuzduk yuzduk kuyruguna gldik mail atın twit atın lutfen

comments user
ahmet sapmaz

eyvallah

comments user
zehra

sözleşmeliler sözleşmeli alıma başvuramaz ama kadroluların bazı şartlar dahilinde böyle hakları maalesef var.ben onların sadece vijdanlarına bırakıyorum.kim kimin ekmeğiyle oynarsa ALLAHIM onun gönlüne göre versin!

comments user
ahmet sapmaz

açgözlülük değil kardeşim hayat şartları ve azmin ve başarının verdiği kpss bbaşarısını herzaman imkan oldukça kullanmak..

comments user
emir

Kültür bakanlığı sınavlar şubesini aradım, resmi gazete de çıkmasını bekliyoruz bir değişiklik yapılacak dendi bilgisi olan var mı

    comments user
    emir

    Kadrolu olupta sözleşmeliye başvuranlara Allah akıl fikir versin biraz da insaf versin açgözlüluklerine karşılık. Bu sistem de değişir inşallah bir an önce

comments user
ahmet sapmaz

arkadaşlar kadrolu atananlar da sözleşmelilere tercih yapacaklardır bunu da aklınızın bir köşesine yazın yerinden memnun olmayanlar sözleşmeli tercih yaparlar yapacaklarda örneğin ben

comments user
emir

anladım inşallah olur inşallah bende aynı durumdayım

comments user
bahtsız

emir ben bby denim. şu an osym sıram 135. 35 kişi iki sene içinde zaten alındı sözleşmeli için başvuru yapamayacaklar. bir hafta önce açıklanan son atamada da 34 kişi zaten kadrolu atanacak benim sıram yaklaşık 65 oluyor. bir an önce hakkımızı teslim etseler çok rahat atanacağım inşallah ama sürekli bir şey çıkıyor. ve umutla bekliyorum herkes gibi.

comments user
emir

inşallah bahtsız kardeşim yarın çıkar hepimiz güleriz. Eğer ilana çıkarsa sıralaman son atama ile birlikte 50-55 kişi düşmesi gerekli sanırım

comments user
bahtsız

gülşen keşke herkes senin gibi düşünse ama yakın arkadaşım dahi 2016 ya kalsın diye dua etti aylardır.
Şu anda 200 kişi alımı ilana çıktığı anda 65. kişi olarak başvuracağım. ama 650. sıradakine kadar herkes benden daha çok hak iddia ediyor. İnşallah yarın bekliyorum ben arkadaşlar. Bence çarşamba ilan çıkacak.

comments user
alihaydar

nasıl bir yorumlama tekniğiniz var sizin arkadaşlar ya hem mesleğinizin hem de insan olarak bazı duyarlılıklara sahip olmanın gerekliliklerine dikkat ederek yorumlarınızı yapın…ÇİNGENEYE KRALLIK VERMİŞLER ÖNCE BABASINI ASMIŞ…BU NE KİBİR YA…

comments user
emir

Bir haber yok mu arkadaşlar

comments user
gülsen

birbirimize destek olacağımıza köstek oluyoruz.hayırlısıyla 2014’lüler atansın bize de sıra gelir elbet.bakan bey ilk etapta demedi mi?bu ne demek alımlar devam edecek demek! bırakında aileleriyle aylarca bekleyen mağdur edilen arkadaşlarımız atansın.yüksek puanlar alıp atanamamak ne kadar zordur bir düşünsenize.lütfen mağdur edilen arkadaşlarımıza destek olalım…hepimiz bu mağduriyetimizden el birliğiyle kurtulalım!

comments user
gülsen

sağlık problemlerim nedeniyle 2014 sınavına giremedim.ben de 2016 kpss sınavına girenlerdenim.ama atamaların 2014 puanıyla alınması için uğraşıyorum çünkü 81 puan almış atanamamış insanlar var yazık günah değil mi?ben sanat tarihçisiyim arkeolog değilim ayrıca.ama arkeologların 81 puanla beklemesini vijdanım kabul etmiyor.ilan hafta içi kesin çıkacak inşallah.bu mağduriyetiniz giderilecek.zaten 2016 için alım kesin yapılacak 1000 civarı.bırakın da insanlar atansın.kendinizi onların yerine koyun 81 puanla açıkta kaldığınızı düşünün.! bencilce davranmayın onların yerine koyun kendinizi.

comments user
Barış

Bu ne arkadas mülakatta mülakat simdi bide bu dert cikti.
4 aydir alim olsun diye cabaliyoruz simdide donen muhabbete bak.
Ne yani şimdi kpss de 50 siradaki adam torpil yok diye bekleyecek; 1000.sirada ki adam sirf dayisi var diye atama hoopp boyle mi olacak yani!!!
Ins sayin bakan bunun farkindadir.

comments user
zehra

arkadaşlar,zaten sözleşmeliye alındığınız zaman sizden adli sicil belgesi isteyecekler.sicilinize bakılıp ardından gerekli işlemlerden sonra göreve başlyacaksınız.her önüne geleni devlet dairelerine yerleştirmiyorlar.bunun yolu yordamı var.sadece bundan sonra yapılacak tüm alımlar sözleşmeli olacak.sebebi de sözleşmeli olanlar memurluklarına ters düşecek davranışta ısrar ederlerse görevden atılacak.öğretmenlik zaten 3 aşamadan oluşuyor.mülakat da getirsinler tam olsun! yok öyle bir şey! sadece sözleşmeli alım var ama mülakat faln yok!

comments user
arkeolog

Sağol bahtsız kardeşim inş dediğin gibi olur da rahatlarız…Az kaldı biraz daha sıkalım dişimizi….

comments user
bahtsız

arkeolog kardeşim bilgin olsa paylaşacağını biliyorum. Ben ilan çıktığında ilk sen duyuracaksın diye hissediyorum anlamında söylemiştim.
Aynen bende face grubundaki o arkadaşın söylediklerine tkd başknından daha çok itimad ediyorum.
İnşallah bir haftaya kalmaz burada kimin hangi şehri istediğini konuşacağız.

comments user
arkeolog

Bahtsız kardeşim ben de senin kadar biliyorum inan ki. Ama Ankaraya giden arkadaslarıma güveniyorum. Siz de öyle yapın.

comments user
bahtsız

arkeolog boşver çünkü 2016 dan umudu kestiler bakan 2014 e yetiştirmeye çalışıyoruz deyince bu sefer de bununla avunuyolar. asıl düşünmeleri gereken bu bi defa başlarsa bundan sonra kendilerine daha çok zararı dokunacak.
ayrıca terörist oldukları alınlarında yazmıyor 3-5 kişilik ekip anlayamaz çok istiyorlarsa bakarlar siciline araştırırlar varsa zaten direk almayabiliyorlar.

comments user
arkeolog

Y….. bir yıl önceki alımlarda yok muydu terörist memlekette?? Akıllı mı sın sen de yani. Aaaaa arkadaş doğru söylüyor diyecez biz de. Cin olmadan çarpacak bizi…

comments user
bahtsız

arkeolog kardeşim müjdeyi senden duyacakmışız gibi bir his var içimde hadi inşallah

comments user
arkeolog

Arkadaslar malum kişilere cevap vermeyin… VE şu M harfi ile başlayan mevzuyu kapatın……… RİCA EDİYORUM

comments user
kutuphaneci

Bugünün bakanlar kurulu toplantısına bakıyorum her yerde terörle mucadele ve ısraıl ıle yapılan anlaşma yazıyor.Bizim alımlar ıle alakalı bır bolum bulamadım henuz

comments user
kutuphaneci

Allahtan başka kimsem yok.Ben girmeyeceksem bölümümüzde fazlaca bulunan terörist ve yandaşları da girmesin.Mülakatlı alım zorunuza gitmesin devlete sövüp devletle savaşıp onun maaşıyla geçinenler zorunuza gitsin.Gidin bazı kütüphane personelleri arasındaki terör propagandalarını görün

comments user
bahtsız

lütfen artık birisi şuraya ilan çıktı yazsın ya.. bir görelim artık ya 4 ay bekledik ve 4 gün kaldı.

comments user
Erol

tkd şimdiye kadar nerdeydi sormak lazım neden bu alımlara ciddi bir destek verilmedi neden son anda ön plana çıkılmaya çalışılıyor ne düşünmemiz lazım

comments user
bahtsız

ben de neden bu bilgiyi sadece tkd paylaşıyor onu anlamıyorum. böyle bir bilgi varsa bu arkeologlar derneğine de verilir ya da bakan da söyle aylardır bakanlıktan böyle bir şey söyleyen olmadı.

hayır dicem tkd bakanlıkta çok etkin o yüzden bu bilgiye sadece tkd erişebilmiş. o da inandırıcı değil etkin olsalar aylardır bir faydaları dokunurdu.

ben tkd nin de tkd ye dayanarak açıklama paylaşan bby bölüm başkanınında bunu yapmaya hakları olmadığını düşünüyorm.

bence aylardır yaptıkları gibi tkd garip etkinlikler yapsın, bölüm başkanı da okumanın faydaları konulu demeçler versin.
AMA AYLARDIR HİÇ BİRŞEY YAPMAYIP ŞİMDİ BİZİM İYİLİĞİMİZİ İSTİYOR GİBİ GÖRÜNÜP Bİ DE ÜZERİNE ALGI YARATARAK BİZE ZARAR VERMESİNLER.

comments user
berivan

BAKANLAR KURULUNDA KARAR ALINMIŞTIR DEĞİL Mİ ARKADAŞLAR. BU ARADA TKD İSTANBUL ŞUBE BAŞKANI YASAL OTORİTEDİR. NASIL ASLI OLMAYAN BİR BİLGİYİ RESMİ AÇIKLAMA OLARAK VERİYOR ANLAYAMIYORUM.

comments user
bahtsız

seyit gene mi sen? bu sefer de mülakata mı umut bağladınız 2016 ya kalmayınca…

ayrıca evet kendi dernek başkanıma güvenmiyorum. çünkü dernek başkanı dediğin; aylardır kılını kıpırdatmayan, şimdi de biz uğraştık diye olayı sahiplenmeye çalışan, apartman dairesinden bozma bir yerde kurulmuş ve mesleği babalarının malı gbi gören üç beş hocanın birbirine akademik toplantı ve yazılarla hava attıkları bir derneğin başkanı..

aslında şu anda konuşmaya dahi hakları yok

comments user
seyit

burada bazıları mülakatı yazmayın yazmayın diyor da senin dernek başkanın çıkıp mülakatla alakalı yazı yazmış ve binlerce bölüm mezunu o yazıyı okumuş burada 3-5 kişi kendi aranda konuyu kapatsan ne olacak

ha bir de algı algı diyenler var o zaman dernek başkanı mı algı yapıyor ? dernek başkanı mülakatlı olsun mu istiyor alımları ?

saçmalamakta üstünüze yok demek ki duyum alınmış mülakatlı olacak işte

comments user
emir

hadi bakalım bugün yarın çıkması gerekli o zaman ilana

comments user
bahtsız

inşallah zehra inşallah bir çıksaydı şu ilan hayırlısıyla. aylarca gık çıkarmayıp şimdi konuşma hakkını kendinde bulanlara söyleyecek çok şeyimiz var. yeter ki şu ilan bir çıksın aylardır öldük artık. taş olsa çatlardı.

comments user
zehra

isteseler 1 saat içinde bile çıkar ilan…hatta bir telefona bakar o kadar net yani!

comments user
bahtsız

sanat tarihçi kardeşim buraya yazmayalım dedik dedik. kendi bölüm başkanımız çıkıp neler söyluyor. 4 aydır okuma kültüründen başka birşey söylemeyen adam bi anda alımlar hakkında konuşmaya başladı ya

comments user
zehra

arkadaşlar bu alımın yapılma sebebi 2016 kpss puanıyla 1000 alım yapılacak olmasıymış(sanat tarihi,arkeolog,kütüphaneci mimar,mühendis,restorasyon).2014 puanı olanlara haksızlık yapılmasın diye süreç hızlanmış.bakan bey adaletli davranmış sağolsun…

comments user
sanat tarihçi

Mülakat algı tuzağına düşüp buraya yazmayın diyoruz hala yazıyorsunuz

comments user
bahtsız

”Uzun süredir konuşulan ve son hükümet değişikliği ile olup olmayacağı konusunda endişeler yaşanan Kültür ve Turizm Bakanlığı’na KPSS ile 200 kütüphaneci kadrosunun açılacağı Sayın Başkan Ali Fuat Kartal’ın açıklamaları üzerine anlaşılmıştır.”

hocanın şu açıklaması bile iki yüzlülüklerini gösteriyor. sanki alınacağını tkd başkanı açıkladı aksine bakan açıkladı o da üzerine limon sıktı. aylardır hiç birşey yapmayım şimdi de çok ilgileniyormuş gibi görünüyorlar. Öyle görünmeye çalışırken de algı yaratarak zarar veriyorlar.

ve diğer bölümlerde hi böyle birşey yok arkologların dernegi hep destek verdi. ne sanat tarihçileri ne arkeologlar böyle algı için uğraşmadı hep bizim bölümden çıkıyor hep.

comments user
bahtsız

ayrıca neden arkelogların bölümünde derneğinde ya da sanat tarihçilerinde böyle bir haber yok da bizim bölümde dolaşıyor. Nabi avcı dahi kendisi ile görüşenlerin arkeolog olduğunu söylüyor. şimdiye kadar bu konuda tek açıklama yapmayan bölüm başkanı (hatta biz çırpınırken kitap okumanın faydasından bahseden bölüm başkanı) çıkmış mülakatlı olması haksızlık olmuş diyormuş gibi görünüp aslında kesinlkile öyle olacağına dair algı yaratıyor ya olmayacaksa da bunların yüzünden olacak.

comments user
bahtsız

bu arada şu anda hacettepe nin bby bölüm başkanı da mülakatla alakı yazı yazmış uzun uzun onu paylaştı.
Vallahi 4 aydır uğraşımızı boşa çıkaracaklar. Bilerek ya da bilmeyerek eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyolar. resmi bi açıklama varmış gibi konuşuyor hepsi. ne lanet bi,r bölümmüş ya

comments user
bahtsız

bırakalım şu mülakatı artık hiç lafını bile etmeyelim olmayacaktır belki de tekrar söylüyorum algıdır belki de..

ben de haber bulamadım bakanlar kurulunun toplanmasıyla alakalı kesin mi?

O zaman bakanlığa bir an önce ilana çıkması için mail atmaya devam edelim. Malum memurların çoğu 1 saatlik işi 1 günde yapıyor. Bi de ona takılmayalım. çok az zamanımız var.

comments user
sanat tarihçi

Emir bakanlar kurulu sabah 9 da toplantı ve toplantı şuan bitti trt yi aç Numan Kurtulmuş açıklama yapıyor

comments user
emir

bakanlar kurulu toplantısı basın da yok kesin mi toplandığı

comments user
sanat tarihçi

Birileri mülakat olsun diye algı yaptı burdaki çoğu arkadaşta bu oyuna düştü malesef.

comments user
Deni

Mülakatlı alım nedir ya!!! Böyle saçma şey mi olur. TKD’ninde olayı ülke gerçekliliği ile bağdaştırması çok saçmadır. Buradan kınıyorum TKD’yi, kesinlikle çözüm bu olmamalı.

comments user
sanat tarihçi

Bakanlar kurulu bu sabah 9 da toplandı arkadaşlar

comments user
art

Birileri mülakat olsun diye algı yaptı hepinizde bu oyuna düştünüz tebrikler

comments user
bahtsız

arkadaşlar haberleri de takip etmeyi unutmayalım bakanlar kurulu ne zaman toplanacak net bilen yok galiba toplantıdan haberimiz olsun

comments user
zehra

bu hafta kesin ilan çıkacak.nabi avcı yetiştirmeye çalışacağız demişse yapar.milli eğitim bakanı iken hep takip ederdim kendisini.ne dediyse yapıyordu.kendisine güvenimiz sonsuz.kimseyi mağdur etmeyecek inşallah…şimdiye kadar milyon söylenti çıktı.çoğunun gerçek olmadığına şahit olduk zaten.bu mevzuyu da kapatalım hatta hemen unutalım! bayram öncesi hayırlı olur inşallah hepimiz için…

comments user
emir

kütüphaneci kardeş besyo bu zamana kadar mülakatlı alması normal adamlar fiziğe göre hareket ediyor, kültür bakanlığı bu zamana kadar kaç tane mülakatlı alım yaptı da şimdi yapsın, bu bir kenera biz neden mülakat isteyelim… Hak yemek için mi?

comments user
bahtsız

Arkadaşlar eğer ki bu algıysa resmen oyuna geliyoruz. şu mulakat mevzunu kapayalım olmucaksa da olacak yoksa.. ayrıca tkd nin facebookta yazdığı ve 10 satırlık yazıdan başka dayanağı olmayan birşey..
Şimdiye kadar 2016 ya kalacak diye algı haber çok yapıldı. 2016 olmasından umudu kesince mülakat demeye başladılar.
Zaten bakanlar kurulu bu günse bir iki güne ilan çıkar.

Ayrıca 4 aydır hiç bir yararını görmedğimiz tkd den bahsediyoruz ne kadar güvenebiliriz. Biz mülakatı karıştırmadan alperdoganın söylediği gibi mail atmaya devam edelim ki süreç hızlansın. Bu sefer de bakanlar kurulu onaylayıp bakanlıktaki memurların keyfine kalmasın..

comments user
kutuphaneci

Bundan sonra alımların cogu mulakatlı olacak.Bu bir gerçek ayrıca bakanlık gayet guzel ugrasır. gsb 1000 besyo mezunu ıcın 4 bın kısıyı tek tek mulakata aldı.Muhtemelen bızde de 4 veya 5 katı mulakata cagırılacak

comments user
arkeolog

Arkadslar aşağıda Alperdoğan ın yazdığını okuyun ve ona göre davranın artık. Herkesten rica ediyorum………

comments user
zehra

bundan sonra yapılacak bütün alımlar sözleşmeli olacak.öğretmenlikler de aynı olacak.mülakatsız olur inşallah.alımlar kesin artacak inşallah puan üstünlüğüne göre olur….

comments user
arkeolog

Mimar mühendis arkadaşları daha sonra atayacaklar herhalde 200 kişi olarak. Çünkü paket 600 kişilikti… Birde atamalar en son hangi tarihte sona ulaşır yani göreve ne zaman baslarız. TAHMİNİ OLAN….

comments user
BERİVAN

200 KİŞİLİK ALIMDA MÜLAKAT YAPILMASI ÇOK ANLAMSIZ BAKANLIGI DA MULAKAT EKIBINI DE ZORLAR BU EN AZ 2 KATI KISI YANI 400 KISININ MÜLAKATA CAGIRILDIGINI DÜSÜNÜRSENİZ BU KADAR KISININ MÜLAKATIYLA BAKANLIGIN UGRASACAGINI SANMIORUM. GERCEKTEN KIMSE UMUDUNU YITIRMESIN 2014 DE GÜZEL KAPATILACAK, 2016DA DA ÇOK GUZEL ALIMLAR OLACAK INSALLAH.

comments user
art

Arkadaşlar bakanlar kurulu her hafta,hafta bir gün toplanır o günde pazartesi.

comments user
ayşegül

Arkadaşlar bence bakana mail atalım derim. Kadro isteyelim ve durumumuzu bildirelim hiçbir şey yapmamaktan iyidir. nabi.avci@tbmm.gov.tr

comments user
arkeolog

BK toplantısı yarın yapılırsa çarsamba olabilir..

comments user
SANATÇIII

İnş. hayırlısıyla sıkıntı olmaz da bizde önümüze bakarız ve bayramı artık doyasıya yaşarız

comments user
SANATÇIII

bence de çarşamba

comments user
arkeolog

ARKADASLAR tamam konuyu ALPERİN dediği gibi KAPATIYORUZZZ. Başka konulara geçelim. Maillerde de bu konudan bahstmeyelim. ALPER doğru söylüyor. Mülakatı KARIŞTIRMIYORUZ….konuyu değiştiriyorum. İlan hangi gün yayımlanır. Bence ÇARSAMBA…tahmini olan??

comments user
SANATÇIII

Hayırlısı olsun artık

comments user
SANATÇIII

Birde bakan bey açıklama yaptığı zaman bizim giden arkadşlara anlatmış durumu öyle söylüyo programda ordaki arkadaşlar müjdeyi alınca illaki bakan bey e mülakatli olmasın da demişlerdir

comments user
bahtsız

Sanatciii kardeşim face geubundaki arkadasin verdigi bilgiye guvenelim bence.. haklisin.. hakliyiz.. ama unutmayalim bu algi ilk kez basimiza gelmiyor memurlarnette yapmisti bakarsin bu da oyledir. Umudumuzu yitirmeyelim olmayacaksa da karpuz kabugu dusurmeye calisiyorlardur belki de dayisi olanlar

comments user
SANATÇIII

İçimizi ferah tutalım bu hayırlı günlerde böle bşy yapmazlar

comments user
SANATÇIII

Geçen seneki alımlar da sözleşmeli idi ama mülakat yoktu önceki alımlar da pek mülakat a rast gelmedim yani

comments user
SANATÇIII

METEHAN hocam bişey söyle var mı öyle bişey

    comments user
    Alperdogan

    Ya arkadaşlar ben size ne diyim bilemedim ben yukarda aciklama yaptım size ama hala yok varmı yokmu ya lutfen sakin olun itibar etmeyin böyle seylere, aciklayamadigim çok sey var, sadece sakin olun gönlünüzü ferah tutun, mail fax tivit atmaya devam edin usluba dikkat ederek, mulat olayini karistirmadan,zorla insanların aklina karpuz kabuğu dusureceksiniz, yukardaki aciklamammi okuyun lütfen ne yazmışım…

comments user
kutuphaneci

Ptt bıle mulakatla alım yaptgında soylemıstım aylar once sozlesmelı olarak bu kadroların verılmesının nedenı mulakat ıle alımın olması.

comments user
SANATÇIII

Böyle işin ……. atamayı çıkarmaya uğraş umut ışığı belirsin şimdide mülakat dedikodusu ile uğraş nasıl bir ülke ya herkes haramı kovalar milletin ruhuna bulaşmış bu illet

comments user
SANATÇIII

Bu face grubu arkdaşlar bu konu ile aiakalı çalışıyodur inş.

comments user
bahtsız

Arkeolog kardesim onu ben dort aydir anlayamadim zaten..tum gun elinden tableti telefonu dusurmeyen insanlar iki mail atmaya tenezul etmedi ilan cikinca su puanla suraya girebilir miyim diye buraya tuneyen cok olur ama … insallah bu tkd nin aciklamasi dusundugumuz gibi algi cikar da bi an once ataniriz. Sonrasinda insallah destek vereni de kostek olani da unutmayiz

comments user
ebru

arkadaşlar twete nereye atıyoruz 🙁

comments user
SANATÇIII

Ark. çoğu umurunda değil başkaları uğraşsın bende aradan sıyrılırım hesabında lar

comments user
arkeolog

Ya SANATÇIII kardeşim ben anlamıyorum. Nerde bu 400 kişi. Ben dünden beri o yazıyı okuduktan sonra kafayı yiyecem. milletin hiç umrunda değil. bu konu bir tek seni beni mi ilgilendiriyor…Nasıl böyle sessiz ve umursamaz olabiliyor millet anlamadım..Herkesin mi dayısı mı var…..

comments user
sanat tarihçi

Bakanlar kurulu her hafta pazartesi toplanır bunu öğrenmek için ekstra bir bilgiye gerek yok arkadaşlar.

comments user
SANATÇIII

bence bu bakanın kıymetini bilin ilerde çok alım yapar

comments user
arkeolog

Tamam arkadaşlar kültür bakanlığına mail atmaya devam edelim. Herkes bol bol mail atsın. TWİT ve fax da olur. Konuyla ilgili olarak derdimizi üslüba dikkat ederek anlatalım….Boş bırakmamak adına….

comments user
SANATÇIII

Bakanlıkbu güne değin bildiğim kadarıyla mülakatlı alım yapmadı die biliyorum bugünden sonra da yapmaz

comments user
Alperdogan

Arkadaşlar sizden ricam mail tivit atmaya devam edin, boş birakmamak lazım, ama üsluba dikkat edelim, bu dernekler hepsi tkd arkeologlar dernegi vs simdi allahin izniyle bulum olunca biz yaptık demek için bunu yapiyorlar, sadece amacimiza ulasmak icin son bir gayret çok az kaldı arkadaslar.

comments user
SANATÇIII

aklı olan bu derneklere gidip üyelik yapmaz bunların yaptığı kendilerine rant sağlamak başka da bişey değil

comments user
emir

arkadaşlar bu tdk sanırım hepimizi manipüle edip başka işler peşinde mi avaba bu süreçte de yardımcı olmadı doğru düzgün sanırım

comments user
arkeolog

Tamam Alper dediği gibi sakin oluyoruz o derneğin TKD verdiği bilgilere itibar etmiyoruz ve konuyu KAPATIYORUZ…

comments user
SANATÇIII

Bu ramazan ayında bakanlık böyle harami bir işe izin vereceğini sanmıyorum

comments user
arkeolog

Arkadaslar gerçekten sinir bozucu ben de çok sinirlendim ama ALPERDOĞAN kardeşimi dinleyelim ve onun sözüne uyarak bu konuyu kapatalım. Bir bildiği var ki bize böyle davranmamızı söyledi. TKD başkanının kendi yorumu diyor okuduğunuz gibi…İnş emin olarak söylüyrdur bize bunu..

comments user
SANATÇIII

Galiba 27 haziran ama bilgi edinemedim nette

comments user
emir

bakanlar kurulu kesin 27 haziranda mı

comments user
emir

eyvallah kardeşim inşallah dediğimiz gibi olur

comments user
ebru

mülakatla alım olması büyük haksızlık kpss ye boşuna giriyoruz yine torpil yine torpil ozaman kpss kaldırın

comments user
SANATÇIII

eyw kardeş

comments user
Alperdogan

Arkadaslar ben face gurubundanim. Kutuphaneciler derneginin baskaninin kendi yorumudur. Biz aylardir bakanlikla gorusuyoruz. Lutfen verdikleri bilgilere itibar etmeyin. Baska da yorum istemeyin sakin olun. Sıkıntılı bir durum yok lutfen galeyana gelmeyin bakanlığın aklına karpuaz kabuğu dusurmeyin…

comments user
SANATÇIII

TDK yönetimine sesleniyorum söylermisiniz kaçınızın dışarda yeğeni akrabası ahbabı var haramın yüzkarası insanlar sizi…

comments user
SANATÇIII

Ben mülakatli olacağını sanmam bazı aptallar bir algı oluşturuyorlar bakanlık aptal mı ilanı o yayımlıyo sonuçta sizin haramınıza ortak olmaz merak etmeyin hele hele bu hayırlı günlerde

comments user
bahtsız

Aynen sanatciii siralama disinda kLdigi halde alinan her kisi bir baskasinin hakkini almis olacak.. ayrica soyle birsey var ornegin kütüphaneciler acisindan bakarsak 2014 e ortalama 2000 kisi girdi mulakata 200 kisinin 5 kati yani 1000 kisi cagirildiktan sonra ne anlami kaldi ki kpss ye girmenin

2014 le olmasinin da bi anlami kalmaz onlarda farkindadir umarim (5 kati olayini bildigimden degil cogunlukla oyle oldugu icin ornek verdim)

comments user
İstabul34

2014 puanıyla alım yapan çoğu bakanlık puan esasına göre yerleştirme yaparken Kültür Bakanlığının bu kadar süre sonra mülatakatlı alım yapacak olması düşündürücü. Sanırım bundan sonra merkezi alımlar da biter ve mülakatlı alım devri başlar.

comments user
SANATÇIII

175 kişi alındığında da ben puan olarak yarım puanla atanamadım ama mülakat olsun istemedim allah biliyo atanan arkadaşları da çoğunu tek tek kutladım hak olan buydu çünki o zaman sınava girmemizin ne mantığı var 2-3 yıl kpss ile ben neden kendimi tüketiyorum al diplomanı meslek üzerinden mülakata gir ben almışımpuanı kendimi bitirerek ama gerimdeki kişi bi torpil bulup yerleşek adalet bunun neresnde mülak olsun sıralaması tutan 100 kişiden 20 kişi belki yerleşir herkes de bunun gayet farkında

comments user
SANATÇIII

Bu ramazan ayında da eğer mülaka yapılırsa zehir zıkkım olsun hak etmiş insanların elinden bu alımları almaya çalışanlar varsa sıralama dışında kalan kişilere söylüyorum onlara da zehir zıkkım olsun bu kadar net

comments user
zehra

yıllardır atanamayan arkadaşlar var.mülakat esnasında yaşanılan stres yüzünden bildiğini de unutuyorsun zaten.başka bir şehre gidiyorsun,günün yorgunluğu ve uykusuz luğu üstüne de stres eklenince…herkes aynı koşullarda değil ki….mülakat da neyin nesi?şayet bu haber doğruysa mülakatın iptal edilmesi yönünde bakan beye sesimizi duyurmalıyız.inşallah gerçeklik payı yoktur.diğer alım gibi adaletli bir alım olsun istiyoruz!

comments user
zehra

şayet işin içine mülakat girmişse sakın adil bir alım olacağını beklemeyin.daha önce başvurduğum iş alımlarında mülakata girmiş biri olarak sadece şunu söyleyebilirim tamamen kurgudan oluşuyor.iş ve meslek danışmanlığı sınavına kpss puanımla başvurdum bütün sınavlarını geçtim sadece mülakat kalmıştı.geçme notu 70 ve beni 69 puanla bıraktılar.mülakatı geçemediğim için yaptıkları büyük alıma yerleşememiştim.kpss 75, yazılı sınavlarını geçtim sadece mülakatta 1 puanla bırakıldım ve atanamadım.arkadaşın biri 42 olan kpss puanıyla yerleşti.sanırım anlatabildim arkadaşlar…sözün özü dayısı olan yerleşecek…

comments user
kutuphaneci

Mülakatı bılmem ama ınsallah bölümümüzde fazlaca bulunan vatan hainleri ve devlet düşmanı teroristler yerlesmez ve bu devletın ekmegını yıyemez

comments user
arkeolog

Acaba Ankaraya giden arkadaslar bakan Nabi Avcı ya mülakatla alımın çok büyük haksızlık olacağını ve bunu katiyen istemediğimizi ilettiler mi.. Çünkü hala iletilebilir geç değil ve bu konu çok önemli. Emeklerimiz çalınmasın……..

comments user
BERİVAN

FCE GRUBUNDKI RKDSLR SIZLERIN BU YZIYL ILGILI BILGINIZ VR MI LUTFEN SIZLER DE YZR MISNIZ?

comments user
BERİVAN

ben yzımd sorunlrın sunlr oldugunu soyledım 27 hzırn trıhlı bknlr kurulund BUYUK IHTIMLLE YZMSI VE DE MULKT YZDIM RKDSLR BILGI VE BELGE YONETIMI TNITIM GRUBU D 4 YILDIR TKIP ETTIGIM BIR GRUP TNMUS BIR KUTUPHNECI RKDSIM PYLSMIS YZIYI BEN DE LDIM ORDN O RKDSIM D Z ONCE YZDIM HBERIN SIL KYNGI NE DIYE CEVP YZDIGI N YZCGIM M NEDEN BN BU KDR TEPKI GSTRDNZ NLMDIM

comments user
BERİVAN

ben 283. sırdyım bbelkı mulkt grmeye bıle hk kznmycgm bu zmn kdrr cok sukur hsk yemedım hrm yemedım ben de mulkt krsymm kesınlıkle ben bu lımın 2014 punıyl olmsın svndm. lınkı de ttm rkdslsr. benım bilgi ve belge yönetimi tnıtım grubu vr fcebookt rkdsm pylşmış on sorcgm yrntılı bılgı verecegm lutfen ekleyın o grubu tkıp edın.

comments user
BERİVAN

Hasan Üstünkol
6 saat
200 kütüphaneci istihdamına ilişkin son durum.
Değerli Liste Üyeleri
Bildiğiniz gibi 200 kütüphaneci istihdamına ilişkin Türk Kütüphaneciler Derneği olarak yürüttüğümüz süreçle ilgili olarak zaman zaman gelişmeleri sizlerle paylaştık.
Maliye Bakanlığı ile yaptığımız görüşme ile gelinen son aşama şu şekildedir;
24 Haziran 2016 Cuma günü Maliye Bakanlığı 200 Kütüphanecinin sözleşmeli olarak alınmasını vize etmiş ve Başbakanlığa iletmiştir.
Büyük bir ihtimalle 27 Haziran 2016 tarihinde yapılacak olan Bakanlar Kurulu toplantısında imzalanarak ilana çıkılacaktır.
Alımlar 2014 yılı puanı ile yapılacaktır.
Ancak kararnamede önemli bir değişiklik yapılarak alımların mülakat ile yapılmasına karar verilmiştir.
Bu süreçte Kültür Bakanı ile görüşme şansı bulamadığımız için çok fazla yapacak bir şey kalmamıştır.
Mülakatla alınma durumunun meslektaşlarımız açısından sıkıntı olacağının farkındayım. Ancak meslektaşlarımızın ülke gerçekliliğini de göz önüne alarak bu sürece hazırlanmalarını öneriyor, tüm meslektaşlarıma başarılar diliyorum.
Saygılarımla.
Ali Fuat Kartal
TKD Genel Başkanı
BeğenDaha fazla ifade gösterYorum Yap

comments user
arkeolog

iStanbul şubesinde var ama derneğin internet sayfasında yok. Sayın editör bu haber hakkında bize bilgi verebilir misin. Ayrıca bu kişi ilanla ilgili bu detayı nasıl bilebiliyor açıklanmadan. Kesin konuşuyor. Pis kokular bunlar. Bu uydurma açıklamayla bize olayı kabul etmemiz telkin ediliyor. Bana sorarsanız bişeyler ayarlanmış. Sormamız gereken şu neden kararname değiştirildi, ne zaman, siz nerden ve nasıl öğrendiniz????

comments user
bahtsız

Arkadaslar bence bi sakin olalim. Sizlere sureci hatirlatayim. Basbakan davutoglu aciklama yaptiktan sonra destek olmak icin tam 41 gun bekledi tkd. 1 haziranda bir aciklama yapti. Sonrasinda 25 hazirana yani bu gune kadar birsey yaptiklarini ya da bi aciklama da bulunduklarini goren duyan var mi sahsen ben duymadim. Bakan 2014 le yetistrmeye çalışıyoruz deyince sanki ilani gozleriyle.gormuscesine mulakatli olacak diye aciklama yapti tkd.

Ve ne hikmetse destek icin 41 gun bekleyen tkd mulakatli olacagini duyurmak icin baka nin aciklamasi uzerinden 24 saat gecmesini bile beklemedi.

Allah korusu dogruysa zaten yapacak birseyiiz ya da birsey yapacak zamanimiz yok. Ama ALGI OLABILIR.SIRF ESSEGIN ÂKLINA KARPUZ KABUGU DUSURMEK OLABILIR.
zamaninda sanki kendi ilan haizliyormus gibi kesin 2016 ile olacak diye haber yapan memurlar net olayini unutmayalim. 2016 ile olacak diye de bi kac kisi bi algi atti ortaya dillendikce biz ugrastik. Umarim bakanlik bunun bir sacmalik olacaginin farkindadir.

comments user
hatice

Facebooktan Türk Kütüphaneciler Derneği İstanbul Şubesi sayfasından bakabilirsiniz. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasını inşallah. Mulakatsiz olmasini ümit ediyorum Rabbimin izniyle inşallah öyle olur

comments user
arkeolog

Ülke gerçekliğiymiş. Yani bişey diycem şimdi… Herkesin eşit olarak girdiği bir sınav bu. Ülke gerçekliğini göz önünde bulundurun diyerek kılıf bulmaya çalışıp saçmalamış. hak edenler orada sıralamada belli işte. Eğer hakkım yenirse bunu yapanların Allah bin kere belasını versin. bu adam kayırma işinin sonu kötüye gidecek. Alteran söylemek istediğini anladım. bence bazıları basından beri mülakatlı alım olmasını istiyordu. puanı yetmeyenler sıralaması tutmayanlar. Çünkü bu tiplerin dayısı var…..Allah onların iki yakasnı bir araya getirmeyi nasip etmesin

comments user
Arkeolog5

Ben de öyle bir haber görmedim link atar mısın Berivan

comments user
kutuphaneci

Arkadaşlar ben baktım nete filan ama Berivanin dediği şekilde bi açıklama bulamadım bulanlar var mı acaba mülakat alim olacak şeklinde bi açıklama yok

comments user
arkeolog

Arkadaşlar belki yalan veya kasıtlı bir haberdir. Berivan nasıl olsun diyebiliyorsun. Tanıdık falan mı var.

comments user
sanat tarihçi

Berivan Mülakat ve hakeden girsin ne kadar gerçekçi

comments user
seyit

herşey gönlünüze göre olsun ama mülakat olayı hiç ama hiç hoş olmamış,sanki a grubu kadrolara yerleşeceğiz

comments user
berivan

sorunlar şunlar ki BÜYÜK İHTİMALLE 27 HAZİRANDA İMZALANACAK YAZMASI VE MÜLAKAT AMA OLSUN INSALLAH İLANA ÇIKILSIN DA HAK EDEN INSALLAH YERLESSİN. ARKADASLAR BEN DE SAYIN BAKANIMIZA GÜVENİYORUM VE 2016 İÇİN DE ÇOK UMUTLUYUM.

comments user
sanat tarihçi

Millet 2014 puanıyla olsun diye okadar çabaladı desene dayısı olanlar atanacak

comments user
hatice

TKD başkanı mulakatla olacağını söylemiş. Ama kesinlikle adil değil. Artı kultur ve turizm bakanliginin kütüphanecilik arkeolog sanat tarihcisi alimlarinin ilk kez mulakatli olduğunu görüyorum. Bu ramazan ayının hurmetine inşallah alimlar puan sıralamasına göre olur ve adaletli bir alım gerçekleşir

comments user
berivan

facebookta Bilgi ve Belge Yönetimi Tanıtım Programı grubu var. bugün 2 saat önce paylaşıldı.

comments user
sanat tarihçi

Berivan bu nerden çıktı.

comments user
zehra

tarihte ilk defa sanat tarihinin puanı 75’e düştü ve nedense olay oldu.başka bölümlerde millet 50’lerde atanıyor kimsenin sesi çıkmıyor.ayrıca şunu da belirtmek istiyorum 75 deyip burun kıvırdığınız puanı alan kişilerin neler çekerek aldığını nereden biliyorsunuz.kimisinin ailesi dersaneye gönderiyordur o imkanı yaratıyordur,kimisi ise orda burda geçim derdi uğruna çalışıyordur akşam eve gelip dinlenmek yerine oturup ders çalışıyordur.herkes aynı koşullarda çalışmıyor arkadaşlar.herkes emek veriyor atanmak uğruna.aile imkan tanımıştır 80 puan almıştır diğerinin canı çıkmıştır 75 ve ya daha altı puan almıştır.herkes kendi penceresinden bakmasın olaya.ayrıca mülakat olmuyor bizim alımlarda tekrar belirteyim istedim!

comments user
berivan

200 kütüphaneci istihdamına ilişkin son durum.
Değerli Liste Üyeleri
Bildiğiniz gibi 200 kütüphaneci istihdamına ilişkin Türk Kütüphaneciler Derneği olarak yürüttüğümüz süreçle ilgili olarak zaman zaman gelişmeleri sizlerle paylaştık.
Maliye Bakanlığı ile yaptığımız görüşme ile gelinen son aşama şu şekildedir;
24 Haziran 2016 Cuma günü Maliye Bakanlığı 200 Kütüphanecinin sözleşmeli olarak alınmasını vize etmiş ve Başbakanlığa iletmiştir.
Büyük bir ihtimalle 27 Haziran 2016 tarihinde yapılacak olan Bakanlar Kurulu toplantısında imzalanarak ilana çıkılacaktır.
Alımlar 2014 yılı puanı ile yapılacaktır.
Ancak kararnamede önemli bir değişiklik yapılarak alımların mülakat ile yapılmasına karar verilmiştir.
Bu süreçte Kültür Bakanı ile görüşme şansı bulamadığımız için çok fazla yapacak bir şey kalmamıştır.
Mülakatla alınma durumunun meslektaşlarımız açısından sıkıntı olacağının farkındayım. Ancak meslektaşlarımızın ülke gerçekliliğini de göz önüne alarak bu sürece hazırlanmalarını öneriyor, tüm meslektaşlarıma başarılar diliyorum.
Saygılarımla.
Ali Fuat Kartal
TKD Genel Başkanı

comments user
Barış

Tamam alım ilani cikti diyelim bunu mülakat ile yapilmasi ne derece mantikli??

    comments user
    emir

    Arkadaşlar nereden çıktı mülakat ya hu yok öyle bir şey

comments user
sanat tarihçi

Benim Nabi Avcıdan umudum var TRT deki konuşmasında dikkatimi çeken lafı ilk ETAPTA 400 kişi alacağız demesi

comments user
zehra

ilk defa sanat tarihinden 175 kişi geçen sene alındı.13 senedir atanamayan arkadaşım atandı aynı şekilde 10 yıldır atanamayan ve sonunda atananlar oldu.onun öncesi tam bir fiyasko zaten.arkeologlara da sanat tarihçilerine de yıllardır haksızlık yapılıyor.bir avuç kadro verildi neden hala çok büyük alımmış gibi tepki veriyorsunuz.bundan sonra yapılacak alımlar 1000’leri bulmalı.öyle 400 kişi almakla biter mi bu sorun? alımlar artarak devam etmeli.yıllardır atanamayan arkadaşlarımız var.tek umudum Nabi avcı.kendisine sonsuz güveniyorum…

comments user
sanat tarihçi

Kütüphaneci sanat tarihçiler bizden yüksek puan alıp atanamıyor demişsin geçen sene 175 sanat tarihçi alındığında en son atananın puanı 75 ti daha kaç puanlı atanamazsın :))

comments user
kutuphaneci

@arkeolog yazdıklarına ımzamı atarım.Gerek uslubu gerekse kendını begenmıs bir kişiyle aynı bolumu okumaktan utanıyorum ve buna göz yuman editörüde kınıyorum.Burada herkese hakaret edıyor ve utanmadan egoist tavırlarını sergiliyor.Bakan bıle acıklarken dedı kı 7 8 arkeolog arkadas geldı soyledı dıye.Bizim bolum uyudu yalan yok

comments user
alteran

şöyle ki; TKD’nin bu kadro meselesini son anda sahiplenmesi bana garip geldi demek istediğim bu.

comments user
arkeolog

alteran söyle de biz de bilelim

comments user
arkeolog

Metehan sizin grubun Ankaradaki düzenleyeceği işe inanmayan sendin 15 günce. Altta yazdıklarına bir bak. Umutsuzluk işe yaramaz şevk kırmayalım gidebilenler orada olmalıdır diye sana yazan da bendim. Bakanlığın niyeti olmasa feriştahı gelse çıkaramaz o ilanı. Ne yaptın sen gittin mi o inanmadığın Ankara toplantısına..Ankarada olsam ya da gitmeye gücüm olsa ben gider oradaki arkadaşlarla beraber olurdum. Ama bizim sayemizde oldu ilanı biz çıkardık gibi saçma sapan laflar etmezdim.Çünkü herkes elinden geleni yaptı. Çamurda debelenen emek yiyici BEDAVACILAR şeklinde bize ettiğin hakareti 2-3 aydır buradaki yazışmaları okuyan arkadaşların ve sayın editörün takdirine bırakıyorum. Çamurda kimler debelenir acaba. Bence sen kendini önemli biri olarak gördüğün o hayali dünyada bir ak bir kara diyerek debeleniyorsun.

comments user
kutuphaneci

Valla kimse kusura bakmasın.Bize bir şekilde kadro geliyor ben arkeolog ve sanat tarihçilerine üzülüyorum.Bizden iyi puan yapıp atanamayanlar var.Insallah onlara da guzel kadrolar gelir.

comments user
kutuphaneci

2a sınıfında okuyan Metehandan inciler. 2016 cı orgonlor golmoş.ilon açolocok kofonozo inocok.hahahaa çok güldüm 😀

comments user
alteran

facebookta üyelerden biri paylaşımda bulunmuş. ilginç geldi bana o duyuru ama neyse.

comments user
Zuhal

TKD tartışmalara son noktayı koydu.Alımlar 2014 kpss puanı ile ancak mülakatla olacakmış.

comments user
bahtsız

arkadaşlar bir de merak ettiğim şu: TKD ne alemde? gerçekten yaptı mı bir şeyler? ben şu 4 ay içinde tkd nin 1 hazirandaki destek olacağız açıklamasından başka bir haber alamadım. sonrasında ne yaptılar ne ettiler bilen var mı?

comments user
bahtsız

metehan hocam kimse sizin verdiğiniz emeği inkar etmiyor ki aksine defalarca uğraşılarınız için teşekkür ettim ben kendi adıma.. ama takdir edersin ki face grubundan bize sınırlı bilgi verildi ve verilen bilgi ile de burada az kişi de olsak elimizden geleni yaptık.
200 kişinin içinde olup da kılını kıpırdatmayanlar var evet ama herkesi buna dahil edemeyiz.
henüz ilan çıkmadı inşallah bir an önce çıkar ve atandığımız yerlere gittiğimizde unutmayacağımız şeylerden birisi face grubundakilerin uğraşları olacak.

comments user
metehan

Arkeolog kardeşim bizim grup olarak mücadelemiz olmasa siz bu ilanı rüyanızda bile göremezdiniz 2 telefonla arayınca her şey bitmiyor neyse diyorum ya kendi çamurunuzda debelenin haydi güle güle .

comments user
arkeolog

Metehan kardeşim ifadelerin çok yanlış. İnsanlar niye seni savunsun, sen kendini savunamıyor musun…Bedavacılarda ne demek. Sanki yalnız siz uğraştınız. Söylediğine göre sana hakaret edilmedikçe buraya yazmayacaktın…..

comments user
bahtsız

arkeolog kardeşim sağ ol inşallah sevincimiz boşa çıkmaz. İnanın ki kendimi geçtim kuzenlerimi yeğenlerimi örgütledim hatta rüşvet verdim çocuklara aramaları için mail atmaları için. her olumsuz haber de yıkıldım tüm ailem perişan oldu. Biliyorum birçoğumuz böyle.. elimden geleni sonuna kadar yaptım.

varsın seyit gibiler kelimelerle oynayarak kendilerini haklı göstermeye çalışsın. Onlar da ha 2016 sınavına çalışmaya başlamamışken bize sözü verilen bu alımın bizim hakkımız olduğunu Allah da biliyor kulu da..

İnşallah bu defa da boşa çıkmaz umutlarımız.

comments user
arkeolog

Kütüphaneci kardeşim sen anlattığımı hiç anlamamamışsın. Ya da ben anlatamadım. Ama mesela Zehra anlamış. Kardeşim kpss puanın süresi içinde ilan olunup yasal olarak gerçekleştirilecek bir personel alımından bahsediyorum. Daha önce hiçbir alım gerçekleşmemiş de ne demek. Araya bayram tatilinin gireceğini, az iş günü kaldığını, 14 temmuzda puanın geçerliliğini yitireceğini bakan bilmiyor mu. Zaten sayın bakan konuşmasında da ifade etmiyor mu ellerindeki puanlar yanmadan, ilk etapta diye… Yasal olarak takvimden şundan bundan vs sebepten gerçekleşmeyecek bir seyi bakan niye trt de dillendirsin. Demek ki öyle bir sorun yok. Ben de onu anlatmaya çalıştım. Baraj filan da olmaz sıralama var zaten. Hiç takip etmiyor musunuz bu işleri arkadaşlar…Bahtsız kardeşim sadece B kurulu imzası gerekli. Şu sitede yazanlardan bu işin olması bakımından şahsımdan sonra en çok senin adına sevindim. Gerçekten hak ettiğine inanıyorum. SEYİİİİİT Metehan olsa sana şöyle derdi: Çektir git ağzımı bozdurma benim…

comments user
metehan

Bakıyorum 2016’cı ergenler hala kendini kandırmaya çalışıyor sayın bakan açık açık 2014 puanı ile almaya çalışacağız diyor ezik hala 2016 diyor az bekleyin ilan yakında kafanıza inecek 2016 ergenleri şu süreçte bu 2016’cı ergenler sistemli ve kasıtlı olarak bana saldırırken sahip çıkmayan 2014’cüler kendi çamurunuzda boğulun bizim emeklerimizin karşılığını afiyetle yiyin bedavacılar sizi .

comments user
Erol

ALIM İÇİN BAKANLAR KURULUNDA İMZA GEREKİYOR SON AŞAMA BU ANLADIGIM KADARIYLA

comments user
seyit

2016 sınavına giren meslektaşlarım çok güzel günler bekliyor bizi,eğer çok çok büyük bi süpriz olmazsa -ki olacağını sanmıyorum-200 sözleşmeli 2016 kpss ile alınacak,2014 bekleyen arkadaşlar kusura bakmasın ama türkiyede devlet işleri şipşak olmuyor bayramda 9 gün tatil var sonra 2016 açıklanacak bu 200 kişinin size yetişmesine imkan yok,2016 sınavına giren arkadaşlar bizlerde twitterdan bakana mesaj atalım lütfen.

eğer 2016 kpss ile alınırsa bu 200 sözleşmeli inanın diğer merkezi atamalarla birlikte belkide açıkta kimse almaz 400-500 kişiyi bulabilir toplamda,onun için bizler de sesimizi duyurmalıyız

comments user
berivan

19. DAKİKA 39. SANİYELERDE BAŞLIYOR BİZİM SORUMUZU SORMAYA. BAKAN DA KONUYA HAKİM.YANMAMASI GEREKEN PUANIMIZ OLDUĞUNU DAHİ BİLİYOR. ÇOK GÜZEL AÇIKLAMALAR YAPIYOR GÜNÜMÜZ VE SONRASI İÇİN ANCAK ÖNÜMÜZDEKİ BAKANLAR KURULU NE ZAMAN? ÖNEMLİ OLAN O ONDAN SONRA BAKANLAR KURULUNDAN SONRA DİYOR ARKADAŞALAR.

comments user
bahtsız

ellerindeki puanlar yanmadan yetiştirmeye çalışacağız diyor ama yanması için sadece 8 iş günü var ve bakanlar kurulunun da onayı gerekiyor diyor. İnşallah yetişir.

comments user
emir

bahtsız bu sefer bahtımız gülecek gibi inşallah 🙂

comments user
emir

arkadaşlar aşağıda arkadaşlar dediği gibi 14 temmuzdan 1 gün önce de alıma çıksa bizim için yine sıkıntı olmaz puanımız ölmemiş oluyor çünkü

comments user
emir

Arkadaşlar Sn bakan işin sadece bakanlar kuruluna kaldığını söylüyor ilk bakanlar kurulu toplantısında onaylatacakmış. Önümüzdeki ilk bakanlar kurulu ne zaman o önemli bizim için. anladığım kadarıyla akabinde hemen alıma çıkacaklar.

comments user
bahtsız

hobaa… bi umut daha.. ben bir hafta önce umudu kesmişken artık kabullenmişken tekrar aynı şey.. Ama inanın güvenemiyorum. aralıktan bu yana çıkmayan ilan şu 5 iş günü içinde mi çıkacak acaba? Umarım gerçekleşir de sadece 5 gün daha fazla işkence olarak kalmaz… 5 gün önümüzdeki hafta 3 iş günü de bayramdan sonra nasıl yetişecek diye de düşünmeden edemiyor insan..merakla ve umutla bekliyorum.

comments user
zehra

evet arkadaşlar önemli olan hangi kpss ile alınacağının ve başvuru tarihinin belirtilmiş olması.2016 kpss sonuçları ertesi gün dahi açıklansa sıkıntı olmaz.nabi avcı dediyse yetiştirmeye çalışacağız bilin ki olacak.ben artık kesin gözüyle bakıyorum.ayrıca baraj koymazlar bunu da kendinize dert etmeyin.mülakat falan da yok ve hiçbir zaman olmayacak!10 yıl atanmayan da var hiç adil bir alım olmaz yani!

comments user
kutuphaneci

Bu arada 2014 SINAVINA GIRMIS OLMAK ibaresi baraj puanı ıstememek anlamına geliyor olabilir mi? Alım yapılmamasından daha acısı umut verıp ınsanların hayallerı ıle oynamak.umarım herseyn hayırlısı olur bunu dert edınıp aylardır calısıp mucadele eden ınsanlar yerlesır

comments user
apo

mrb arkadaşlar konuyla alakası yok ama 2014 te 82 puan alanın sıralaması kaçtı acaba bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

comments user
kutuphaneci

@arkeolog hocam vermiş olduğunuz örnekteki ilana baktım.Başvuru şartlarında 2014 kpss sonuç belgesi diyor.Kaldı ki o zaman böyle bir hassasiyete gerek yok çunku başka kpss yok.Aynı gun baslamıs ancak başvurular 15 gün sürmüş okudugum kadarıyla.Benım bıldıgım 2016 kpss sınavı acıklandıgı gun 2014 gecerlılıgını hukuken yıtırır ve geriye dönuk puan işletilemez.Ve araştırmalarım sonucu dediğiniz şekilde hiçbir alım olmamış.Varsa paylaşın bulamadım ben çünkü.

comments user
arkeolog

Arkadaşlar ilanın çıkmasından itibaren bizim 2016 KPSS şu zaman açıklanacakmış yok bu zaman açıklanacakmış falan filan zart zurt bunlarla işimiz olmayacak saçmalamayınız. Bayramla tatille de işimiz yok. Açıklayayım. İlanda başvuruların hangi yıl girilen kpss puanı esas alınarak yapılacağı belirtilecek. Dolayısıyla ilan çıktıktan sonra bayram seyran tatil bunlar bizi ilgilendirmiyor. Önemli olan ilanın 14 temmuzdan önce çıkması…Ayrıca 263 kişilik sözleşmeli personel alımında(55 ark 175 s tarihçisi ve diğer) ilanın çıktığı gün başvurular başladı(15 gündü başvuru süresi) Aranılan şartlar b maddesi de aynen şöyleydi: 2014 YILINA AİT KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA GİRMİŞ OLMAK Yani bu ilan çıktıktan sonra araya bayramda girse 2016 kpss de açıklansa bizi etkilemeyecek. Takvim ona göre ayarlanacaktır zaten. Üstelik bakanın herşeyden haberi vardır. Konuşmasında da bunu belirtiyor. Bilmem anlatabildim mi…………..

comments user
Erol

HAFTAYA İLANA ÇIKSA YETİŞİR BUNDA BİR SIKINTI YOK HADİ HAYIRLISI DAHA SONRADA ALIMLARIN DEVAM EDECEĞİ ANLAŞILIYOR

comments user
kutuphaneci

Bakan çok ıyı nıyetlı yaklasmakla beraber sanırım 2016 sınav puanının ne zaman acıklanacagından haberı yok.Haftaya bayram tatılıne gırerken bu süreçte alım olması imkansız.İlana çıktıktan 10 15 gun sonra basvurular baslar ve basvurularda en az 2 hafta sürer.açıklanması da 15 gunu bulur.nasıl olacak nasıl yetişecek

comments user
Barış

Valla arkadaşlar mahir Ünal da boyle kaç kez açıklama yapmıştı ama foss çıktı 4 aydir ilana cıkacak güya. Ama buna bir kilif uydururlar. Cikmazsa.
Yani haber güzel tabi gelcek adina enazindan. Ama bizim 2014 puani yanmak uzere o ayri bir durum. Ki cok magdur oldugumuz düşunuldugunde biran once ciksa keske ilana. Zor gibi…

comments user
kutuphaneci

Ben artık olmaz bu alımlar dedim bugün cumaydı bugün de olmadı ve artık olmaz dedim bi baktım ki böyle bi haber olmuş cokkk güzel yaaa insallah yine lafta kalmaz artik yaaaa

comments user
SANATÇI

merkezi tercih yapacak olan var mı aranızda puanım yanar yanlış bşy yaparım korkusuyla tercih yapmaya korkuyorum

comments user
SANATÇI

Olacak bu iş arkdş millet bu alımlar için ne hale geldi aileleri perişan oldu İNŞ. FAZLA BEKLETMEZLER

comments user
arkeolog

Berivan tamamdır

comments user
zehra

nabi avcının duyarsız biri olmadığını,atanamayan arkadaşlarımın nabi avcı döneminde atandığını söylememiş miydim size.alın size kanıtı! herkesin gözü aydın! bundan sonra alımlar artacak arkadaşlar gün bizim günümüz! yapılacak alınımlar hayırlı olsun.

comments user
BBY

hakkımızda hayırlısı inş olur

comments user
SANATÇI

Aynen kardeşim sanki ilerdeki projeleri için imalarda bulundu gibi valla 2016 cı arkadaşlar bence şimdiden örgütlensinler bu bakan ilerde çok alım yapar

comments user
Arkeolog5

Ben de şimdi izledim videoyu sanırım bakanın laflarından çok ümitlendim

comments user
Deni

http://basin.kulturturizm.gov.tr/TR,162312/bakan-avci-trt-haberde-anadolu-soruyor-programina-konuk-.html

Artık hayal kırıklığı yaşamak istemiyoruz. Sn. Nabi Avcı atama yapacağının bilgisini vermiştir. Umarım bu sefer verilen sözler tutulur.

comments user
arkeolog

Arkadaslar SANATÇI nın dediği gibi trt nin programında 20 dk da Herkes baksın. OLDU BU İŞ 🙂 Hem bizden sonraki arkadaşlara da müjde veriyor ilk etapta diyerek………….

comments user
SANATÇI

tmm kardeşim

comments user
arkeolog

Sanatçı kardeşim şu mülakat lafını telaffuz bile etmeyelim lütfen rica ediyorum. Eşeklerin aklına karpuz kabuğu düşmesin. Lütfen bu kaygılarımızı belli etmeyelim. Çıkar bir tane adam hiç aklında yokken………………. Anlatabiliyor muyum. 2016 cıları bu şekilde başımıza bela ettik.

comments user
SANATÇI

Bakanlığın sayfasına gir trt de dün yapılan röportaj da açıklıyo 20. dk aç video yu orda söylüyo birkaç gün önce İŞİN OLSA sitesinde yapılan açıklamayı destekliyor bu açıklama inş. mülakat girmez işin içine hakeden yerleşir yoksa haramcılar torpilciler yine dayı avına çıkacak

comments user
BBY

Birde birşey soracağım BBY mezunuyum tercihlerde 4101 kodlu alanları da yazsam sıkıntı olur mu

comments user
BBY

var mı bu konu ile ilgili haber video felan linkini atabilir misin

comments user
SANATÇI

Dün trt programında söyledi 2014 ile yapılacağını söyledi inş. mülakat sözkonusu olmaz

comments user
BBY

Sanatçı hiç duymadım

comments user
dewey

arkadaşlar bu alım olursa mülakat veya herhangi bi sınav daha olacak mı?

comments user
SANATÇI

Nerdesiniz arkdaşlar millet umudunu kaybetti de iş aramaya çıktı nedir

comments user
SANATÇI

Alımlar p.tesi onaylanıyor öylemi bakan trt de mi söylemiş bilen var mı arkdşlar

comments user
berivan

bkucukertunc@hotmail.com

comments user
arkeolog

Berivan hangisi sensin… Aynı ad ve soyadda birçok profil var.

comments user
berivan

Evet Ankara Üniversitesi Zonguldakta isim vermiyim özel bir yerde çalışıyorum. O da 6 aydır. Beni facebookta ekleyebilirsin Berivan Çelik

comments user
arkeolog

Ankara Dil Tarih Coğrafya değil mi? Köklü bir fakülte orası…1930 lu yıllarda kuruldu yanılmıyorsam…Evet durumlar çok vahim. Daha da kötüye gidecek gibi… Burada yani Zonguldak ta ne iş yapıyorsun?

comments user
berivan

Ben de 2010 Dil tarih Fakültesi Kütüphanecilik mezunuyum. Nasıl bir döneme geldik. Tamam istemiyoruz artık zaten. Merkezi atamamızı eskisi gibi yapsınlar kadrolardan kısmasınlar yeter.

comments user
kutuphaneci

Metehan burada mısın?

comments user
ben demiştim

bakanlıktan kiminle görüştüysem illerin falan belli olmadığı,mahir Ünal’ın 2014 puanıyla atama yapılsın talimatının kesinlikle bulunmadığı,bunların tamamen uydurma şeyler olduğu söylendi.sadece maliyede dosyanın onaylanmadığı onaylandıktan sonra çalışmaların başlayacağı ve o zamandan sonra illerin belirleneceği ve bunun da en az 3 ayı bulacağı söylendi.internette bir şahsın tarih vererek konuştuğunu,mahir ünalın talimatının olduğunu ve buyuzden herkesin umutla beklediğini belirttim.yani yazılan çizilenler tamamen senaryoymuş.tek gerçek olan maliye bakanlığının onay vermemiş olması arkadaşlar! ne tarih önceden belliymiş ne de verilen talimat doğruymuş hepsi yalanmış….

comments user
arkeolog

2011′ de İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi’nden mezun oldum. O kadrolara bile başvurdum Berivan 79 puanla…..Ama temizlikten anlamayacağımı düşündüler herhalde…. Sen ne zaman mezun oldun hangi okuldan?

comments user
berivan

Zonguldakta üniversite mezunları bile işkurun temizlik görevlisi kadrolarına başvurmaya başladı ne yazık kı durum çok vahim. arkeolog hangi yıl hangi okuldan mezun oldun?

comments user
arkeolog

İki gün daha beklerim umutlu olarak ondan sonra iş aramaya başlarım. Zonguldak’ ta ne işi bulabileceksem artık….

comments user
berivan

UMUTLARIMI BEN DE KAYBETTİM AMA İNSANOĞLU İŞTE UMUT FAKİRİN YONGASI TÜKENDİĞİ YERDE YENİDEN BAŞLIYOR MERET. HAYIRLISI…

comments user
bahtsız

berivan keşke ben de senin gibi umutlu olabilsem ama bu alımın aralıkta sözü verildi 3 şubatta dosya çgbd idi. 28 nisan da başbakan açıkladı. mayısta dosya maliyeye gitti. şu an hala muhtemelen maliyede. (maliyeden kültüre gerçekten gönderilip gönderilmediğini teyid edemedik) ve bu gün 22 haziran
Bunca zaman çıkmayan ilan için şu son 7 iş gününde hiç umudum yok malesef.ve umutlanıp kendime işkence etmek istemiyorum.

comments user
berivan

İLLER BELLİYDİ HANİ YA HER ŞEY HAZIRDI HANİ YANİ ŞU GÜN BİLE İLANA ÇIKILABİLİR NE OLURDU YANİ

    comments user
    sanat tarihci

    Berivan biz en iyisi iftardan sonra soğuk bir su içelim :))

comments user
sanat tarihci

Orman bakanlığıda 2014 puanıyla alım ilanına çıktı.

comments user
ben demiştim

arkadaşlar görüştüğüm kişilerden aldığım bilgileri sizinle paylaşayım.alımların en geç kasıma kadar olacağı ama 2 hafta içinde olmayacağı çünkü yetişmesinin mümkün olmayacağını söylediler.alımlar kesin yapılacakmış iptal olmasının düşük ihtimal olduğunu söylediler.2016 sınavım kötü geçtiği için benim umudum yok.şayet sınavınız iyi geçtiyse yine de moralinizi bozmayın atanamadık diye.2014 puanınızla atanamamış olabilirsiniz fakat 2016 puanınızla atanabilirsiniz.şimdiden atanacaklara hayırlı olsun…

comments user
berivan

Teşekkürler evet ben de öyle düşünüyorum.Tek umudumuz yeni bakanımızın eski milli eğitim bakanı olması ve 2016 puanımızın geçerli olduğu süre zarfında güzel alımlar gerçekleştirmesi.

comments user
sanat tarihci

Alteran senin dediğin daha genel bir durum biz alınması planlanan 600 sözleşmeliden bahsediyoruz.bu 600 sözleşmelinin seçim olacakmı olmayacakmıyla alakası yok geçen hafta diyanet 5000 sözleşmeli alıma çıktı,aynı şekilde gıda tarım da çıktı ptt de çıktı kyk da çıktı sadce kültür bakanlığı çıkmadı. Mesele bu

comments user
alteran

Bir de şöyle bir durum var ortalıktaki söylentilere göre erken seçim ya da referandum olma ihtimali yüksek. Eğer ki başkanlık sistemi gelirse hükumet yapısı tamamen değişecek. Bu durum kamu personeli alım politikalarının da değişmesi demek. İşin özü memur olma hayallerimiz gittikçe sönüyor ve sönmeye devam edecek maalesef. Alternatifler de iç açısı değil işin kötüsü. Nasıl bir önlem alınır çözüm yolu nedir inanın ben de bilmiyorum. Umarım bir şekilde düzelir şu sorunlar da, rahatlarız ileride.

comments user
bahtsız

haklısın sanat tarihçi daha fazla kendimize işkence etmeye gerek yok..

comments user
sanat tarihci

Berivan bahtsızın yorumuna cevap vereyim her hafta,bu hafta ilana çıkarlar diye diye kendimize umut verdik.acı ama gerçek olan bişey var bu alımlar yalan oldu bu hafta da bitecek gelecek haftada bitecek artık kendimizi kandırmayalım 2016 kpssden sonrada alacaklarını sanmıyorum bu alımlar bir önceki hükümetin projesiydi hükümet değişti. Artık kendimizi1 kandırmayalım bir hayaldi geçti gitti

comments user
berivan

evet arkadaşlar bahtsızın sorularına lütfen cevap verin

comments user
bahtsız

Arkeolog kardeşim yanlış hatırlamıyorsam face grubunda idin. merak ettiğim 3 şey var ve bu saatten sonra saklamanın bi anlamı olmadığını düşünüyorum.

1-FACE grubu ümidi kesti mi yoksa devam ediyorlar mı? zira ben hala her gün mail atmaya devam ediyorum.

2-TKD bir şey yaptı mı? yapıyor mu? yoksa bir açıklama yapıp olursa bizim sayemizde oldu olmazsa elimizden geleni yaptık deriz gibi bir durum mu var? Hayır yaptıkları bir çalışma varsa bizde elimizden geleni yapardık.

3- Dosya maliyeden kültüre gönderildi haberi doğru mu yoksa gerçekten söylentilerde olduğu gibi millet bastırsın diye mi böyle bir haber yapıldı?

bilgisi olan varsa paylaşabilirseniz seviniriz. bu saatten sonra e azından doğrusunu bilelim.

comments user
arkeolog

Evet kardeşim ben de onu diyorum. Ama bu hafta da geçtikten sonra…..

comments user
sanat tarihci

Arkeolog her hafta, bu hafta olur diyerek birbirimize umut ve moral veriyoruz artık gerçeği kabullenmek lazım bu alım yalan oldu.

comments user
arkeolog

Arkadaşlar bu hafta içi de çıkmazsa ilan sonraki tarihlerde çıkma ihtimali sıfıra yakın. Ama ben bu haftadan umudumu kesmedim daha….

comments user
sanat tarihçi

ne umudu bahtsız bu alım yalan oldu 2016 dan sonrada olmaz

comments user
bahtsız

Hala umudu olan var mı bu 200 kişi için?

comments user
ben demiştim

burada yaşanan gerginliklerden dolayı insanlar birbirini kıracak söylemlerde bulundu ve maalesef hakaretlere maruz kalan bazı arkadaşlar yazışmayı bıraktı.gün kenetlenme mücadele günüyken böyle bir tablo çizilmesi elbette üzücü.beterin beteri varmış deyip benim gibi 10 yıldır atamayı bekleyen birini düşünüp mücadeleyi asla bırakmamanızı tavsiye ederim.kırıcı olmadan kimseye hakaret etmeden kardeşçe dostça mücadele edelim.birlikten kuvvet doğar unutmayalım!

comments user
ben demiştim

arkadaşlar hatırlar mısınız bilmem ama aylar öncesinde 10 yıldır atanamadığımı aynı durumun bir benzerini geçmiş yıllarda yaşadığımı söylemiştim.defalarca aldığım puanların heba olduğunu ve hep küsüratlarla atamayı kaybettiğimi belirtmiştim.benim için şaşırtıcı durum olmadı nihayetinde ve yine atanamadım.bu bölümleri okumanın bedeli maalesef bu.sadece beni umutlandıran şey Nabi Avcı’nın kültür bakanı olması.alımların artacağı yönünde söylentiler var.müzelerde çalışan arkadaşlarım olumlu duyumlar alıyoruz diyorlar.yeni projeler yeni çalışmalar vs. vs…bu alımın yapılmamasını da siyasi anlamda çıkan kaosa bağlıyorlar.tabi bu onların düşüncesi.benim tek umudum alımların artması yönünde ve artık bu yönde mücadele etmeye devam edeceğim…

comments user
bahtsız

bitti mi yani bu kadar mı? göz göre göre saçma sapan bürokrasi bahanesiyle hem merkezi atamada sıfır çekip hemde söz verdikleri 200 kişiyi de 2016 ya bırakıp bizi bir kenara fırlatıp attılar mı resmen?
şu son 10 iş günü içinde yok mu bir umut.. ne oldu tkd bir şeyler yapacaktı? 20 gündür tek kelime etmediler. bir şey yaptılarsa ya da yapıyorlarsa bu saatten sonra saklamanın ne anlamı var?

bir çok arkadaş gibi bu benim de tek umudumdu.. akbaba gibi başkasının iki senedir beklediği hakka konmak için bekleyenleri sevindirmek için söylemiyorum.

Allah kahretsin bizi aylarca oyalayıp üstüne bunu bahane ederek merkezi alımımızı da elimizden alanları..

comments user
sanat tarihçi

Bny40571 diyanet ayrıca kendi alanında 5000 sözleşmeli ilana cıktı ona diyoruz biz 5000 sözleşmeli imam hatip 1 hafta içinde ilana çıkıldı başvuru1 başladı

    comments user
    Bby40571

    @sanat tarihci hocam ben arsivci pozisyonu acilan alımı diyorum. Arkadaş atlamış hemen. Burada bizim alimlari konusuyoruz:)