465 Sözleşmeli Kütüphaneci alınacağı bilgisi paylaşıldı

Kültür Memur-Sen Genel Başkanı Mecit Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden bir bilgi notu paylaştı.

Bu bilgiye göre Cumhurbaşkanlığından alınan 1200 kişilik kadronun onaylandığını 4B Sözleşmeli statüsünde 465 Sözleşmeli Kütüphaneci alınacağı bilgisini verdi.

 

 

 

 

 

 

Hakkında: İsmail Karaca

İsmail Karaca
Ankara Üniversitesi DTCF mezunu #Kütüphaneci #Arşivci #Dokümantalist #Editör #BilgiveBelgeYöneticisi · Ankara/Türkiye

İlginizi Çekebilecek Haberler

Ertuğrul Çimen, IFLA 2023-2025 dönemi başkanlığına aday oldu

14 Haziran – 4 Temmuz tarihleri arasında 2023-2025 yılları için yapılacak Başkanlık seçiminde Türkiye’den MEF …

İstanbul Medeniyet Üniversitesi (Mülakatsız) 1 Sözleşmeli Kütüphaneci Alım İlanı | Son Başvuru: 14 Haziran 2022

İstanbul Medeniyet Üniversitesi 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre Sözleşmeli …

Abone ol
Bildir
guest
16 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
Ayaz
Ayaz
23 gün önce

Buradan Osman Delice isimli arkadaşa sesleniyorum. 3 üniversite alımında asil olarak kazandın. Her seferinde başvurup gitmiyorsun. Ne yapmaya çalışıyorsun? Egonu mu tatmin ediyorsun? (Adıyaman üni,sağlık bilimleri üni,tekirdağ üniversitesi hepsi asil)

Mert Kütüphaneci
Mert Kütüphaneci
Yanıtla  Ayaz
20 gün önce

kardeşim şahıs benim arkadaşım merak etme ilanlar aynı anda çıktı ve Adıyaman Üni hariç ve hiç bi yerde kadro yakmadı üslubuna dikkat et lütfen o kadar çok yer açıldı ki puanı olup başvuru yapmayan bir sürü insan oldu kafana göre konuşman hiç
hoş değil adamın daha yerleştiği işedi başladığı yer yok

Şahin
Şahin
4 ay önce

Resmi ilan ne zaman yayınlanır bi ayı bulur mu

Şahin
Şahin
5 ay önce

Yine mülakat var mı yoksa ösym üzerinden merkezi alım şeklinde mi olacak bilgisi olan var mı?

BBY ci
BBY ci
Yanıtla  Şahin
5 ay önce

Hocam sıralama ile olsun istiyoruz ve bunun için cimere yazı yazıyor arkadaşlar Metin kopyalayıp cimere gönderin sizde sıralama istiyorsanız

BBY ci
BBY ci
5 ay önce

Arkadaşlar merhaba sıralama olsun isteyenler çoğu arkadaş gibi cimere şu metni kopyalayıp gönderebilir emin olun kaale alınacaktır biz üstümüze düşeni yapalım riske atmayalım emek verip KPSS puanımız ortada

Merhaba ben Bilgi ve Belge yönetimi mezunuyum .2020 lisans KPSS ye emek vererek puanımı aldım .Kültür ve Turizm Bakanlığının yapacağı kütüphaneci alımı henüz ilana çıkmadı ve çıkacak olan bu ilanın aldığımız KPSS puanı üzerinden değerlendirilmesini KPSS sıralaması yapılmasını istiyoruz MEB ve Aile Bakanlığının yapacağı alım gibi sadece sıralama  olmasını temenni ediyoruz.Sözlü mülakat olmasını istemiyoruz.Görüşlerimizi değerlendireceğinizi umar, teşekkür ederiz.Saygılar arz ederim.

Seppuku
Seppuku
Yanıtla  BBY ci
5 ay önce

Selamlar,

Bu atama ile ilgili açılmış bir grup var mı?

Şahin
Şahin
Yanıtla  BBY ci
4 ay önce

aile ve sağlık bakanlığı dışında mülakatsiz alım oldu mu hiç, eski düzen aynen devam mı ediyor yoksa korona vs yüzünden mülakattan vaz mi geçiliyor? bi umut var mı geçen alımdan farklı olarak

BBY ci
BBY ci
Yanıtla  Şahin
4 ay önce

Hocam Umut var elimizden geleni yapalım sıralama ile olsun diye çoğu kişi cimere yazdı sizlerde yazın ses getirir

Mordorlu
Mordorlu
Yanıtla  BBY ci
4 ay önce

BBYci hocam puanınız kaç acaba sorun olmazsa paylaşır mısınız?

BBY ci
BBY ci
Yanıtla  Mordorlu
4 ay önce

Merhaba hocam tabi ki 80

Mordorlu
Mordorlu
Yanıtla  BBY ci
4 ay önce

Mülakat da olsa kendinize sıkıntı vermeyin bence zaten 500 sıralamadaki in puanı belki 70 te kalmıştır ve başvuru için 70 puan barajı gelir. Hatta sıralamanızı bilmiyorum ama şuan 50lerde ise temmuz merkezi alımında 25-30 kişi alınırsa atanma ihtimaliniz yüksek diye düşünüyorum hayırlısı olsun nasipte olan olur

BBY ci
BBY ci
Yanıtla  Mordorlu
4 ay önce

Teşekkür ederim hocam güzel düşünceleriniz için dezavantaj olur mu büro personeli olarak çalışıyor olmam peki mecburi olarak gitmek zorunda kaldık alım belli değildi ve garantimiz yok mülakatta

batuhan
batuhan
Yanıtla  BBY ci
4 ay önce

bende 4B’li personelim başka bir kamu kurumunda. Atama da sorun olur mu ? BBY ci nin sorusunun cevabını merakla bekliyorum.

mehmet yiğit
mehmet yiğit
Yanıtla  batuhan
3 ay önce

Evet sorun olacak. İl bazlı olduğundan daha da sorun olacak boşa ümitlenmeyin kamu kurumunda çalışanlar alınmaacak

16
0
Düşüncelerinizi yorum olarak eklemek ister misiniz?x
()
x