2017-1 KPSS tercih sonuçları açıklandı. 2017-1 KPSS tercih sonucuna göre Bilgi ve Belge Yönetimi (BBY)’nden atananların En Küçük ve En Büyük Puan dağılımları aşağıdaki tablolarda verilmiştir.

 

  • 2017-1 KPSS’de Atanan En Büyük BBY puanı: DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ-MEMUR86,06846
  • 2017-1 KPSS’de Atanan En Küçük BBY puanı: KADIKÖY (İSTANBUL) BELEDİYE BAŞKANLIĞI-VHKİ78,87582

2017/1 Kurumlara Göre Dağılım Tablosu

YılKurumlarUnvanlar
KütüphaneciMemurVHKİBilg. İşl.Toplamlar
2017/1Kültür ve Turizm Bakanlığı00000
Üniversite1220014
Diğer Kamu Kurumları092213
Genel Toplamlar12112227

BBY 2017-1 KPSS Yerleştirme Sonuçları-En Küçük-En Büyük Puanlar

KADRO_KODUKurum
Adı
UnvanKont.Boş Kont.En KÜÇÜKEn BÜYÜK
310022887
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİMEMUR279,23610

79,33767

311053067
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ
Kütüphaneci180,7616580,76165
310113085
ANKARA ÜNİVERSİTESİKütüphaneci281,67526

83,83345

310133133
ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİKütüphaneci180,1259580,12595
390923367
BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Bilgisayar İşlt.279,36900

80,21338

310263421
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİKütüphaneci279,8642180,18760
390073463
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI
VHKİ180,2285480,22854
391083865
DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MEMUR 382,23110
86,06846
390944723
Haliliye Belediye Başkanlığı
MEMUR179,0587379,05873
390944921
KADIKÖY (İSTANBUL) BELEDİYE BAŞKANLIĞI
VHKİ178,8758278,87582
391175167
MAKİNA VE KİMYA ENDÜSTRİSİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MEMUR181,7434781,74347
310255377
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİKütüphaneci180,3573980,35739
310885527
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Kütüphaneci180,2816080,28160
390946181
ŞİŞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
MEMUR180,2037880,20378
391276517
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM.A.Ş.GEN.MD.
MEMUR181,5974481,59744
310977177
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Kütüphaneci380,6989881,65049
311027459
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Kütüphaneci183,6626683,66266
390947489ZEYTİNBURNU BELEDİYE BAŞKANLIĞI
MEMUR279,9096880,32707
TOPLAM27

Kaynak: ÖSYM

Abone ol
Bildir
guest
170 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
Yavuzhan
Yavuzhan
5 yıl önce

Arkadaslar Kasim atamasi 2016 kpss puaniyla tercih yapacağimiz son atama mi yoksa baska atama var mi ? Tesekkur ederim.

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  Yavuzhan
5 yıl önce

Kasım sonrası bir de 2018 yılında Mayıs ataması var.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Yavuzhan
5 yıl önce

İsmail bey size göre kasimda kac alim temmuzda kac alim olur. ve tahmininize göre puanlar kaca iner?

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  ozzy
5 yıl önce

Her şey maliyeye bağlı kimse şu olur bu olur diyemez maalesef. Bir sürü üniversite ve bakanlık personel istiyor ama iş maliyede tıkanıyor…

Başkan
Başkan
5 yıl önce

Arkadaşlar PTT sabah açıklama yaptı daha önce yaptıkları alımları Danıştay kararıyla iptal ettiler tekrar alım yapacaklar . PTT memurlarının sıkıntısında mülakatla alımdı aynı kütüphaneci alımında olduğu gibi sizlerde ister avukat aracılığıyla ister kendiniz iptal davası açabilir isterseniz bimer cimere bu alımla alakalı yazı yazabilirsiniz. KPSS ye göre alım yapmaları için yenilen hakkınızı geri kazanmak için böyle bir yola başvurabilirsiniz.

hakan
hakan
Yanıtla  Başkan
5 yıl önce

bende bunu yazacaktım hocam ptt de aynı bizdeki gibi kpss falan hiç bakılmadan direk mülakatla alım yapmışlar,bizim alımlarda iş işten geçti gibi ama bimere ve cimere yazacağım ben,300-400 kişi alındığı için pek gündeme gelmedi haliyle ama çok adaletsiz bir alım oldu danıştay bunu da iptal edebilirdi zamanında başvuru yapılsaydı

ozzy
ozzy
Yanıtla  Başkan
5 yıl önce

bundan sonra mulakatli alim olmazsa merkezide guzel kadro gelir. yine ayni sacmaligi yaparlarsa söyleyecek söz yok. Kültür Bakanlığından nefret ettirdiler.

Kpssbby
Kpssbby
5 yıl önce

Arkadaşlar merhaba en son atanan kişinin sıralamasını bilen var mi 2017/1 de.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

muhtemelen 140 150 arasi.

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Teşekkür ederim hocam. Kasıma kadar sıralamalarda güncelleme yaparlar mi peki?

Çağlar
Çağlar
5 yıl önce

Arkadaşlar, Kültür Bakanlığı Personel Daire Başkanlığı’ndan biriyle görüştüm, bundan sonra sözleşmeli kütüphaneci alımı yapılmayacakmış. Alınırsa merkezi alım ile olacakmış.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

kesin bilgi mi? merkezi alsınlar tabi. peki talep toplamada durum nedir bilgi var mi

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

sizin puan kac ustad?

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

77 puanım kardeşim.
Evet kesin bilgi. Artık sözleşmeli alım yok dedi yetkili bir isim. Şube müdürü kendisi.

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Merkezi alımı da sordum, talepler toplanıyor dedi. Devlet personel başkanlığı yapıyor o işi de, ne kadar kadro talep edilir, ne kadar açılır, nasıl olur bir fikrim yok dedi.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Benimde aldığım bilgiye göre yakinda bir alım olacak. eğer bu alim sozlesmeli olmazsa merkezide iyi kadro gelir. puaninizda iyi. yer secmezseniz düz memurda olsa en kotu Temmuzda atanirsiniz bence.

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Her yeri tercih edeceğim zaten. Sözleşmeli alımda mülakat olmazsa memur olmuştuk şimdiye, neyse Allah’a havale ettim buna sebebiyet verenleri. Önümüze bakalım.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Aynen bende öyle yaptım inşallah hakkimizda hayirlisi olur

hakan
hakan
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

peki geçen 200 kişilik alımı neden mülakatlı yapmışlar sorsaydın keşke 70 puanlıları memur yapmak için mi

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Büyükler öyle istemiş.

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

@hakan,

O bir sözdü. 2014 KPSS sınavına girmiş olanlara vermiş bir sözdü. İsteyerek veya istemeyerek gecikmeli olarak işleme alıp 2016 KPSS sınavını da işin içine kattılar. Buradan bolca soru çıkar ama hangisinin doğru olduğunu bilemiyoruz…

Çağlar
Çağlar
5 yıl önce

T.C. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)’ ne yapmış olduğunuz xxx sayılı başvurunuz 20.09.2017 tarihinde SINAVLAR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ tarafından cevaplanmıştır:

İlgi BİMER başvurunuz incelenmiştir.

Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) ile personel alımlarında atanacak personelin nitelikleri ve sayıları, hizmet gerekleri doğrultusunda ve birimlerimizin talepleri ile boş kadro durumu da dikkate alınarak belirlenmektedir.

Ayrıca; Kütüphaneci mezunlarından KPSS 2016/2 alımlarında 50 adet, 2017 yılında da 200 adet sözleşmeli kütüphaneci alımı yapılmıştır..

Bilgilerinizi rica ederim.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Ayni cevap şimdi bana da geldi. Bu da demek oluyorki yeterince aldık yeter bu kadar.

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Ne demek oluyor bu en doğru biçimde yorumlayabilir mısınız? Umutsuz mu olalım kasım atamasında elbet aldığınız duyumlar vardır.

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Bence yeterince aldık demekten ziyade bu yaptığınız başvurular çok da işe yaramıyor demek istiyorlar. Açıklamada da yazdığı gibi: kadro açılmasının belli prosedürleri var. Bir de başvuru metnimde BBYden yeterince alım olmadı yazmıştım. Onlar da bu dediğimin doğru olmadığını ispatlamak için 200 sözleşmeli ve 50 merkezi alım oldu diye belirttiler. 😀

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Hayir 2017 1 i 0 çekmesini hic onemsememis arkadaş. biz devam edelim atmaya. en azindan bir algı oluşur

ozzy
ozzy
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Bu sınavlar şube müdürlüğü kultur bakanligina mi bağlı. eger bakanliga bağlı değilse verdikleri cevabın pek bi önemi yok

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

bu bimerin cevaplarına hastayım. “Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) ile personel alımlarında atanacak personelin nitelikleri ve sayıları, hizmet gerekleri doğrultusunda ve birimlerimizin talepleri ile boş kadro durumu da dikkate alınarak belirlenmektedir.” bu cevaba ne gerek var? bunu herkes biliyor. Sen sorularn soruya direkt cevap versene arkadaş. Hiç sevmiyorum şöyle cevap verilmesini… kaç kişi alınıcak veya alınmayacak mı onu söyle, haa eğer bilmiyorsan da belli değiş bilgimiz yok de. bu kdr zor diil ya kamu işi..

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Çok fazla stres yapmayın bu cevap için çünkü “otomatik cevap” olduğu yazım karakteristiğinden belli bir şey. Bir diğer ifadeyle “cevap verilmek için yazılmış” ufak paragraflar. Kasım ayındaki alım ile ilgili önümüzdeki ay işin rengi netleşmeye başlar. Şu an için erken bana kalırsa…

Başkan
Başkan
5 yıl önce

Arkadaşlar tapu kadastroda görevde yükselmeler açıldı. Şimdi o arkadaşlarda sınav süreci olacak. Görevde yükselmelerde arşiv memuruda var. Yani kendi personellerinden alacaklar alınacak kişi ise sadece 25 alacakları kişilerin şartları ise 5 yıl şoförlük yapan veya destek elemanı olanları arşive alacaklar. Bu şu demek oluyor 25 kişi arşivde getir götürcü olacak. Sıra şimdi bby cilere geliyor yakın bir zamanda alım gerçekleştirirler diye ümit ediyorum çünkü yıl bitmeden 200 kişi arşiv uzmanı alacaklar. Sizler baskı yaparsanız ömür boyu ekmek yersiniz tabi herkes birbirinden bir şey beklerse avucunuzu yalarsınız. Hadi rastgelee

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  Başkan
5 yıl önce

Takipteyim kendi adıma konuşacak olursam. Teşekkürler bilgilendirme için.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Başkan
5 yıl önce

her türlü etkinlige varim.

Yedeklerden
Yedeklerden
5 yıl önce

Bu yedekler ne oldu ya bi bilgisi olan

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  Yedeklerden
5 yıl önce

5 arkadaş yerleşti şuan.

Yedeklerden
Yedeklerden
Yanıtla  Yedeklerden
5 yıl önce

Daha artma durumu var mı kesin sayı mi

Ali
Ali
5 yıl önce

ERZURUM EDEBİYAT FAKÜLTESİ

Bilgi ve Belge Yönetimi Yrd.Doç. 1 Kişi
Bilgisayar ve Öğretim teknolojileri alanında yükseklisans ve doktora yapmış, elektronik kitap kullanımı ve tablet bilgisayar kullanımı alanında
çalışma yapmış olmak.

Tam dava açmalık bir ilan daha. Tıklayınız.
Bilgisayar bölümü açın oraya alın arkadaşı.

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  Ali
5 yıl önce

kimbilir kimin torpillisi. Keşke bu ulkede dogmasaydım. her yer torpil kaynıyor… 🙁

Kpssbby
Kpssbby
5 yıl önce

Tapuyuda dahil edecek twitler atarız.

Kpssbby
Kpssbby
5 yıl önce

Arkadaşlar merhaba
Bugün saat 21.00 twittirda etkinlik yapıyoruz kadro için desteklerinizi bekliyoruz. Şimdiden teşekkürler.

Başkan
Başkan
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Tag ne olacak

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

facebookta paylaşın lütfen herkes görsün

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Merhaba arkadaşlar bugün akşam 21.00 da #BBYkadroistiyor hasthtagi ile etkinlik yapıyoruz. Etkinlik kapsamında önemli siyasetçi, sendikacı, yazar ve kişileri etiketliyoruz. Desteklerinizi bekliyoruz.
Her yerde paylaşabilirsiniz arkadaşlar.

ozzy
ozzy
5 yıl önce

Dostlar bakanlıktan bir arkadaşla görüştüm. 2017/2 ataması için kadro talepleri toplaniyor. Bana bimer cimer ve twitterdan yazın isteyin çok etkili oluyor dedi. Lütfen 2 dk ayirip asagidaki metni bimer ve cimere atalim. twitterdan da numan kurtulmuşa yazalim.

Merhaba
Türkiye’de yüzellinin üzerinde Kültür Bakanlığına bağlı kapalı kütüphane ve aynı zamanda faal olmasına rağmen içerisinde görevli kütüphanecilik eğitimi almamış, veya hiç kütüphaneci kadrosu olmayan yüzlerce kütüphane bulunmaktadır. Ülkemizin gelişime açık, bilgi duzeyi yuksek araştırmacı ve inovatif nesiller yetiştirmesi açısından kütüphanelere ve kütüphaneci kadrolarına ihtiyaç vardır. 2017/1 atamasında bakanlık bünyesinde hiç kütüphaneci kadrosu açılmamış olup 2017/2 ve daha sonraki alımlarda kütüphaneci kadrolarına yer verilmesini talep ediyoruz.Simdiden ilginiz için teşekkür ederiz.

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  ozzy
5 yıl önce

Ben böyle bir sey yazdim:

Kültür Bakanlığı’na bağlı yüzlerce kütüphanenin amaçlarına uygun hizmeti verebilmesi için ihtiyaç duyduğu bilgi ve belge yönetimi mezunu kütüphanecilere 2017/1 atamasında Bakanlık tarafından hiç kadro verilmediği için, 2017/2 merkezi atamasında ve daha sonraki atamalarda kadro verilmesini saygılarımla rica ederim.

ozzy
ozzy
Yanıtla  ozzy
5 yıl önce

@Caglar hocam bimer cimere yazdiniz mi? birde numan kurtulmus hamdi tursucu kultur bakanligina tweet atalim. bugün cokca attim kendilerine

Çağlar
Çağlar
Yanıtla  ozzy
5 yıl önce

Kardesim hic sosyal medya hesabim yok. Sirf bunun ugruna yalandan bi hesap acacam heralde, bakalim.

ozzy
ozzy
Yanıtla  ozzy
5 yıl önce

@Caglar elimizden geleni yapalim. bende bugun daha fazla twet atmak için 2. hesap açtım

ozzy
ozzy
5 yıl önce

hayir. atama temmuzda sinav agustosta. senin dediğin sozlesmeli alimdi

mezunn
mezunn
5 yıl önce

76,5 puan ile kadrolu pozisyona atananlarda dahil edildiğinde 300. sıradayım. Sıralamaya bakıldığında atanmam imkansız gibi görünüyor ancak tüm kpss son atamalarında puan 75-76 civarı düştüğünü görüyorum. Atanma ihtimalim sizce var mıdır?

ozzy
ozzy
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

bunun cevabini bilmek için şunu bilmek gerek. 2014 kpss sinavinda 75 alan kişi kacinci siradaydi. bunu bilirsek kayma ile ilgili yorum yapabiliriz.sizin sıra icin burda gelmez diyen cok olur. ama bence kritik bir puan. suan siralama 145 lere geldi. alinan kişi sayisi 62+29=91. eğer son 2 alim toplaminda da 90 100 arasi kadro gelirse şansınız çok yüksek bence. çünkü 76,5 a kadar da sozlesmeli giden çok kişi var.

mezunn
mezunn
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

Teşekkür ederim. Merak ettiğim 2016 kpss puanıyla kasım ataması son atama olmayacak mı? kasım atamasından sonra diğer atama 2018 kpss puanıyla alım yapacak diye biliyorum.

ozzy
ozzy
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

@mezunn hayir. kasimda ve 2018/1 atamasi yanu temmuz atamasi da 2016 ile olacak. yani 2 atama var

mezunn
mezunn
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

2018 KPSS puanı da açıklanmış olacak o zaman. Hangi puandan yüksek alırsak o mu geçerli olacak. Sanırım geçen son atamada öyle olmuştu

bahtsız
bahtsız
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

Ben de bu yil bunu kim ortaya atacak diye bekliyordum. Aciklayayim arkadaslar her 2 yilda bir yapilan kpss ye giriyorz biz ve 4 atama hakkimiz var. Ancak 2016 yılından beri sinavin mayis ayina cekilmesiyle acaba 4. Atama olan son haziran ataması yeni puana gore mi olacak diye bazen bilincli bazen de bilincsiz sorular geliyor. Isin katiyyetle dogrusu şudur ki zaten boyle yapilmaktadir 2018 kpss ye mayis ayinda girsek de 2018 haziran atamasi 2016 sinavinin son atamasidir. Ki mayis ayinda sinava girilse dahi sonuclar temmuz ayinda aciklandgi icin haziran ayinda elimizde 2018 kpss puani olmamaktadir. 2018 puaniyla Allah nasip ederse 2018 kasim,2019 haziran, 2019 Kasım ve 2020 haziraninda toplam 4 kez tercih yapma hakko kazanilacak. 2016 sinaviyla 2 merkezi atamada tercih hakki kaldi birisi kasim 2017 digeri haziran 2018 elimden geldigince uzun uzun aciklamaya calistim illa ki baskalari da soracaktir ayni sureci 2016 simavina girdigimizde de yasadigimdan biliyorum bunun disinda söylenen “ya abi zaten mayista sinav 1 ay sonra haziranda tercih iste “vb. Soylemlere aldiris etmeyiniz.

mezunn
mezunn
Yanıtla  mezunn
5 yıl önce

76 puanla dershaneye gitmem mantıklı mıdır sizce? yoksa atanma ihtimalim yüksek olduğundan dershane yerine kendi imkanlarımla çalışmak daha mı mantıklı?

ozzy
ozzy
5 yıl önce

30 40 arasi kadro verirlerse tahminime göre 77 kusurlere iner puanlar. sozlesmeli listeye bakildiginda 77 79 arasi yigilma fazla. bence kasim ve temmuz toplaminda 76 lari rahat görecek. tabi kültür Bakanlığı yine 0 cekmezse

Kpssbby
Kpssbby
5 yıl önce

Arkadaşlar merhaba sözleşmelileri de çıkardığım zaman sıralamam 49 oluyor kasım da atanma durumun olabilir mi ?

hakan
hakan
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

sözleşmelileri nedne çıkarıyorsun güzel kardeşim senin önündeki sözleşmelilerden istediği illerde kardo açılırsa tercih verecekler

Zeynep
Zeynep
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

puanınız kaç merak ettim

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Hocam ben açıkçası sözleşmeli gidenlerin tekrardan tercih yapacağını düşünmüyorum. Maaşları farklı değil. Ve yerleştiler artık. Daha ne olsun . Ve haziran atamasında tam 5 kişi kadro yakmış merkezide. Umarım bir daha yapmaz sözleşmeli atanan arkadaşlar. @zeynep hocam puanım 78.57.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Hesabi şöyle yapın. suan en son atanan kisinin siralamasi 145 lerde. ben de 220. yim. merkeziden son giren puandan(79,10) itibaren kendi puanima kadar sözleşmelileri hesapladım toplam 36 kişi var. yani 180. kisi gibi hesaplıyorum. eger sozlesmeliler tercih yapmazsa bende 40. olmus oluyorum. puanim 77,6. sizin siralama bence 20 30 arasi reelde. ki onumuzdeki herkes tercih yapmayacak

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@kpssbby hocam siralamaniz kac? genel sıralamayi soruyorum atanip elenenleri değil?

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy hocam şuan ki genel sıralamam 81. Hesaplamalarıma göre daha doğrusu bu sitede sözleşmeli atananlar listesine baktığımda 37 kişi önümden gitmiş. Bunlardan 5 tanesi merkezide de tercih yaparak gitmiş yani 32 kişi net olarak önümden gidiyor. Ve sıralamam 49 oluyor.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@kpssbby 81 dediğiniz son 29 kisiyide cikarip söylüyorsunuz sanirim. o siralama guncellemesi olmadi degil mi ais osym de

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Olmadı henüz hocam 27 kişi bu arada. 81 olarak hesap yapmamın yanlış olmadığını düşünüyorum hocam yanılıyor muyum?

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@kaan karadeniz hocam sizden yorum bekliyorum özellikle. Kritik bir sıralamam var. Puanımıda belirttim. Gerçek anlamda bi öngörüsü olan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Ya bekliycem ya da tekrardan hazırlanmaya başlıcam. Görüşleriniz nedir arkadaslar hem bu arada sıralaması olan arkadaslar icin de bi bilgi olur.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@bbykpss bence kasimda yer secmezsenz size kesin gelir. bana genel siralamanizi soyler misiniz. yani 0 dan en bastan siralamaniz kac. atananları elemeyin. ona göre hesap yapacağım

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy hocam suan ki sıralamam 108. Branş sıralaması henüz güncellenmedi. Haziran atamasını düş. Bide ışte 32 kişi sözleşmeli atanıp giden arkadaslar var önümde. Ama şuan ösym sitesinde branş sıralaması 108.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@bbykpss sizin genel siralama 170 o zaman. atananları çıkarmayn diyorum. suanki siralamayi sormuyorm genel sıralamayi soruyorum. suanki siralama yanıltıcı. simdi benim yaptigim hesaplamaya göre 2017 1 atamasinda en son giren kisinin siralamasi 145. bu durumda sozlesmeli atananları da cikarinca siralama 180 e düşüyor. bu durumda yer secmezseniz kasimda size atama gelir. hatta 78 den de inebilir.

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy hocam öncelikle teşekkür ederim. Umarım dediğiniz gibi olur. En başta açıklanan sıralamami bilmiyorum hocam bakmamıştım ilk zamanlara sonradan branş sıralamama bakım dedim güncelleme olmuş. Şuan ösym giriş yapıp branş sıralamama baktığımda 108 görülüyor.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@kpssbby 108+62 170. siniz. benim hesaplamam şu. bi arkadadimin puani 79,30 ve 135. sırada. son atananda 79,10 larda (kadikoyu saymiyorum o dil sartliydi) ortalama 140 145. sirada son giren arkadaş. 79,10 ve 77,59 puan arasinda sozlesmeli atanan 36 kişi var. bu durumda 181. siralara kadar geriliyor. sizde 170. siniz. ayrıca tek tük baska kurumlara atanan ve tercih yapmayacak olanda cok kisi var. sozlesmelileri saymazdan suan 30 kişi kadar bir kayma söz konusu

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy teşekkür ederim hocam. Umarım iyi bir alim olur.

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

Selam,

Biraz geç oldu ama yorumları ancak okuyabilme fırsatım oldu. Şimdi o puan bazında son kişiyi hesaba katmamak lazım çünkü onda YDS şartı vardı. Diğer adaylar arasından en düşük puan 79,05 ile atanan kişiye ait…

Benim puanım 77,72 ve ben şu an sistemde 153. sıradayım. Bu merkezi alımda 27 kişi önümden eksilmiş olduğuna göre benim gerçek sıralamam 126. sıra şeklinde. Sözleşmeliye dönecek olursak, o atamalarda atanan ve benden daha yüksek olan ortalama 60 kişi vardı. Bunlardan kaçı kadro yakar, kaçı yakmaz bilmediğim için yarısı kadro yakar diye düşünmüştüm. Bu nedenle kendimi gerçek anlamda hep 96. sırada gördüm. Ha derseniz ki bu 60 kişiden sadece 6 tanesi kadro yaktı, bir daha yakmayı düşünmüyor; o zaman sıralamam 66. diyebilirim.

Atama konusunda gelince… Kasım ayında büyük bir sürpriz beklemiyorum ben açıkçası. Kültür Bakanlığı koltuğunda oturan ismin kim olduğunu sanırım hepimiz biliyoruz. Bana göre söyleyecekleri ve yapacakları en az kestirilebilir olan isimlerden birisi. Bakanlığı süresi boyunca da bir şey değişeceğini düşünmüyorum. Ser verip sır vermeden çok kadro da açılabilir, ekonomik koşullar bahane gösterilerek çok az kadro da açılabilir…

Kpssbby
Kpssbby
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@kaan karadeniz yorumunuz için teşekkür ederim.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@KaanKaradeniz hocam siz bildiğim kadarıyla her yeri tercih etmemistiniz sozlesmeli alima onun için girmemistiniz. merkezi alımda her yeri yazacak misiniz? Benimde puanim 77,60 aramizda 10 kişi var.

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy,

Sözleşmelide mülakata gitmedim yer tercihi yüzünden. Merkezi atamalarda Marmara dışına kolay kolay çıkacağımı zannetmiyorum. Bugünün şartları bu şekilde ama ileride neler olur bilemiyorum. Kesin bir şey söylemem doğru olmaz.

@Kpssbby,

Rica ederim. Her şey gönlünce olsun. Umarım bir yere atanmayı başarabilirsin.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@KaanKaradeniz ongorunuz nedir sizce bize gelir mi? puanlarimiz yakın. kasim ve temmuz için

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy,

Hayal satmak istemem ve aynı zamanda hayallerinizin suya düşmesini de istemem. Olumsuz yaklaşmıyorum ama ekonomik durum neticesinde ben pek fazla kadro verileceğini düşünmüyorum. Özellikle üniversite kütüphaneleri ve diğer merkezi devlet kurumlarından fazla kadro beklentim yok. Kadro gelirse muhtemelen belediyelerden gelecek. Onların da ne yapabileceğini kestirmek güç. Hiçbir şeyi hesaba katmadan düşünecek olursam yine 30 kadro var net verilir. Belediyelerden gelenler ise işin artısı olur.

ozzy
ozzy
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@KaanKaradeniz hocam 30 kadro tahmininiz kasim. icin mi yoksa Kasım temmuz toplamimi

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Kpssbby
5 yıl önce

@ozzy,

Bu öngörüm sadece Kasım için. Temmuz ayının dinamikleri biraz farklı. Siyasetteki durumlar daha fazla ağırlığını koyacaktır. Hatta bence Temmuz merkezi alımın sonu bile olabilir. Tamamen benim düşüncem tabi.

Bizbby
Bizbby
5 yıl önce

Merhaba arkadaşlar 78.5 ile kasımda atanabilir miyim?

Zeynep
Zeynep
5 yıl önce

@carl gallagher Geçen seneye kadar öyp ile alınıyordu mülakatsız , sonra onu da kaldırdılar.. Ülkede bu işler böyle maalesef ama içinizde kaldıysa denemeye devam edin muhakkak bir kapı açılır diye umut ediyorum akademisyen olmak isteyen biri olarak 🙂

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  Zeynep
5 yıl önce

@Zeynep

son alımları 1.5 puanla kaçırınca zaten komple bıraktım bu ısleri..

anlamsız
anlamsız
Yanıtla  Zeynep
5 yıl önce

Msb bakanligi arsivci alinacakmis cok sayida diye haberde yaziyo, tıklayınız. Bilmiyorum ne olur sonucu. Haberi yaptiklarina gore vardir birseyler herhalde.

Kral
Kral
5 yıl önce

Kimler kayılacaksa burdan kullanıcı adını yazsınlar ben öğlene kadar ekleyip iletişime geçicem. Bu şansı kaybetmeyin aramızda bu işe ihtiyacı olan çok insan var. Tuzu kurular uzak dursun

Kral
Kral
Yanıtla  Kral
5 yıl önce

Ne tkd den nede burda bby yi okumuş insanlarda maalesef bir şey olmaz herkes koyun gibi armut piş ağzıma düş. Sizin üniversite bitirdiğinize ben inanamıyorum lise mezunu insanlar dahi sizden daha aktif ve maalesef bu konularda bilgili.

Kral
Kral
5 yıl önce

Sen ver kardeşim

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Kral
5 yıl önce
Kral
Kral
Yanıtla  Kral
5 yıl önce

Kardeşim kullanıcı adını yaz e postadan çıkmıyor

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Kral
5 yıl önce

bu e postam. sosyal medyam yok. mail grubu kurarsaniz daha verimli olur mailden iletisim kuralım.

Kral
Kral
5 yıl önce

ridvandilmen__ Twitter’da buraya bby ciyiz diye twit atın o hesap sayesinde birleşelim

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Kral
5 yıl önce

Hocam bulamadm 50 kisi çıkıyor. mail adresi verin de whatsap veya mail grubu kurup organizr olalm

Bbyli
Bbyli
5 yıl önce

Ben varım abi. Infaz koruma memurlari bi tweet ile zam alacaklar. Ondan bundan beklemeye gerek yok. ufak bi tweet etkinliği ile en azndan arsiv ilanini kurtardık. suan beklemede. bastiralm alalim. bi tag belirleyelim tecrübeli arkadaşlar bakandan sorumlu kisiye isimlerini yazsınlar onlara da tweet atalım. Ben en az cevremden 20 kişiye tweet artıririm. hadi be biraz canlanalim.

Kral
Kral
5 yıl önce

Site yönetiminden ricam fazla gecikmeden organize olalım .

hakan
hakan
5 yıl önce

kimse uğraşmaz arkadaşlar ama ilan çıkınca hemen torpiller referanslar bulunur kadrolara yerleşilir sen ben uğraştımızla kalırız kütüphane mülakatında olduğu gibi kılını kıpırdatmayıp ilan çıkar çıkmaz yolunu bulan çok insan biliyorum

Kral
Kral
5 yıl önce

Gruptan iş çıkmazsa bana 30 tane Twitter kullanıcısı lazım gündem oluşturalım .

Bizbby
Bizbby
5 yıl önce

Sevgili dernek yönetimi görev başında mi acaba ? Neden kimse bi hamla yapmıyor. 200 arşiv uzmanı alımında kimse ses çıkarmıyor. Bu alımın Bby bölümünden yapılacağı açıklandığı zaman gruplarda herkes üstelik hiç bir şey yapmadıkları halde sanki her şeyi yapmışlar gibi tebrikleri kabul edip biz yaptık demeyi biliyordu. Dernek yönetiminde bulunan kişiler sizler o makama bu mesleğe katkı sağlamak için getirirdiniz. Ortada çok büyük bir haksızlık var bir şeylerin yapıldığını uğraşıldığını bilmek bizi umutlandirir.

Kral
Kral
Yanıtla  Bizbby
5 yıl önce

Maalesef herkes kendini kurtarma peşinde. Kendi işleri görülene kadar çalıştılar şimdide yatma pozisyonuna geçtiler. Arkadaşlar 200 arşivci alacaklar bu kesin yerler dahi belli hatta bizden dahi alacakları belliydi fakat ne olduysa alım şuan durdu. Fırsatta istifade edip dernek olarak baskı kurmak çok mu zor . Grupta resim paylaşılınca emek verdik diyorlardı iş fos çıkınca susmaya başladılar. Twitter’da grup var tapuya ve Mehmet özhasekiye baskı kurulsun 1 haftada sonuç alınır. Rica ediyorum sizin susmanız 200 tane kadronun farklı bölümlere gitmesi demektir. Facebook’ta Zeynel Abidin Türkoğlu var arşiv daire başkanı tapuda fotolarının altına paylaşımlarının altına yorum yazın ayıp değildir utanılacak bir şey Yok hakkımızı istiyoruz.

anlamsız
anlamsız
Yanıtla  Bizbby
5 yıl önce

haklısınız. site yöneticileri ilk olay olduğunda hemen böbürlendiler ama. onlarda kusura bakmasın dost acı söyler. bu iş unutuldu gibi. yapılacak ama gündeme ne kadar hızlı gelirse o kadar hızlı ilerler bu iş. o kadar bölüm mezunu var destek veren çok çıkar bu işe. artik bir el atsın site yöneticileri. bir arkadaş daha önceleri alıcaklar ama gecikebilir demişti, gecikmeden olsun bence.
şunu yaptık oldu diyorlar. buda eninde sonunda yapılınca biz yaptık olacak ama neyse. olsunda kim üzerine alırsa alsın umrumda değil.

carl gallagher
carl gallagher
5 yıl önce

bu forumda kımse akademık dusunuyor mu ?

Kaan Karadeniz
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

Sanırım bu soruya olumlu cevap vermeye aday olabilirim. 🙂

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

şu ana kadar 8 universite arş gör, uzman ve okutmanlık sınavı artı 1 genel mudurluk uzman yardımcılıgı sınavına girdim. toplam 9 kere sınava girmişim. ve bunların -inanın bana- hepsinde alavere dalavere döndü. ne hukuksuzluklar gördüm. lanet ettim. ama elımızden bırsey gelmıyor. sonra da bıraktım thy kabın memuru oldum. ama akademık veya uzman yardımcısı olmak cok ıstedım. mulakattaki sorunların hepsını cevaplamıstım ama maalesef dayımız olmadıgı ıcın elemıslerdı (yazılı sınavda da 2. olmustum 90 puanla) hevesını kırıyorlar ınsanın..

ben denemeyi bıraktım hocam. umarım siz daha iilerini yaparsınız..

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

okutmanlık yerine ögretim görevlisi olucak o.

Kaan Karadeniz
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

Yüksek lisans sonrası doktorayı deneyeceğim. O ilanların hepsi adrese teslim ilanlar. Belki sayısız başvuru bile olmuş olabilir ama bir şey değişmiyor. Ama en azından gidebildiğim kadar ilerisine gitmeyi deneyeceğim. Elimden farklı bir şey gelse onu da yapardım ama şimdilik benim açımdan durum bu şekilde. Umutsuzluk iyi bir şey değil ama bu kadar deneyiminden sonra umutlu ol demek de hayalcilik olur. Ne diyeyim, Allah yardımcın olsun. 🙂

Zeynep
Zeynep
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

Neden Merkezi atamaları denemeyip kabin memuru oldun anlayamadım

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

@zeynep;

merkezi atama çok az maaş veriyor. hıc dusunmedım. ama haksızlık o kdr cok oldu ki lanet ettım bi daa başvuru yapmaya kamu ıcın. sonra thy sınavlarına gırdım ve kabın memuru oldum. hem maası cok dolgun hem de cebınden 5 kurus masraf yapmadan ulke ve ılleri dolasıyorum. bu daha zevklı bir iş. haa dersen ki içinde akademık kadro veya uzman yardımcılıgı bır uhde olarak kaldı mı? evet kaldı. cunku title onemli benim için. uni.de bi uzman; ogretim ogrevlisi, araştırma gorevlisi veya bakanlıkta bir uzman yardımcısı olmak daha cok hosuma giderdi fakat bu ulkede torpılın bulasmadıgı yer yok bence. o yuzden ıcımde kalmıstır. sen ne dusunuyorsun hocam?

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

@kaan karadeniz;

doktora ıcın tavsiyem yönetim bilişim sistemleridir. bby lisans ve yuksek lisans sonrası cok etkin olur bence. tabi sen bılırsın hocam. sana da basarılar dilerim. tesekkurler 🙂

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

carl gallagher son kpss ye girdiniz mi. 2016 yani. girdiyseniz puanınız kaçtı. ona göre hesap yapacağım da onde kac kisi var diye

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  carl gallagher
5 yıl önce

@Bbyli

girmedim hocam.

carl gallagher
carl gallagher
5 yıl önce

düzen bu hocam. yapıcak bırsey yok maalesef. halbuki batı ulkelerinde hic boyle olmadıgına dair bir sürü ispat haber var.

hakan
hakan
5 yıl önce

mülakatta bilgiyi mi ölçüyorlarmış vay be 2 dakika bile sürmeyen kültür bakanlığı mülakatında kesin bilgiyi ölçmüşlerdir biz bişey bilemediğimiz için de elendik zaten.Mülakat haksızlık ve hukuksuzluktur o zaman kpss sınavını komple kaldırın ya arkadaşlar konuşturmayın beni.Kimseyi karalamıyorum da onlar kendilerini çok iyi biliyor gerçi buraları takip etmiyorlardır mülakat ilanı çıkıınca hemen halletmişlerdir işlerini istedikleri kurumlara nokta atışı girmişlerdir

Çağlar
Çağlar
5 yıl önce

Bir iş ilanı daha. Ilginen arkadaslar icin link atiyorum. 🙂
TIKLAYINIZ

Zeynep
Zeynep
5 yıl önce

merkezi atamanın tamamen kaldırılacağı , heryerin mülakatla alacağı söyleniyor bilginiz var mı?

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  Zeynep
5 yıl önce

Bu konuda kimse ne olur bilemez ama haber sitelerinde vs. gündeme getiriliyor bu tür konular.

Size önerim mesleki anlamda kendinizi geliştirin özellikle STK vb. yerlerde görevler alın, gönüllü faaliyetlere katılın, mesleki anlamda bilincinizi arttırın.

Kendinizi geliştirirseniz mülakat sisteminden de korkmaz aksine hakkını vererek mülakatı geçersiniz.

Zeynep
Zeynep
Yanıtla  Zeynep
5 yıl önce

korktuğumu nerden çıkardınız anlayamadım ya da çalışmadığımı , mülakat sistemi getirilirse adil bir atama olacağını düşünmüyorum sadece..

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Zeynep
5 yıl önce

@Zeynep siz de soru soruyorsunuz cevap alıyorsunuz ama. biz sorunca nedense kimse puanini ve siralamasini söylemiyor.

Çağlar
Çağlar
5 yıl önce

Aydın Nazilli SYDV BBY mezunlarinin da basvurabilecegi bir personel alimi ilanina cikmis.Iki personel alinacak. Ilgilenenler ilana kamu personeli sitesinden bakabilir.

Zeynep
Zeynep
5 yıl önce

ileriki senelerde merkezi atamaların tamamen kalkacağı bütün bölümlere alan sınavı getirileceği ve mülakatla alım olacağı söylentisi var , ne kadar doğru bilgisi olan?

Bbyli
Bbyli
5 yıl önce

belediye veya üniversiteye atanan bi memurlarn maaslari ne kadar acaba? birde 77.5 puanm var sizce Kasımda şansım var mi

Zeynep
Zeynep
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

sıralamanız kaç merak ettim

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Kasimda atanan 62 kisi cikinca 162. son atama guncellenmemis henuz osym de. sizin puan ve siralama kaç

dos
dos
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Bbyli@ sözleşlemeli gidenleride ösym cıkarmısmıdır cıkarmadıysa sıralaman daha iyi olabilir

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  dos
5 yıl önce

Adı üstünde merkezi atama ve sözleşmeli atama birbirinden farklı. Sözleşmeli atananları ÖSYM sıralamadan çıkarmaz.

Aşağıdaki dosyada sözleşmeli olarak atanan Kütüphaneciler puan sırasıyla verilmiştir. Dosya sayesinde sözleşmeli olarak önünüzden kaç kişinin gittiğini görebilirsiniz.

200 Kutuphaneci Sonuc Puan Sırasıyla

bahtsız
bahtsız
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Sozlesmeliler onunuzden gitmiyor ve cogunlugu yeniden tercih yapip mevcut kadroyu yakiyor o yuzden osym sirarnizi dikkate alacaksiniz

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Ne diyorsunz sansim nedir sizce

Zeynep
Zeynep
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

KPSS’ye henüz girmedim seneye gireceğim o yüzden cevap vermedim 🙂

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

@Bbyli, bir başka mesajda yazmıştım ama tekrar edeyim. Puanın 77,5 ve 162. sırada yer alıyorsun. Benim puanım 77,7 ve ben 153. sırada yer alıyorum. Maalesef 80-77 arasında yoğunluk aşırı fazla. Şu an kendi açımdan bakarsam eğer 153-27 yani 126. sırada olmuş olacağım. Kasım ayındaki atamada ben şahsen atama rakamının 100 kişinin üstüne kolay kolay çıkmayacağını düşünmüyorum. Normal şartlarda ikimizin de atanma şansı oldukça düşük.

Fakat, atamalara özel şart koyarlarsa işler değişebilir. Kadıköy Belediyesi 78,5 ile aldı. O adayın YDS puanını ve sıralamasını bilmiyorum. Sordum ama cevap çıkmadı kimseden. YDS şartlı bir kadro açılması durumunda şansın olabilir. YDS kılavuzu yayımlandı bence başvurmayı denemelisin.

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

@Kaan Karadeniz öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Ama ben sizin kadar karamsar değilim. Benim sozlesmeliden atanip tercih yapmayan bir arkadaşm var. puanı 79,30. sıralamasi son alim hariç 73. yani tercih yapsa kazanirdi. bizim önümüzde puani olup tercoh vermeyen çok kişi var. muhtemelen son yds li alimi saymazsak ortalama 90. siradaki olan kişiler atandi. buna da bakacak olursak atanma şansımz çok yüksek bence. bu analiz size de mantikli gelmiyor mu?

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Biraz karışık oldu ama şöyle soyleyeyim. son atanan kişinin siralamasi 80-90 araliginda. yani 32 kisinin alindigi kadroda 90 lara kadar sarkmış. kasımı bilmem ama son atamada gelir gibi

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

Pardon 32 de değil 27 🙂

Kaan Karadeniz
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

@Bbyli, bir önceki mesajımda “düşünmüyorum” yazmışım o “düşünüyorum” olacak. Sözleşmeli alımda yerleştirilmiş olan ve benden daha yüksek puanı bulunan 60-64 kişi var. Biz bu rakama 60 diyelim. Bunlardan yarısı puan, kadro yakma, şehir, ıvır zıvır düşünmeden merkezide tercih yapar diye bekliyordum. Yanıldığımı sanmıyorum. Yasal olarak tanınan haklarını kullanıp merkezide tercihte bulundular. Burada suç onlarda değil suç tamamen Kültür ve Turizm Bakanlığı’nda çünkü bunun önünü çok ama çok rahat kesebilirdi.

Hesaplamaya gelecek olursak, 153-30 yani 123. sırada olduğumu varsaydım hep. 27 kişi daha atandığına göre şu an 97. sıradayım denilebilir. Tabi bu teorik olarak böyle. 6-7 ay çalışmış, bir şehre yerleşmiş adamın kolay kolay kendi memleketi veya ailesinin yaşadığı şehir olmadığı sürece artık merkezide tercih yapacağını falan sanmıyorum.

Kasım ataması için gerçekçi yaklaşıyorum. Herkese yaptığı işe saygım var ama maalesef bizim camiada gidip bakanlığa baskı kurup kadro koparabilecek bir sivil toplum kuruluşu olduğuna inanmıyorum.

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  Bbyli
5 yıl önce

@Kaan Karadeniz Sivil toplum kuruluşu kısmına Kesinlikle katılıyorum bu alımlara bakacak olursak sözleşmeli atanıp Merkezi de kazanan Sadece 4 kişi var. Muhtemelen Kasım alımlarında Ankara istanbul gibi büyükşehirlerde dışında verilen kadrolara sözleşmeliler tercih yapmaz hem maaş hem de koşullar bakımından mantıklı olmaz zaten. Yani bence verilen kadrolardan en fazla 4 5 sözleşmeli tercih yapar. Tabii burada asıl konuşulması gereken şey kasım ve son Temmuz atamasındaki verilecek kadro sayısı. Ben kasımda 77 virgüllü puanlar bekliyorum açıkçası.

Bbyli
Bbyli
5 yıl önce

Atanan arkadaşlar güncel siralamalarini ve puanlarini yazabilir mi? bizde ona göre kiyas yapalim kendimize.

zehra
zehra
5 yıl önce

arkadaşlar dönemsel arşiv işinde çalışan oldu mu hiç,ne kadar maaş veriyorlar

carl gallagher
carl gallagher
Yanıtla  zehra
5 yıl önce

taş çatlasın 1250 verirler

bahtsız
bahtsız
5 yıl önce

Şunu da soylemeden gecemeyecegim. Haziran atamasinin kadro sayilari 16 haziranda belli oldugunda sozlesmelilerin tebligatlari yeni dağıtılmaya baslanmisti arkadaslar onun heyecan ve sevinciyle bu kadar az kadro açılmasını onemsemedi bile. Tkd de ertesi gün kendine iftar yemegi verdi.
Mayis atindaydi galiba tebligatlar hâlâ gelmedi diye twitter etkinligi yapildi katilim mukemmeldi. 3 4 gun sonra yeni kadrolar icin bir etkinlik oldu 30 kisiyi asmadi sayi.
Yani sunu soylemeye calisiyorm sözleşmelerin cogunlugu ben nasilsa mulakati gectim atandim diye umursamiyor. Iyi puanlilari da hakkim var yeniden merkezi tercihi yapar itedgm kadar kadro yakarim bana ne diye dusunuyor. Tkd nerde yemek yesek de eglensek diye düşünüyor. Ve bu durum biraz daha boyle giderse 4 binden fazla olan ve daha da artan mezun sayimizdan 2018 de ilk 50ye giremeyenler icin atanmak meslegini yapabilmek bir hayal olacak.basta bby haber editorleri ya da herhangi bir zorunlulugu olmamasina ragmen meslektas bilinciyle cabalayan arkadaslari tenzih ederim.

Bbyli
Bbyli
Yanıtla  bahtsız
5 yıl önce

Yeni bakana twit atalm etkinlik yapalim. biz talep etmesek hiç kimse kadro vermez. su sitedeki kapali kutuphaneler haberi uzerinden güzel bi etkinlik yapalım. editorler bi onculuk edin el atin.

Öfor
Öfor
5 yıl önce

kasim atamasi icin birseyler yapmaliyiz. Bakanlik 200 sozlesmeli aldik deyip basindan savmamali zaten o sozlesmeliler 1 sene oncekinin atamasiydi. Bu sene icin kadro verilmedi. kasimda telafi edilmeli ve bu bizim hakkımız.

bahtsız
bahtsız
Yanıtla  Öfor
5 yıl önce

Aynen öyle çünkü açılan 3 5 kadroyu da sozlesmeliler tekrardan gasp ediyor. Bir de bakan değişti bu degisikligin lehimize olmasi icin sesimizi duyurmak zorundayiz.

Ayri yeten bakanlik Bakanlik 200 kisi almayi dusunuyoruz dedi haziran 2016 atamasinda sifir cekti. 200 kisiyi aliyorum tebligatlar yolda dedi 2017 haziraninda da sifir çekti. Simdi 200 u yeni aldim diyip kasim dada aynisini yapabilir.

Ve bu 200 un bir kismi da merkezi ye geri gectigi icin o kadrolar bos kalinca bakanlik acilan kadrolarin keyfi bi sekilde yakildigini bahane de edebilir. Bunu bana soyleyen bakanlikta calisan bir meslektasimdi kendi ongorum degil.
Yani bakanin degismesi bu 200 alimla bakanlik kadrolarinin yeteri kadar doldugu dusuncesi ve kadro acilinca da actigimiz kadrolari bosa cikariyolar dusuncesi bi araya gelince nerden tutsan elinde kalicak bir durum var.
TEK ÇARE VAKIT KAYBETMEDEN ETKINLIK VB. YENI BAKANA KASIM ATAMASI İÇİN SESIMIZI DUYURMAK.

Kütüphaneci
Kütüphaneci
5 yıl önce

Kasım atamasında ortalama kaç kadro gelir sizce

bahtsız
bahtsız
Yanıtla  Kütüphaneci
5 yıl önce

En fazla 20.. bakanlik ya sıfır çeker ya da 10 kisi alir 10 da universiteler ve duz memurluklar olsa 20 hadi bi mucize 25 bence

Yedek
Yedek
5 yıl önce

Yedekler hakkında bilgisi olan

Arzu
Arzu
5 yıl önce

54 kişilik kadro ve türkiye geneli 53 mezun. Terbiyesiz ve son derece yoldan çıkmış bir devlet yönetimi. Yazıklar olsun.tıklayınız

murat
murat
5 yıl önce

Merhaba taner benim esim atandi oraya iletisim numarasindan aradinmi gorev yeriniz kutuphane binasimi yoksa universitede farkli bir bolumdemi

Taner
Taner
Yanıtla  murat
5 yıl önce

Merhaba, hayır aramadım kütüphaneyi ama bilgilerinin olduğunu da düşünmüyorum. Personel daire başkanlığını aradım evrakların e devlet üzerinden alınıp alınamayacağıyla ilgili fakat o konuda da bilgileri yok. Haftaya veya sonraki hafta Adıyaman’ a gitmemiz gerekiyor zaten kayıt işlemleri için. Ancak orda öğrenebiliriz diye düşünüyorum.

Taner
Taner
Yanıtla  murat
5 yıl önce

Siz de bir şeylee öğrenirseniz eğer beni de haberdar ederseniz sevinirim.

Kütüphaneci
Kütüphaneci
5 yıl önce

Sözleşmeli olarak atandığı halde tercih yaptığı için bir çok kişinin açıkta kalmasına sebep olanlar vicdanları rahattır umarım. En azından kasım atamasında kadroların artması için etkinlik vs. yapılabilir mi acaba?

Taner
Taner
5 yıl önce

Adıyaman Üniversitesine atanan diğer arkadaş iletişime geçelim yardımcı oluruz birbirimize

gggg
gggg
5 yıl önce

ben adıyaman üniversitesine memur olarak atandım

Taner
Taner
Yanıtla  gggg
5 yıl önce

Ben de seni arıyodum

gggg
gggg
5 yıl önce

merhaba arkadaşlar kimler nereye atandı yazarsak belkı 2ve ustu kişi, aynı sehır, kuruma atanan arkadaslar, irtibat halinde olup ulaşılan bilgiyi birbirleri ile paylaşabilirler.

Çağlar
Çağlar
5 yıl önce

Arkadaşlar merhaba,
Tapu Kadastro 200 kişilik arsivci alimi icin kurumla iletisim halindeyim. Acaba destek vermek ister misiniz?

İsmail Karaca
Yönetici
Yanıtla  Çağlar
5 yıl önce

Numaranızı Ad soyad ile birlikte ismail.krc@gmail.com adresine gönderirseniz WhatsApp grubumuza ekleyebiliriz.

    Çağlar
    Çağlar
    Yanıtla  Çağlar
    5 yıl önce

    Ismail bey merhaba,
    Birkac gundur yogun ugraslar icerisindeydim, az once cabalarima sonuc aldim nihayet arsivci alimiyla ilgili. Bu sebeple gerek kalmadi destege.
    Ust duzey yetkili biriyle gorustum Tapu Kadastro’dan. Kendisi ayni zamanda sendikada genel baskan yardimcisi. Alabildigim bilgiler soyle:
    200 arsivci alimi yapilacak. Ancak bizim bolum mezunlari tapu arsivlerinde bir sure calisip daha sonra kurum degistirdikleri icin BBY mezunlarindan alim yapma konusunda tereddutleri var. Bu nedenle diger 1300 kadro gibi merkezi alimla degil de, 200 arsivci alimi sozlu mulakat ile yapilacakmis. Bu alimin tarihi henuz belli degil. Gorevde yukselme sinavi gibisinden bir sinav yapilacakmis kurum, bu sinav sonuclaninca bos kadrolara 200 kisilik alim yapilacakmis. Yakin zamanda olmayacak ama, beklemede kalin diye soyledi.
    Siz isterseniz ilgili whatsapp grubunuzda paylasip arkadaslari bilgilendirebilirsiniz.
    Durum bu.

    Bu arada Hakan nickli arkadasim, hep sitem ediyorsun ya pasif davraniyor BBY mezunlari diye: ben de hep ugrasiyorum, elimden geldigince destek veriyorum ne alimi yapilacaksa yapilsin. Ariyorum kurumlari, bilgi edinmeye calisiyorum. Sadece buraya yazmak cok tarzim olan bir sey degil. Onun icin sen ugrasmiyoruz diye dusunuyorsun sanirim. Demem o ki, bolumumuzdeki insanlarla ilgili umudunu tamamen yitirme, belki benim gibi sessizce ugrasan birileri vardir. 🙂
    Ben de 200 sozlesmeli kutuphaneci alimi ilaninda ilk 100’de mulakata girip referansi olmadigi icin elenenlerdenim. Pes etmek yok. Hepimizin hakkinda hayirlisi olsun.

    hakan
    hakan
    Yanıtla  Çağlar
    5 yıl önce

    çağlar kardeşim emeğine yüreğine sağlık,ben bir kaç kez aradım bilgi alamadım geçen hafta bi tanıdık vasıtası ile tapu kadastro da çalışan birine ulaşıp sordum bana söylenen sözlü mülakat değil de yazılı sınav olacağı yönünde idi ama yazılı sınav kurum içi sınav da olabilir.Sanırım kurum kendi personeline sınav yapıp arşiv ile ilgili yetkinlikleri olanları uzman kadrosuna geçirecek bunun yanında da sözleşmeli bby den alım yapacak ama ne zamana olur bunlar muamma bi bakarsın 2018 kpss girmişiz hala alım yapılmamış

    Bbyli
    Bbyli
    Yanıtla  Çağlar
    5 yıl önce

    ya böyle bir mantık olabilir mi. su durumda kimse isini birakip gitmez. bunda da mulakat yapmasinlar yeter artik kaldik ortada. eski ile karistirmasin. ayrica da işi birakip giderler mantigiyla kadro verilmez sen devlet işi yapıyorsun işi ehline vermek zorundasin. o zaman keyfiyetten herkes kadrolari birakip gidiyor diye baska bolumlerden alsin. ayrica tarih turk dili ve fars dilinden de alıyor uzman arsivci bu nasil mantik. dersini mi görmüşler. onlarda ogretmen oldu mu birakip gidecek. böyle bir mantık olmaz. devlet kadrolari kimsenin babasinin mekani değil. liyakat ve ehliyet gözetsinler.

    Bizbby
    Bizbby
    Yanıtla  Çağlar
    5 yıl önce

    Merhaba iletişim numarası paylaşır mısınız tapu kadostro için.

    Çağlar
    Çağlar
    Yanıtla  Çağlar
    5 yıl önce

    0312 413 6528 ilgili birim bu. Ancak pek cevap verilmiyor telefona.
    Bu arada Hakan, evet senin anlattigin gibi isleyecek surec. Bana anlatilan da buna benzer seylerdi. Sadece yazili mi sozlu mu olacak mulakat onu tam anlayamamistim. Bir de 2017 yili icin alinan 200 kişilik atama izni bu yil icerisinde kullanilmak zorunda degil mi?

    Selahattin Öztürk
    Selahattin Öztürk
    5 yıl önce

    Zeytinburnu Belediyesi’ne atanan arkadaşlar iletişime geçebilirler mi?

    Kaan Karadeniz
    5 yıl önce

    Atanan arkadaşlara hayırlı olsun ama sözleşmelide yerleşen lakin merkezide tercih yapıp kadro alanlara hayırlı olmasın. Puanlar en fazla 1-2 puan daha düşer. 77-80 aralığında 150 kişi dahi olabilir yani orada makas çok dar. Kasım alımlarında yine böyle dil şartı olan alımlar olmazsa puanların 77’yi hatta 78’i görmesi bile zor. Her ne kadar rakip bile olsak mutlaka sonbahardaki YDS’ye girmeye çalışmanızı tavsiye ederim. Önünüzde 2 ay gibi bir süre var ve o sürede çalışıp YDS’den 70 almayı başarabilirsiniz.

    Bu arada sormadan edemeyeceğim… 79.5 KPSS, 70 falan YDS puanım var Kadıköy Belediyesi’ne başvuracağım diyen bir arkadaş vardı o nerede acaba? Bir de eğer burayı okuyorsa Kadıköy Belediyesi’ne atanan arkadaş sıralamasının normalde kaç olduğunu yazabilir mi?

    hakan
    hakan
    5 yıl önce

    Şunu da söyleyim 200 sözleşmeli alınmasaydı 81-82 de kapatırdı ama dediğim gibi bu sözleşmelilerin tercih hakkı olduğu sürece her atamadan kafadan 5-6 kadroyu alacaklar puanı 78-79 üstü çok aday var sözleşmelide

    hakan
    hakan
    5 yıl önce

    Sözleşmeli yerleşip kadro yakanlara ne desek az onlar yüzünden atanamadım bir tanesi yazmasa bana gelecekti
    75-76 düşecek demişsiniz de bu sözleşmeliler diğer atamalarda istedikleri yerlerde kadro açılırsa yine tercih edecekler kendinizi kandırmayın adamın puanı kadrolu alım için hala geçerli

    Taner
    Taner
    5 yıl önce

    Atanan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun atanamayanların da darısı başına inşallah. Başvuru tarihleri ve gerekli belgeler hakkında bilgisi olan var mı acaba?

    zalimyar
    zalimyar
    5 yıl önce

    taban puan 79. 78 olanda dil sarti vardi. ayrica bazi sozlesmelilerin hak gasp ettii ortada.kasima 77 son atamaya da 75 76 ile kapatir

    Zeynep
    Zeynep
    5 yıl önce

    ben demiştim 78 e düşer diye 🙂

    memur
    memur
    Yanıtla  Zeynep
    5 yıl önce

    78 e düşmesinin sebebi o kadronun yds puanı istemesi 😀 onun da kimsede olmaması 78 puanlı arkadaşa gelene kadar 6-7 kadroyu da sözleşmeliler yakmış. sözleşmeliler memur kadrosu yazmadığı için düşmüş.

    Erkin
    Erkin
    5 yıl önce

    Artık minimum atanma puanı 80 oldu bby için. Eğer bby bölümlerinin açılması engellenmezse ve dtcf gibi kontejyanlar 30 a indirilmezse 2-3 yıl içinde iibf den farkı olmayacak.

    Dhmi ye giren arkadaşları kutlarım, güzel maaş alacaklardır. Ben 78 ile yazdım, tabiki gelmedi 🙂 Ankara üniv. kütüphaneci olan iki arkadaş hoş geldiniz. 10 yıldır kurumda olduğumuz için iyi biliyoruz. Yılbaşına kadar ancak başlarsınız, sıfır memursanız tahminen 1 hafta rektörlükte durur ondan sonra fakültelere gönderirler. Çünkü konservatuarın ve birkaç fakültenin ciddi ihtiyacı var kütüphaneciye. Gölbaşınada gidilebilir.

    Atanan herkese hayırlı ekmek yemek nasip olsun.

    Zeynep
    Zeynep
    Yanıtla  Erkin
    5 yıl önce

    78ile atanan var bu atamada kasımda daha düşecektir insanların içini karartmanın manası yok.

    Ktphnci
    Ktphnci
    Yanıtla  Erkin
    5 yıl önce

    Zeynep arkadas sen simdiye gore konusuyorsun mezun ne kadar cok alimda az olursa ileride 80 bile ise yaramaz kasimda illaki dusecektir oda nitekim alim sayisina gore

    Öğrencinin Sesi
    Öğrencinin Sesi
    Yanıtla  Erkin
    5 yıl önce

    Sonuna Kadar size katılıyorum. Sürekli bölüm açmalar kontenjan açmalar bu bölümün sonunu getirdi getirecek demiyorum getirdi