×

2015/2 Atama Yapılacak BBY Kadro, Kurum ve Unvan Listesi

ÖSYM 2015-2 KPSS tercih kılavuzunu yayımladı. Kılavuza göre Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü‘ne toplam 32 kadro ayrılmıştır; detaylı dağılımlar aşağıdaki tablolarda mevcuttur:

Bekleyen sorunlarımız ve KPSS analizi

Kurumlara Göre Dağılım Tablosu (Tercih Tarihleri: 16-25 Kasım 2015)

Yıl Kurumlar Unvanlar
Kütüphaneci Memur Toplamlar
2015-2 Kültür ve Turizm Bakanlığı 10 0 10
Üniversite 6 1 7
Diğer Kamu Kurumları 2 13 15
Genel Toplamlar 18 14 32

(Kılavuzdaki Nitelik Kodu-4099: Bilgi ve Belge Yönetimi, Dokümantasyon ve Enformasyon, Arşivcilik veya Kütüphanecilik lisans programından mezun olmak)

ÖSYM Kodu DPB Kodu Kurum Adı Kadro Unvanı-Yer Kont.
310040001 34146 AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Kütüphaneci-AFYONKARAHİSAR 2
310120001 33774 ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ Kütüphaneci-ARDAHAN 1
310250005 34052 CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ MEMUR-MANİSA 1
390120001 34024 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-TRABZON 1
390120003 34025 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-BURSA 1
390120005 34026 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-KARAMAN 1
390120007 34027 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-BİLECİK 2
390120009 34029 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-GAZİANTEP 1
390120011 34030 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-KAYSERİ 1
390120013 34032 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-ÇORUM 1
390120015 34033 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-NİĞDE 1
390120017 34034 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kütüphaneci-İZMİR 1
310850003 33670 OSMANİYE KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ Kütüphaneci-OSMANİYE 1
310870005 34363 RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ Kütüphaneci-RİZE 1
390710001 34383 SPOR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MEMUR-ANKARA 12
310930001 33537 ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ Kütüphaneci-ŞIRNAK 1
391200207 34367 T.C.DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MEMUR-AFYONKARAHİSAR 1
390500001 34073 TÜRK DİL KURUMU BAŞKANLIĞI Kütüphaneci-ANKARA 1
390830033 33105 VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kütüphaneci-İZMİR 1

138 yorum

comments user
gigimultescu

@arzu

öyle:) bir de sayıları çok fazla olduğu için belki de bu kadar hak tanınıyor olabilir mi?

comments user
Arzu

Ama öğretmenler çok iyi bu konuda kesinlikle:)

comments user
gigimultescu

@arzu

yorumlar 😀

comments user
Arzu

2 yolla alıyorlar. Araya hatırlı kişileri sokarak ve gerçek anlamda ağlayarak. Başarıyorlar ama helal olsun. Bu konuda öğretmenleri tek geçerim. 🙂 https://eksisozluk.com/arabasini-surerken-maasim-az-diye-aglayan-ogretmen–3161090

comments user
gigimultescu

valla kanımca kutuphaneci kadrolarına 3600 ek gosterge vs 3000 tl baslangıc maası vermezler(veya muhendis seviyesinde). haa keske verseler.. ınsallah verirler ama bunun ıcın cabalamak lazım. diğer kadrolar nasıl alıyor anlamıyorum.

comments user
Asuman

http://memurunyeri.com/memur/gorevde-yukselme-haberleri/12094-danistay-da-unvan-degisikligine-tabi-kadrolar-arasina-yeni-bir-unvan-eklendi.html

Mühendisten sonra istatisçileri a bendine almış Danıştay. Biz halen burada tüsak müsak derdindeyiz. Kütüphanecilere yararı olan her şeyin arkasındayım.

comments user
Asuman

Tüsak konusu yattı şakir arkadaşım. Artık onu tartışmaya gerek yok. Kültür memur sen, istemesi gerekeni istese zaten bugün yeni kütüphaneci 3000 tl maaş ile başlayacaktır. Artık yeni bastırmamız gereken budur..

comments user
gigimultescu

tüm atananlara hayırlı olsun

comments user
sblnt2401

İzmir’e atanan iki kişiden birisi tire diğeri kiraz ilçesinde çalışacak büyük olasılıkla. Tire çok güzel bir yer ama kiraz ilçesi baya taşra diyebilirim. Hayırlı olsun aramıza hoş geldiniz değerli meslektaşlarım.

comments user
sblnt2401

Sonuçlar açıklandı arkadaşlar.
http://www.memurlar.net/haber/550059/

comments user
şakir

Tüsakla ilgili tartışmaları yakından izleyenler bilir.Sanat ve kültür çevrelerinde tepki çok büyük bu tasarıya.Bir gün yasalaşırsa diye ilgili hukuki mekanzimaları devreye alarak iptaline ciddi ciddi hazırlanılıyor.Yasalaşsa bile iptal davası açılacak.O gün hiç gelmesin diye de çok ciddi bir çalışma var.Tüsak konusuna kütüphanecilerin nasıl dahil edildiği de ayrıca tartışmalı.Hangi hakla ve yetkiyle eklendi kütüphaneciler bu tasarıya.Üniversitelerden yeni mezun meslekdaşların,atanma umuduyla gün sayan meslekdaşların geleceğini ilgilendiren bu kadar önemli bir konuda bu insanların gelecekleriyle ekmekleriyle ilgili nasıl bu kadar duyarsız olunabildi.Ben şahsen avukat arkadaşlarımla görüşüyorum tasarının yasalaşmaması için,bir gün yasalaşırsa iptali için kimlerle neler yapılabilir tartışıyorum.Konuya yakın ve duyarlı tüm yazarlara mail atıyorum.Demoktarik tepki ve gayreti göstermeye çalışıyorum.Tüsak demek kuşun kanatlarını kırıp kuştan uçmasını istemek demek…

comments user
Asuman

http://www.kulturmemursen.org.tr/guncel-haberler/kultur-memur-sen-kultur-ve-sanat-hizmet-kolu-taleplerini-kpdkya-tasidi-2079.html

Adamların sitesinde yazdıklarıyla, uygulamaları çok farklı.

comments user
Asuman

http://sgkrehberi.com/haber/75087/

Yine bizim için bir gelişme yok. Bu kültür memur sen niye boş atıp dolu tutuyor her zaman..

comments user
Kbra

Arkadaşlar bence tercihleri yaparken çok dikkatli olun bende yeterki kütüphanecilik olsun diye ve en fazla nereye kütüphane yapılabilir diye bir il yazdım şuan oraya nasıl giderim diye düşünüyorum bildiğiniz köy yaşayamıyacağım bir yer ve küçük bebeğim var ile çok uzak haftasonu bile o yol çekilmez ile gitmek için o yüzden çok dikkatli olun bol şans hepinize umarım hepinizin istediği olur:)

comments user
Kadir

Deni, kasım alimlari sonuclansin herkes bu soruyu soracak. Olumlu düşünen de var olumsuz düşünen de. Ins mesleğimiz için iyi kadro sayısı gelir.

comments user
Deni

slbnt, sorum sana: 2016/1 de sizce BBY için öngördüğünüz bir sayı var mı? bizi nasıl bir süreç bekleyecek?

comments user
metehan

Niye beklemeyecek misiz herkes hakkini boyle aliyor bu sene tam 278 sanat tarihcisi alindi hem de puan usuluyle neden mucadele ettiler suzan hanim bos yorumlarinizi kwndinize saklayin vaktiyle basit puanlarla atanip da burada millete ders vermeyin .

comments user
Suzan

Atama izni için son ana kadar beklemişlerdir. Başka bir alandan olmayınca, apar topar imzadan çıkmıştır. Keramet Allah’tan, ondan bundan değil. Hele hele küt.derneğinden veya sendikalardan bir olay beklemeyin.

comments user
metehan

Onu bilmem de tapu alim yapsa ilac olur .

comments user
Şakir

Arkadaşlar bir konu ile ilgili fikirlerinizi rica ediyorum son atamada sblnt nin kulturun kütüphaneci alımı yapmayacağı bilgisini bizlerle paylaşmasından sonra bir şey oldu ek listeyle 10 tahsis geldi sanki sihirli bir el devreye girdi ve başka bazı bölümler sıfır çekerken 10 kadro geldi bu nasıl oldu yanı bende şöyle bir hissiyat oluştu sanki birileri bu siteyi izliyor ve devreye giriyor ben şu andaki tapu kadastro genel mudurunun belkide tapuda arşivcilere en sıcak bakan isim olduğunu yazdım bir kac gün sonra ali Fuat kartal ve ekibi tapu genel müdürü gökhan kanalla gorustu bu 10 kişilik tahsiste ali Fuat beyin gayretimidir acaba kendisi biliyorsunuz TBMM kutuphanecisi ve ilgili siyasilere en kolay ulaşabilme imkânına sahip geçmişteki çabalarının bu son halkasımı yoksa kültürdeki bürokratların gayretimi onlarda iyi niyetle uğraşıyorlar çünkü

comments user
ocosym

http://www.memurlar.net/haber/548996/

farkındalık adına güzel haber

comments user
nur

Bu sefer bekleyen yok herhalde diğer atamada burdan yazan çoktu.tercih yapmayacaklar dahi bilgi veriyordu.

comments user
hikmet

@şakir teşekkürler.

comments user
şakir

Genel bir değerlendirme yapılacak olursa çok kısa vade (mayıs alımları) için aşırı karamsar ve kötümser olmayı gerektirecek ciddi bir neden gözükmüyor.2006 dan bu yana son alım sayılarını incelediğinizde son alımların en ciddi alımlar olduğunu en fazla sayının son atamalarda çıktığını göreceksiniz.Daha öncede yazdığım gibi bu alımlarda da bence öyle olacaktır.Kısa ve orta vadeye baktığınızda gene sözkonusu veileri incelediğinizde alım sayılarının git gide azaldığını göreceksiniz.Bunun sebebleri ayrı bir tartışma konusu.Kısa orta ve uzun vade için tehlike çanları çalıyor.

comments user
metehan

Vaktiyle 60 puanla atanip da 75-76 puan ile atanamayan insanlara empati duygusundan yoksun yorumlar yapan tipler bana cok ilginc geliyor kutuphaneciler kolay kolay 0 cekmez kasimda 30 geldiyse mayis gibi tum kurumlarin yuklendigi atamada 50-60 arasi kadro gelir rahat olunuz .

comments user
Suzan

Devlet üzerine daha fazla yük almak istemediği için 657 sayılı yasa değişecek. Bazı yerlere kıyaklar verirken birçok yeri yakarak geçecek.

Bazı dostların dediği gibi kütüphaneciler artık diğer atamalarda 0 çekebilmeyi öngörmeliler. 68 ile odtüye atanıp, daha sonra uzman olabilen kütüphanecilerin olduğu devir bitti. Kütüphanecilik okuyan insanlar, kendilerine yatırım yapmak zorundalar. 10 yıldır bu meslekten ekmek yedim çok şükür. Ama ülkenin gittiği duruma bakarsak, özel kesimde başka bir iş yapabilecek duruma gelebiliriz. Atama bekleyerek, moral bozarak, depresyona girmek kimseye yarar sağlamaz. Ülkemizde artık vahşi bir kapitalizm var. Sokakta kalsanız ekmek verecek insan bulamazsınız. Bu duruma getirildik zaman içerisinde. Bundan dolayı kültüre yatırım yapacak bir dünya konjektürü yok. Kaldıki e-kütüphane sistemi ile artık bu mesleği fiziksel yapan kütüphaneciye gerek kalmayacak. html, pdf, bilgisayar bilgisi yüksek olan web tasarımcıları özel şirketlere alınıyorlar. Arşivcilik mesleğide artık e-arşive geçiş yaptı. Resmi evrak basılı olarak dönmüyor benim kurumumda. Bu şartlar altında kütüphaneci alımı düşük olacaktır. Kütüphanecilik bölümlerinin kontejyan düşürmesi lazım.

comments user
RFID

Spor bakanlığı süprizini düşerseniz birde Kültür bakanlığı 0 kütüphaneci alım izni aldı bu atamada o 10 kadro daha sonra ek listeyle verildi yani size atana bileceğiniz 8 kütüphaneci kadrosu kalıyor geriye beğen beğen harca.

2014 yılında bu sitede ilk defa yazışmaya başladığımda bunun böyle ilerleyeceği aşikardı maliye bakanı daha seçim öncesinde artık hiçbir 4b kadrosu almayacağız bakanlıklara diye bizzat açıklama yaptı hesaplı gitmekte fayda var Askari ücret artışının dalgalanmasının kadrolara yansıyacağı aşikar.atama izni 9000 ama atanan 2100 küsür siz daire başkanını arayıp kadro isteme derseniz o yönetici de o kadroyu isteyemez. 80 alan adam zaten şırnak yazmayacak ama son atamada adam zaten risk alacak artık neresi olursa yazacak mesala ankarada bir memurluk kadrosuna 78 den aşşağı düşeceğini sanmıyorum ama şimdi belki 76-77 bandını göreceğiz.

comments user
Yas

@sakir
1500 lisans atamasinda 32 rakimi cok iyi bir rakam mevcut duruma gore. Bircok bolum sifir cekti. Ulkemizde sistematik bir kadro alimi olmadigi icin her ne kadar ihtiyac olsa da ben bu duruma orantisal acidan bakamiyorum. Bizim bolumumuz de sifir cekebilirdi hatta cekebilir noktasindayim. Egitimi sagligi guvenligi ertwleyemezsiniz ama kulturu ikinci plana atabilirsiniz bu nedenle herseyden vazgeciliyor ama ogretmen alimindan saglikci alimindan vazgecilemiyor. Zaten bu nedenle kutuphaneleri yerel yonetimlere devredip artik ugrasmak istenilmiyor. 200bin taseron konusunu da yabana atmamak lazim. Butceye mutlaka bir etkisi olacaktir. Kesin kotu olacak demiyorum ama hic alim olmazsa sasirmam ben haziranda bunu demek istedim. Yorumlarin icin de tesekkur ederim.

comments user
Şakir

@yas

”DEĞERLENDİRME

1- 2016 yılındaki atama izni sayısı 2015 yılında olduğu gibi 40 bin adettir. 40 bin adet atama izninin 4 bini akademik personel alımları içindir.

2- ÖYP ile alım yapılmayacağı için, 2015 yılında ÖYP alımları için yer alan 2 bin adetlik izin, 2016 yılında ayrılmamıştır.

3- 40 bin adet atama iznine öğretmen alımları dahil değildir. (Çünkü MEB, sadece 2016 yılı Şubatında 30 bin öğretmen almayı planlamaktadır. Eğer, öğretmen alımı bu sayıya dahil olursa, 2016 yılında sadece 6 bin memur alınmak zorunda kalınır ki bu da olabilecek bir şey değildir. Maliye Bakanı 2016 yılında 75 bin personel alacağını söylemişti. Bu da gösteriyor ki, öğretmen alımları 40 bin sayısına dahil değildir.)

Özetle atama izni sayısı konusunda, BÜMKO, 2015 bütçe Kanunundan copy paste yapmıştır ve değişen pek bir şey bulunmamaktadır.”

Kaynak:http://www.memurlar.net/haber/543285/

Yani şöyle de bakabiliriz bence.Daha da somut ve yakın bir örnek olur.Bizi son tahlilde bizim bölüm ilgilendiriyor çünkü.Bu atamada kasımda yani toplamda 2100 küsur ve bunun 1400 küsuru lisansa tahsis edildi.Ama aslında bütçeye göre Mehmet şimşeğin bütçesinde yani onayladığı rakam 2100 değil 9000 idi.Resmi rakamlardır bunlar.Ama seçim dolayısıyla bürokrat tedirginliğiyle kimse alım yazmadı listelerine.Bu halde bile 32 sayısı 1400 e kıyasla fena değil.Buradan kalkarak mayısa orantılarsak bu sayıyı haydi spor müdürlüğü sürprizini çıkararak dahi orantılarsak gene de bizim bölüme 2015 – 1 den daha iyi bir sayı gelir diye düşünüyorum.Sadece kültür ve üniversitelerle bile.İnşallah yanılmam…

comments user
Yas

@sakir maalwsef ben boyle dusunmuyorum kutuphanecilerin alimi icin bircok gerekce var fakat onemli olan butce ve maliyenin oluru. Rakamlarla konusmak gerekirse
Maliye bakani mehmet simsek 2016 yilinda gecen sene oldugu gibi 74bin personel alinacagini acikladi. Bunun 20 bini subatta 30bini ise agustosta olmak uzere 50bini otimatikman ogretmenlere veriliyor nabi avci acikladi duyurdu. Her sene en az 10bin personel saglici aliniyor. 60 bin otomatikman doluyor. Polis alimlarinin da duyurusu yapildi bu sene baya bi alim yapilacak gibi gorunuyor. Bu sitede hic bahsedilmedi ama memurlar.net incelenirse haberi gorursunuz 200bin taseron kadroya aliniyor. Bu yukun acisinin merkezi atamalrdan cikacagini dusunuyorum.
Ozet olarak 2016daki alimin bu seneden iyi olacagini yukaridaki gerekceler nedeniyle dusunmuyorum. Umarim yanilirim. Bence planlamalar buna gore yapilmali

comments user
Kadir

Şakir, verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. İns soylediklerin de haklı çıkarsın. Artık bölüm mezunları o kadar tedirgin ki. Ins yeni kadrolar acilirda herkesin yüzü guler.

comments user
Şakir

@kadir 75 üstü 110 – 120 arası bir sayı vardır ÖSYM sıralamasına göre resmi olarak yani.Ama bu sayının içinde 2014 te sınava girip 2012 nin son atamasında yerleşenler,4B – sözleşmeli olarak yerleşenlerde dahildir.Alımlar mayısa çekildiği için mayısta mezun durumda olamayacak o yüzden tercih kullanamayacak öğrencilerde dahildir bu sayıya.Başka başka gerekçelerle her yeri yazamayacak olanları da düşündüğünde her yeri ve her kadroyu düşünenler bu sayıları eksi 40 eksi 50 gibi okuyabilirler.2016 – 1 e gelince bence en yüksek sayı o alımda gelecektir.Nedenlerini aşağıdaki yorumlarda yazmıştım.EBYS yasasında acaba bby mezunları için bir kapı açılır mı ? Okul kütüphaneciliği bby istihdamı ? Geçmişte dış işleri şimdi spor müdürlüğü gibi süprizler ? Tapu ? Sözün özü;Mayısta bütçe rakamlarına da bakarak en yüksek sayı çıkacaktır diye tahmin ediyorum.

comments user
Kadir

Değerli arkadaşlar iki sorum olacak; toplamda bu alımlarla birlikte 100 e yakin alim olmuş olacak. Sizce 2016-1 alımlarında kadro sayısı ne olur? İkincisi de açıktan alımlar ve diğer alımlarla birlikte 75 puan üzeri kaç kişi vardır. Bazı arkadaşlar 50 kişi den bahsediyolar. Lütfen bir tahmini veya bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?

comments user
Şakir

@Yas personel azlığı ucu açık bir gerekçe.İdarenin veya amirin en önemli kozu.Ama eş durumundan nakillerde sen her zaman bir adım öndesin.Dediğin gibi kolaylaştırıldı daha da.Sebebi şu;Ailenin bütünlüğünün korunması anayasal dayanak.O yüzden bu gerekçe karşısında personel azlığı cılız bir sebep tayin engeli açısından.Personel dairelerin doğal refleksi böylesi talepler karşısında personel azlığı.Çok da takılma.Adaylığın kalktığında bence hemen ver dilekçeyi.Torpil falan denmiş biraz caydırma geciktirme için söylenen şeyler bunlar.Dilekçenin takipçisi olursan büyük ihtimal gidersin eşinin yanına.

comments user
Yas

@sakir
mevzuatta iyilestirildi fakat buna onay verecek amirin personel azligi gibi bahaneyle buna engel olabilecegini duydum. Hatta bizzat bakanlik personel baskanligiyla gorustugumde torpilin olmazsa o isler zor diye yanitla karsilastim. Sence aday memurluktan cikar cikmaz buna onay verirler mi yine de ?

comments user
nur

@şakir çok tesekkurler ilgine.

comments user
Şakir

@hikmet,399 nolu kanuna tabidir TCDD ve kit’tir.Maaş olarak gih tende ths den de yüksektir.Kamp,sosyal olanaklar ve lojman imkanları çok iyidir.4B sözleşmelilerden daha avantajlıdır.5 yıl nakil kıstasını ben yazmıştım aşağıda.Kurumun kendi sitesinde var çünkü.Ama 5 yıl nakil engeli evraklarını teslim ederken imzalayacağın bir taahhütnameyle alınıyor ve bu taahhütnamenin de çok da bağlayıcılığının olmadığı konusunda tezler var.Kurumun kendi insiyatifiyle uyguladığı hatta başka bazı devlet kurumlarının da zaman zaman çalıştırdığı bir mekanizma ama çok da hukuki değil.Çünkü bu şart nitelik kodlarda yok.5 yılla ilgili bir kanun maddesinin ek fıkrası var ama o başka kurumlara atanma ile ilgili bununla değil.Hatta kendi yönetmeliğinde 2 yıl diye okumuştum sanki.Bir de malum 657 değişikliği gündemde bu yasa değişikliği tüm memurların kamu çalışanı olmasını yani bir çeşit sözleşmeli olmasını öngörüyor.Hedef 2017 de hayata geçirmek ve bu aralıkta start verilecek gibi.Eğer 657 değişirse zaten TCDD ile eşitlenmiş olacak diğer kadrolarda bunu da akılda tutmakta fayda var.Buradan tüm arkadaşlara şöyle bir tavsiyem olacak düşündükleri kurumların yönetmeliklerini mutlaka incelesinler derim…

comments user
Şakir

@nur,Kültür bakanlığının kendi taşra teşkilatı içinde kolaydır nakil.Tabi diğerlerine nazaran kolaydır demek istiyorum.Kültür ve üniversite arasında geçiş kurumlar arası geçiştir ve muafakat gerektirir.Aynı sınıf (ths) olduğu için iki kadro problemlidir.Yargıya gittiğinde idare mahkemesi mesleğinde ilerlemenin böylesi bir geçişle mümkün olup olmadığına bakar.Yani gih olarak çalıştığın bir kadrodan ths ye geçiş mesleki anlamda da seni ilerletip geliştireceği için lehinde kullanır takdir hakkını ama kültürden üniversiteye geçişte ths den ths ye geçiş olduğu için hukuki ve idari olarak zordur.Kurumlar arası geçişlerde çok sağlama torpil varsa olur.Bakan düzeyinde veya senin işinin peşinde uğraşacak milletvekili veya sözü dinlenen ağırlığı olan il başkanı.

comments user
Şakir

Özel sektörde çalışırken birçok devlet kurumunda proje yapmış daha sonrada bizzat devlet memuru olarak çalışmış biri olarak bir kaç soruya cevap vermek istiyorum.
@yas yeni düzenlemelerle o konu daha kolaylaştırıldı işlevselleştirildi.Eskiden de memurun o hakkı vardı ve kullanılıyordu.Ben devlet memurluğu yaparken 3 – 4 sene öncesinde de eşi özel sektörde çalışanlar gerekli şartları sağladıklarında eşlerinin yanlarına gidiyorlardı.Şimdi daha kolaylaştı.Hatta yaşlı anne ve babasının sağlık durumu mazeretide aynı şekilde işlevselleştirildi.Olayın bizim bölümle bir alakası yok.Yeter ki kurumun taşra teşkilatı yurt sathında yaygın olsun.Üniversite belediye gibi kurumlarda taşra teşkilatları aynı şehirde olduğu için nakilzordur.Yani kültürde kolay üniversitelerde zordur tayin.Tapuda kolay mesela Türk dil kurumunda zordur.

comments user
librarians

@bbyhaber

Bakaya durumuna da bir açıklık getirebilir misiniz acaba?

Yapılması gerekenler nelerdir bu durumda, daha önce böyle bir seyle karşılaşan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşırlar mı?

Para cezası ödenince bakaya kalkar mı? Atama için bir engel yaratır mı? Bir dahaki celp dönemine askere gitmek için başvurucam atanmayla ilgili bir sorun yaşar mıyım bilgileri olanlar paylaşırlarsa sevinirim.

comments user
Yas

@bbyhaber, sizden ve bu konu hakkinda bilgisi tecrubesi olan arkadaslardan bilgi almak istiyorum.
Yeni mevzuatla devlet esi ozel sektorde calisan memurlara da yer degistirme hakki verdi. Peki bizim bolumde bu durum ne kadar uygulaniyor? Bu konuda bilgisi olan cevresinden ornekler verebilecek kimse var mi

comments user
Yas

@nur. Tam olarak emin degilim ama pek mumkun oldugunu sanmiyorum. Zaten halihazirda personel eksikligi yasanirken mevzuatta mumkun olsa bile izin vereceklerini dusunmuyorum.

comments user
nur

Arkadaşlar halk kütüphanesinden daha sonra üniversite kütüphanelerine geçiş var mı? Bir de gerekli nitelikleri sağlayan üniversite uzmanlıklarına başvurabiliyor mu? Kültür bakanlığına bağlıyız diye geçiş onlar arasında mı yoksa kütüphaneci kadrosundayız diye üniversitelerde de boşluk varsa kurumdan izin alıp geçiş mümkün mü? Bbyhaber siz iyi bilirsiniz bilginiz var mı?

comments user
librarians

Bakaya kaldım atanabilir miyim? Tercih yapmak istiyorum ama hakkım yanar mı bir yer gelirse? Tercih yapmalı mıyım? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

comments user
Kütüphaneci

@bbyhaber Sanırım bulunulan bölgeye göre farklılık gösteriyor. Eş ve çocuk durumu da yok zira. Yeni atanacak kütüphaneci maaşının 2800 gibi bir rakamla başlamayacağı konusunda hemfikirim ben de.
Eş ve çocuk yardımı dışında tıp fakültesi kütüphanesinde görev yapılıyorsa orada da döner sermayeden gelen bir farklılık olabiliyor. Ama net maaş dediğiniz gibi bir rakam olmaz.

comments user
Kütüphaneci

@bbyhaber Maaşınızla ilgili yazdığınız yorum hakkında bir şey sormak istiyorum. 5 yıllık üniversite kütüphanesinde 7/2 derece/kademe ile çalıştığınızı belirtmişsiniz. Ben 2.5 yıldır üniversite kütüphanesinde çalışıyorum. 8/1 derece/kademedeyim şu an. Maaşım sizinkinden az bir miktar da olsa fazla. Bu farklılığın nedenini merak ettim. Kadro olarak bir farklılık yok ama maaş değişikliği neden oluyor?

    comments user
    BBY Haber

    @Kütüphaneci,

    “Evli,çocuklu ve eşi çalşmayan kişilerde maaş farklılıkları olabilmekte” diye bir ifade eklemiştim ve ayrıca bulunduğunuz bölge de fark yaratabilmektedir. Dediğim gibi birbirine yakın derece kademeler, diğer belirttiğim hususlar az da olsa maaşlarda farklılıklar göstrerebilmektedir. Fakat yine son olarak şunu belirtmeliyim ki, kütüphaneci kadrosu ile yeni atanacak bir kişi kesinlikle 2800 küsur ile başlamaz, bilginize.

comments user
Bülent

Merhaba arkadaşlar. İzmir Ödemiş ilçe halk kütüphanesinde 4 adet boş kadro bulunmaktadır. Memur ve kütüphaneci olarak naklen tayin yoluyla gelmek isteyenlerin haberi olsun.

comments user
donovan

yani niye daha önceden kamuda çalışmış olanları ve halen çalışıyor olanları almazlar ki anlamadım..

comments user
donovan

ilanda;

“Herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi
olarak daha önce çalışmış veya halen çalışıyor olmamak”

diye bir şart var bir de osmanlıca el yazması okuyabilmek. Direkt uzman olarak alıyorlar. Maaşı ne ola ki? Bilen var mı MSB?

comments user
şirin

Herkese günaydın, MSB açıktan memur alımı yapıyor arkadaşlar

http://euygulama.dpb.gov.tr/dpb_web/menu/yeni_PDF.aspx?328bdc32-cec4-4e2b-bb02-331df9a95b98

comments user
Şermin

http://euygulama.dpb.gov.tr/dpb_web/menu/yeni_PDF.aspx?328bdc32-cec4-4e2b-bb02-331df9a95b98

Tsk osmanlıca el yazısı okuyan Uzman alıyor. Ne kadar acaba maaşı?

comments user
hikmet

@yas linki inceledim ancak yapılan yorumlar hep olumsuz yönde.yine de teşekkür ederim

comments user
yas

@hikmet kit kadrosuyla gih kadrosu arasındaki farkları bu linkten tablo şeklinde görebilirsin. http://www.memurlar.net/haber/546071/
Maaş olarak memurlardan daha fazla alırlar, yabancı dil tazminatı da daha yüksektir, istedikleri zaman istifa edip başka bir kuruma geçebilirler. En önemli fark şudur: Kadroya bağlı değil de pozisyona bağlı çalışırlar… Linkten incele sen detayları

comments user
hikmet

arkadaşlar tcdd ki kadro gih kadrolarından daha mı üstün biri bu konuda beni aydınlatabilir mi ?

comments user
şakir

@bby haber hiçbir maddi menfaat beklemeden senelerden beri şu site için nasıl çabaladığın insanlara faydalı olabilmek mesleğe katkı sağlayabilmek adına nasıl karşılık beklemeden uğraştığın ehl-i insafın malumu.Bizim sana değil belki ama senin bize çok hakkın geçmiştir.Geç’te olsa ben de hiç değilse kendi adıma teşekkür etmek istiyorum.

    comments user
    BBY Haber

    @şakir,

    Asıl ben sizin ilginiz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim; sizin de vurguladığınız gibi, her daim o çizgi, özveri ve büyük bir emek ile sizlere yardımcı olmaya devam edeceğimi bilmenizi isterim.

comments user
Yas

Arkadaslar turk dil kurumu ve vakiflar genel mudurlugune atanacaklarin kurumun arsivinde calisma durumu var mi, aradim da bilgi vermiyorlar. Bilgisi olan var mi ?

comments user
Ali

O zaman halil senin için yeni işin hayırlı olsun diyeyim. Diğer atamayı beklicez artık ankara için 🙂

comments user
nur

Artık tartışmaları bırakıp kadrolarla ilgili yorumlara gelinebilir mi lütfen? En yüksek puanı olanlar nereleri yazmayı düşünüyor, yüksek puanlı bekleyenler var mı? İzmiri öncelikli yazacak var mı ? Puan nedir? Bu sitenin bize faydasını kimse görmezden gelmesin lütfen bbyhaber sitesi herşeyi birarada bulabildiğimiz bize çok fayda sağlamış bir site.ilgilenenlere tesekkur ediyorum.

    comments user
    BBY Haber

    @nur,

    İlginize teşekkür ederim; bbyhaber her daim siz değerli meslektaşlarımıza doğru ve güvenilir bilgileri sunmaya devam edecektir.

comments user
TOKTOK

Bu tercihlerde BBY mezunları Maliye Bakanlığı tarafından Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmenliği kadrolarına tercih veremiyor mu? Ben şartlara baktım bir engel göremedim bizim için ? Şartlar şu şekilde :
Nitelikler
4001 Herhangi bir lisans programından mezun olmak.
6225 M.E.B.’Dan Onaylı Bilgisayar İşletmeni Sertifikası Sahibi olmak.
7326 (Bakınız Başvurma Özel Şartları Bölümü Maliye Bakanlığı).

Yanlış mı düşünüyorum ? Bilgisi olanlar, lütfen bilgilendirirse sevinirim.

comments user
BBY Haber

Değerli Arkadaşlar Merhaba,

memurlarnetin dün hazırlayıp yayınladığı “yeni atanacakların maaşlarına” dair bilgide yer alan unvanımıza ait maaş bilgisi tamamen yanlıştır.

Size kendimden örnek vermem gerekirse; ben 5 yıldır üniversite kütüphanesinde 7/2 derece/kademede çalışan bir kütüphaneciyim ve aldığım Kasım ayı maaşı 2,452 TL’dir. Nasıl oluyorda yeni atanacak bir kütüphaneci benden tam 363 TL fazla alır? Keşke öyle olsa! da benim maaşım da ona göre artsa!.

Yayınlanan o maaş bilgileri sanırım derece/kademesi iyice düşmüş olan kişilere ait olabilir. Ve bu da yeni atanacak kişinin maaşını bağlamaz. Yeni atanacak kişinin maaşını yukarıda verdiğim kendi maaşıma göre 50-100 lira düşük olarak hesaplayabilirsiniz. Tabi bu arada evli,çocuklu ve eşi çalşmayan kişilerde maaş farklılıkları olabilmekte; fakat 363 TL kadar da olmamakta, bilginize.

comments user
metehan

Site yonetimine cagrida bulunuyorum bby mezunu olmak burada insanlara ipe sapa gelnez iftiralar atma kutuphanecilere hakaret etme ortami trolleme hakkini kimseye vermez bu erdi denen sahis bana hem trol diye hakaret edip hem de beni site yonetici si olmakla sucladigi gibi meslektaslarimiza da kutuphaneci bozuntulari odacidan farkiniz yok surunun gibi hakaretlerde bulunmustur lutfen bu sahsin yorumlarini kalici olarak engelleyin ortam daha fazla gerilmesin .

comments user
metehan

Sblnt bu erdi denen sahis bana trol deme hakkini ve haddini nereden buluyor soyler misin bir de sacma sapan zirvalar ben site yoneticisymisim ben bu sahsin saglikli bir dusunce yapisi oldugunu sanmiyorum burada aklinca ortami trolluyor .

comments user
sblnt2401

metehan ve erdi sevgili meslektaşlarım aranızdaki tartışmayı bu platforma taşımakla zaten hata yaptınız sizlerden rica ediyorum artık yeter. Lütfen durun …

comments user
metehan

Erdi trolu sen ruh hastasi misin soyle de bosuna adam yerine koymayalim

comments user
RFID

Erdi bey metehan trol değil sadece biraz agresif atanamama ihtimali herkezi geriyor.Bunun karşılığındada daha sertbir eleştiri kavgaya dönüşüyor bby haberin yazarları gizli değilzaten hepsinin adı sanı belli böyle bişeye tenezzül etmezler doğan hoca konusunu zaten gündeme getirmeye gerek yok .
ancak nik kullanma konusu şöyle evet saçma sapan bir nik olur ama bir isimi kullanmak çokta iyi niyetli bir davranış değil bana göre özellikle bu nikle face adreside kullanılıyosa burdan millete yağdırıyolar ondan sonra.

kimdir nedir saatlerce konuştuğumua insanlar fikir edinmek güç meslektenmi o bile şüpheli .

Şu zor günlerde daha sabırlı olmalıyız.

Bu arada Kütüphaneci maaşı 2450 civarıdır.

comments user
Şakir

Deni memurlar.nete mail atiyorum düzeltsinler o zaman böyle ciddi bir sitede ciddi bir yanlış

comments user
Deni

şakir, sanırım kütüphaneci maaşı yanlış verilmiş. Çünkü sosyologla kütüphanecinin maaşı neredeyse aynı olmalıyken arada 400 lira fark var ve kütüphaneci maaşı şişirilmiş.

comments user
şakir

TCDD ayfon kadrosunu düşünen arkadaşların dikkatine;

Kaynak:http://www.memurlar.net/haber/546071/

comments user
şakir

Kütüphaneci (Lisans) 2.815
Memur (Lisans) 2.130

Kaynak:http://www.memurlar.net/haber/547370/

comments user
Erdi

metehan nici ile kendi sitene kullanıcı çekmek çok akıllıca zannettiğin bir iş. kütüphaneciler hakkında eleştiriye gelemiyorsunuz, aynı doğan hocan gibi. kütüphane müdürleriniz gibi. metehan trolünün sen olduğunu artık biliyorum merak etme. sığ düşünceler içinde devletten kadro bekleyerek sürünün ne diyeyim.

    comments user
    BBY Haber

    @erdi,

    bbyhaberin gunluk,aylık ve yillik ziyaretçi sayısı mesleki platform içerisinde kullanım oranlari ve takip sayıları belirlidir ve bu baglamda özellikle bir veya birkaç kişiden hicbirzaman özel bir istekte bulunulmamistir, bulunmazda. Bu bilgiler doğrultusunda sahte profillerle kendi sitemde kendim yazıp kendim oynayacak kadar da delirmedim, sanırım başka sitelerde yaptığın bir iş bu söylediklerin. Belirttiğiniz nikli arkadaşı ne tanırım ne de kendisiyle bir alakam var, böyle ithamlarla bbyhaber in yapısı hiçbir zaman sarsılmaz; çünkü mesleğime olan saygı ve sevgimden dolayi yaptığım emek dolu işler ortadadır.

    Burasi hocalarimizin elestirildigi bir platform değildir ve o kişi de benim hicbir zaman hocam olmadı, işte böyle de komik duruma dusersin.

    Ayrıca son olarak şunu söylemek istiyorum, senin yaptığın en son silinen yorumun bir eleştiri değildi tüm meslektaşlara bir hakaretti, sen buraya gelip herkese gerizekalı deme gibi sana göre eleştiri sandigin hakaret içerikli yorumlar yazamazsin.

    Hakaret içermeyen her türlü elestirine acigim, bilgine.

comments user
cem

Kütüphanelerin yerel yönetimlere devredilmesi demek mesleğimizin geleceği açısından oldukça olumsuz bir gelişme olucaktır. Umarım yöneticilerimiz ve sivil toplum kuruluşumuz bu yönde çalışma yapmaktadır. Ayrıca okul kütüphaneleri projesinin ne durumda olduğu hakkında bilgisi olan var mı? İyi akşamlar..

comments user
BBY Haber

@Erdi, 18 Kasım 15 09:37’de siteye iletmiş olduğunuz yorumunuz tüm kütüphanecilere hakaret içeren bir ifade içerdiğinden dolayı silinmiştir, bilginize.

Ayrıca diğer tüm yorumlarınız hakaret içermese bile yukarıdaki nedenden dolayı silinmiştir. Bundan sonraki görüş/yorum/eleştiri biçiminde kullanacağınız dile lütfen dikkat ediniz.

comments user
metehan

Erdi senden iyi trol olmaz rahat ol .

comments user
sblnt2401

Kütüphane ve müzeler yerel yönetimlere devredilecek

Kütüphane, kültür merkezi ve müze gibi kültürel tesisler yerel yönetimlere devredilecek. Belediye, STK ve özel girişimcilerin kurduğu tiyatroların artırılmasını desteklenecek. Toplumsal bütünlüğü, kimlik ve aidiyet duygusunu güçlendirmek amacıyla kültürel ve sanatsal değerlerin eğitim kurumlarında ağırlıkla ele alınmasına önem verilecek.

Seçim vaatlerinden biriside budur.

comments user
sblnt2401

657 devlet memurları kanununun değişeceği ve merkezi alımların artık neye göre olacağını hepimiz göreceğiz maalesef. Ak partinin 1 Kasım seçim vaatlerinden biriside iktidara gelir isek kütüphaneler, müzeler ve kültür merkezleri yerel yönetimlere devredilecektir denildi. Bu konuyu çoğumuz ya bilmiyoruz ya da vurdumduymazlıktan geliyoruz. Değerli meslektaşlarım durum gerçekten vahim. Zaman kendi aramızda kavga etme zamanı değil. İnanın samimiyetimle söylüyorum kültür ve turizm bakanlığı da ikiye ayrılacak olursa turizm kısmında gerekli kriterleri taşımayanlar kültür kısmına kaydırılsın diye bakanlıkta resmen savaş var. Bu nakiller sonucu kütüphanelerin durumunun ne olacağını tahmin edin bakalım.

comments user
Suzan

657 elden gidiyor, biz burada kavga ediyoruz. Ne diyelim..

comments user
Suzan

“Ama gıda tarım bakanlığının 0 çektiği, birçok mühendisin ve mimarın işsiz kaldığı bir dönemde 32 kadro çok kötü değil.Evet daha çok artmalı ama daha önemlisi bby bölümlerinin kontejyanı düşürülmeli.”

“Uzmanlık olmasın diye bağırıyorsunuz. Kaç tane bby kadrosu açılıyor sanki koca Türkiyede. Yada kaç kişi var uzman olabilecek kapasitede. Beni konuşturuyorsunuz. Diplomayı alan bby mezunun kaçta kaçı dil kursuna devam ediyor. Yds den kaç kişinin 70 puanı var. Kaçı alesten 80 üstü alabiliyor. Kaçı kpss den 80 üstü alabiliyor. (2010,2012,2014,2015 kpss 82 puan.)”

Burada arkadaşa katılmamak elde değil. Bby mezunu çok fazla geliyor arkadan ve rakip çok oluyor. Her sene en fazla 50 kişi mezun olmalı. Öte yandan Atanan kütüphaneciler boş işlerle uğraşıyorlar, ne dil öğreniyorlar ne de ders çalışıyorlar. Sadece katalog girişi bilen 60-70 arası almış bbyci kadro istiyorum diye bağırıyor. Artık 68 ile odtüye atanma dönemi bitti.

comments user
RFID

Erdi güzel şeylerden bahsetmişsin a grubu konusunu bilmiyorum ama kütüphaneciliğin prestiji için hepimiz çalışmalıyız benim şahsen tüsak la derdim vardı bir kanun teklifinin arkasına bağlanmadan başkalarının hakkı gasp edilmeden gidilecek her yola ben şahsen varım ancak biz zam alacağız diye hiç kimsenin zarar görmesini istemem bunun dışındaki bütün zam arayışlarının sonuna kadar arkasındayım ve hakkımızdır da.

Bunun dışında bu yıl neredeyse 3 mülakata girmiş biri olarak diyebilirim ki merkezi alım biterse bırakın bölümleri tüm toplumun değerleri kökünden sarsılır zaten iktidar yeterince kadrolaştı sonu gelmez bu işin. Mülakatlarda
-Ailende hacca giden varmı?
-Abdülhamit hakkında neler düşünüyorsun?
-Ayrılık çeşmesinin anlamı nedir?
-Bu görevden alınan hakimlerle ilgili neler düşünüyorsun ?
gibi oldukça mesleki bilgiden uzak sorularla eliyorlar insanları.
bakın girdiğim 3 mülakatta da mesleki bilgi olarak ne sordular. -‘tasnif nedir? ben diyecek söz bulamıyorum bu yöneticilere ama bir daha ki mülakatta nasılsa işe almıyorlar ağızlarının payını layıkıyla vereceğimden kimsenin kuşkusu olmasın.

comments user
metehan

erdi benim ilgili yorum yapma sen kendi işine bak para peşinde koş biz de atanıp hayatımızı kurtarma derdinde olalım ayrıca uzmanlık demek merkezi atamanın kalkması , kpss + mülakat torpilin devreye girmesi demek bunu da istemiyoruz git zammını da kendi tüsak sayfanda iste niye burada kafa ütülüyorsun herkes neyin ne olduğunu biliyor zaten .

comments user
Şakir

ilk atamada 9 kişi tahsis edildi yeterince Moral bozucu uydu ikinci atamada 57 kişio dönemde Maliye Bakanı’nın açıklamaları da hafızalardaydi Yani 75 ve altı bence de muhtemeldir kimse son atamayı görmeden atanma riskine girmek istemeyecektir klasik çelişki şu acaba son atamada istediğim şehirlere veya kadrolara atanabilir miyim Hiçbirimiz bunu bilemiyoruz sogukkanlı bir şekilde tercihlerimizi yapalim bu arada TCDD afyonu aradım herhalde arşiv pozisyonunda çalışılacak ama kesin değil anakaradan tebliğ bekliyorlar benim izlenimi m bu teyit edilmesi gerekir

comments user
metehan

Rfıd taş bana sanırım evet bu atamada doğunun fazla olmaması 13 tane ankara olması risk doğurmaktadır elinde yüksek puanı olup buraları tercih edecekler olacaktır ama taban puan 75 küsür ile kapatacaktır ben buradayım atama sonrası görüşürüz .

comments user
sblnt2401

4. derece 4/1 dir. 1/4 üne gelmek demek zaten emekliliği gelmiş memurları kapsar.

comments user
donovan

@sblnt2401 teşekkürler. 4.derece dediğiniz 4/1 olarak gösterilen mi yoksa 1/4 olarak gösterilen mi? tam hakim değilim de ondan soruyorum.

comments user
sblnt2401

Donovan mesleğe yeni başlayan ve dördüncü dereceye inmeyen bir kütüphaneci için 1 derece artmasında 3 – 5 lira kadar maaşı etkiler devede kulak bile diyemeyiz yani.

comments user
donovan

şimdi ocak 2016 da 1 derece verilecekmiş; bir de yüzde 5 lik zam olacakmıs. 1 derece ne kadar maaş artırıyor bilen var mı? Teşekkürler.

comments user
Feridun

6225 özel kodu bulunan 4001 kadrolarına (M.E.B onaylı Bilgisayar İşletmeni) başvurabiliyor muyuz? BBY’de bulunan bilgisayar dersleri bu özel kodu kapsıyormu?

comments user
şakir

Kasım alımları her zaman az olur ama bu sefer seçimler dolayısıyla bütçe kanunuyla tahsis edilen 9000 sayısının ancak 2000 bini kullanıldı.Memurlar.net editoryal yorumudur bu.Kurum yöneticilerine çok büyük tepki geldi bu yüzden.Hatta memurlar net bu alımların ertelenip son bir çağrı yapılmasını dahi teklif etti.Eylem yapıldı DPB önünde.Yani bu alımların azlığı bizim bölüm özelinde olan bir şey değil bazı bölümler sıfır çekti.Tepki gerçekten büyük ve bu mayıs alımlarına yansıyacaktır.Son alım olduğu için ve tarihsel veriler ışığında her zamanki gibi son alımlara kurumlar yüklenecektir.Mayıs alımları bu perspektifle tam bir ters köşe yapabilir.Hazırlanan geçici bütçede de gene aynı alım sayıları konuldu çünkü.74.000 gibi.1500 küsür lisans tahsisinde 32 kişi hiçte fena değil.Dediğim gibi bazı bölümler sıfır çekti.Eğer olması gerektiği gibi devletin bütçede yasal olarak verdiği 9000 olsaydı 100’ün üzerine çıkacaktı sayı.Şimdi soru şu ;Mayısta son alımda kurumlar kendilerine verilen kadroların büyük kısmını kullanırlarsa 70 ler görülür mü görülmez mi ? Herkes bu soruların cevaplarına soğukkanlılıkla kafa yorup panik olmadan serinkanlı bir şekilde tercihini yapsın.Tüsak A grubu alım demektir.Kariyer kadro demektir.Uzmanlık kadrosu demektir.İşin özü budur.Kimse eğip bükmesin.A grubu alım demek kültürdeki kütüphaneci istihdamının bitmesi demektir.Yani küçük olsun benim olsun mantığıdır tüsakçılık.Her seferinde cilalamaya ısıtıp ısıtıp gündeme getirmeye gerek yok.

comments user
şakir

http://www.tcdd.gov.tr/duyurular.php

5 yıl nakil talep edemiyorsunuz.Bilginize.

comments user
şakir

http://www.tcdd.gov.tr/duyurular.php

comments user
Halil

Arkadaşlar benim puanım 80.0850. Kararım değişmezse Tek tercih yapacağım. Türk Dil Kurumu.

comments user
RFID

Merhabalar

Eğer kadroları şöyle bir gözden geçirmek istersek geçen atamaya nazaran kütüphaneci kadroları daha az ancak spor genel müdürlüğünün Ankara da olması ve Kültür Bakanlığının Genelde kadrolarını batı yönlü vermesi olumlu şeyler üniversite kadroları da oldukça iyi yalnızca hepside yetersiz bu atamada bunun enaz 5 katı oranında alım yapılmalıydı önceki dönemlerde evet 50 -60 atanmış ama aralarda 150-200 lerde atanmış totalde bellibir alım yoğunluğuna ulaşılmış.Alımlar gittikçe düşüyor artık meslektaşlarımız 32 ye bile sevinir oldular.

Hükümet seçim için birçok sözler verdi ve bunun faturasını gene 4b kadroları ödeyecek askari ücret artışıyla oluşan dalgalanmada mali disiplini sağlamak adına önümüzdeki dönemde hiç 4b kadrosu alınmayacağı kulislerde konuşuluyor maalesef.

Önümüzdeki atamanın zamanı bile muallak DPB bir alım daha olacak dedi ama ne bir tarih verdi nede söz.Daha geçen atamalarda bir ileri bir geri atama tarihiyle oynadılar maalesef durumu içaçıcı göremiyorum.

Burada 75 le atanmayı umut eden bazı meslektaşlarım olduğunu biliyorum ancak durum malesef bu 78 ve 77 lerin bile atanamama riskinin halen güncel olduğunu düşünüyorum.Bu iş maalesef önünüzden 60 kişi silin demekle olmuyor.doğuda kadro sayısı az olduğu için beklemede olan ve iyi puana sahip herkesin bu atamada tercihte bulunma ihtimali yüksek.

Bence kodro ayrımı yapabilecek bir dönemde değiliz elbetteki herkesin önceliği farklı ancak hiç kimsenin bir kez daha bu sınava hazırlanırım benim için sorun olmaz diyebileceğini sanmıyorum. Bir sonraki atamanın belirsizlikleri ile mücadele edeceğimize elimizdeki kadroları iyi değerlendirmeliyiz.

İlkin bir şekilde memur olmalı sonrasında gerekli ise meşekkatli de olsa yükselme veya yerdeğiştirme düşünmeliyiz.

TCDD de ki bir arkadaşımız şimdi Yıldırım Beyazıt Üniversitesin de çalışıyor buna bir sürü örnek verile bilinir muvafakat zor ama imkansız değil.Memurluk kadroları gözünüzü korkutmasın işin içine girince kolay olmasa da bir şekilde halledileceğini düşünüyorum.
herkese sabırlar ve umarım herkes istediği yere atanır

comments user
Osman

#ali 78 le gelme olasiligi yuksek bence.

#bby ve #yolcu şırnak ı 75 puanla yazacak illaki vardir. Sizin siralamaniz nedir. O önemli.

comments user
Ali

78 puan ile türk dil kurumu gelme şansı nedir?

comments user
bby

Şırnak’ı 75 ve üzeri puanla yazacak var mı?

comments user
yolcu

Şırnak ı yazacak olan var mı ?

comments user
balıkesir10

Arkadaşlar selamlar sizce 75.5 ile bir yer gelir mi tahmini olan var mı yoksa haziran atamasına mı kalırım dershaneye yazılacağım da yardımcı olursanız sevinirim bilgisi olan varsa?

comments user
metehan

Ayrıca asıl ismim metehan değil asıl ismimi de yazmak zorunda değilim bu beni trol yapmaz o zaman burada herkes isim soyisimle yazsın nick de kullanmasın .

comments user
metehan

Sblnt üslup konusunda haklısın ama bu erdi denen şahıs bana trol diye hakaret ederek kendi başlattı diğer konuya gelirsek ben 2002 İstanbul kütüphanecilik mezunuyum 7 yıl devlet hizmetinde bulundum özel sebeplerden istifa ettim şimdi 75 puan ile yeniden atanmaya çalışıyorum . Ayrıca tüsak konusu ilen atanma konusu ayrı değildir kütüphanecilik A grubu meslek değildir gerçekçi olalım kendimizi nasıl bir doktor bir avukat ile bir tutuyoruz öğretmen bile b grubu sayılıyorken ayrıca a gurubuna geçtiği an mülakat ve sınav sistemi gelecektir bu da atanmayı çok zor hale getirecektir , bu erdi uyanıklık yapıyor milletin bilgisizliğinden faydalanmaya çalışıyor ama karşısında dünkü çocuk yok .

comments user
BBY Haber

Değerli Meslektaşlarım,

Yorum yapmadan önce yorum kısmının hemen üzerindeki uyarıyı dikkate almanızı rica eder, kurallar çerçevesinde yorumlarınızı yapmanızı öneririm.

——> UYARI ——>
Yorum yapmak için üyelik gerekmemektedir. Yorumlar, yönetici tarafından onaylandıktan sonra yayınlanır. Burası her türlü görüşe açık bir platformdur, kişi/lerin hak ve özgürlüklerine yönelik hakaret içermeyen her türlü düşünceniz “düşünce özgürlüğü, ifade özgürlüğü” çerçevesinde tartışılabilir; fakat ifade özgürlüğünüz bir başkasının ifade özgürlüğünü “hakaret, küfür, aşağılayıcı” biçimlerle engellemeye dönüştüğünde ifade özgürlüğünüz malesef orada bitmektedir. Lütfen yorumlarınızı bu çerçeve içerisinde yazınız, aksi takdirde yorumlarınız onaylanmamaktadır.

comments user
sblnt2401

Metehan sevgili meslektaşım bu platformda tüsak ta savunulacak tabi ki bende tüsak çıkmalı diyorum herkes düşüncesini edep ve saygı ile paylaşmalı bence bu üslup pek yakışır değil. Bu arada istanbul üniversitesi kaç mezunusun.?
Erdi sevgili meslektaşım bende tüsak çıkmalı diyorum ama atanmak için bekleyen meslektaşlarımız tüsak konusunda bir yanılgı içindeler. Dolayısı ile tüsak ve kütüphaneci atanma sayılarının birbiriyle paralel olduğunu bu kanunu çıkması ile kütüphaneci alımlarının daha da düşeceğini ve alımların çok zorlaşacağını düşünüyorlar. Bence bizlerin de bu korkuyu taşıyan meslektaşlarımıza destek olması lazım. Atanma sayılarını gittikçe azalması ve buna bağlı olarak atanabilme gerginliği ile söylediğimiz sözlere daha dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Değerli meslektaşlarım biraz daha hoşgörü ve birlik olma zamanı diyorum. Enerjimizi bir birimizi kırmaya değil bölümümüz için ne yapılabilir noktasında birleştirebilirsek daha güzel sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.

comments user
metehan

erdi 3600 göstergeyi aldın mı a grubuna geçiyorsun zaten çocuk mu kandırıyorsun burada bir kez daha söylüyorum masal anlatma biz can derdindeyiz kasaptaki et bir kenarda dursun .

comments user
donovan

@Demir @sblnt2401

bilgiler için cok tesekkur ederim.

comments user
JuanSebastianVeron

Memur kadrolarına girip daha sonra Kütüphaneci kadrosuna geçme imkanı nedir? Yeterlilik belgesi veya yeterlilik sınavı gibi şeylerle teknik kadroya geçiş söz konusu mu? Diğer soruda açıktan alımların sayılarını hatırlayan arkadaşlar yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler…

comments user
metehan

Erdi hikaye anlatma burada kasap et derdinde koyun can derdinde hala cebini düşünüyorsun kütüphanecilik A grubuna geçerse merkezi atamadan çıkacak ve sınav +mülakat sistemi gelecek yani referansı olan girecek ne konuşuyorsun sen .

comments user
nur

suan genel mudurlugu aradım sadece sehıre gore tercıh yapın bilgi veremiyoruz hangi kütüphane olacagını size dedi.bursa il halk kutüphanesini aradım onlarda bizde subelerde kadro istedik kime yönlendirilcek bilmiyoruz dediler.

comments user
nur

arkadaşlar kültür bakanlığı kadrolarının hangi kütüphaneler olduğunu öğrenebilenler olursa buraya yazın lütfen.

comments user
sblnt2401

Vakıflar genel müdürlüğünün kütüphaneci maaşı diğer kütüphanecilerle aynıdır.VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kütüphaneci İzmir’e alınacak arkadaş büyük ihtimal Necip Paşa Kütüphanesi ve Kataloğu (Tire/İZMİR) de çalışacak. net bilgi almak isteyenler arasın öğrenebilirler.

Telefon: 0232 512 19 58
Kütüphane yetkilisinin adı ve soyadı: Ali İhsan YILDIRIM

comments user
Demir

donovan, vakıflar genel müdürlüğünü bilemeyeceğim ama Spor Genel müdürlüğü normal memur maaşı verir bi fazlalığı olmaz

comments user
donovan

Merhabalar;
Vakıflar Genel Müdürlüğü Kütüphaneci maaşı nedir acaba bilen var mı?
Spor Genel Müdürlüğü Bakanlığa bağlı oldugu için memur kadrosu maaşı yuksek midir?
TCDD KIT oldugu ıcın mı 2700 faln veriyor memur kadrosuna?
aydınlatırsanız sevınırım arkadaslar. Tesekkurler.

Bu bilgileri verebilecek olan biri var mı acaba?

Tekrar teşekkürler.

comments user
Deni

Kullanılmayan kadrolar yanacakmış, bu yıl içinde kullanılması gerekiyormuş. Belki de taşeron çalışan işçilere verecekler. Kültür Bakanlığının 80 adet personel alma hakkı var, ama bize yedirmezler malesef ki.

comments user
t36

o zaman taşeron çalışanlara verecekler kadroları

comments user
metehan

sblnt 2016/1 de yeni atama izinleri verilecek bu sayılar bu seneden kalanlar .

comments user
sblnt2401

Kurum Adı Tahsis edilen atama izni sayısı- 2015/1- 2015/2 KALAN ATAMA

KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI 150 60 10

80 adetlik atama izni kaldı.

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 310 300 10

10 adetlik atama izni kaldı.

Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Tapu kadastronun elinde bulunan boş kadroları gösteren tabloyu sizinle paylaşıyorum arkadaşlar. İleriye dönük atamalarda umarım işinize yarayacak bir veri olur. Bu tablo linkini vereceğim sitede mevcuttur.

http://www.memurlar.net/haber/546291/

comments user
Halil

Arkadaşlar devlet demiryolları memur kadrosuna 2700 tl mi veriyor. Bunun gerçeklik payı var mı ????

comments user
Deni

koskoca İstanbul’da kadro sayısı koca bir “sıfır”. Yazık!

comments user
ÜNSAL

arkadaşlar istanbul için bir kadro bile yok. bu paralelcilere hakkımı helal etmiyorum. soruları çalıp milletin hakkını yemeselerdi bu kadar az alım yapılmazdı. şimdi kurumlar kendisi alım yapıyorlar. herkesin malumu o da torpille oluyor. kpss de devletin umut tacirliği yapmasından öteye geçmiyor

comments user
umut

2015-1 yerleştirme sonuçlarında en küçük puan 76,31184 idi. tahminime göre bu puan sıralamada 110-120 arası. yanı 66 kişilik atama kadrosuna 120. kişi nin atanmış olduğunu gösteriyor. simdi onumuzdeki 32 kişilik kadro dogal olarak ılk 150 ye kadar yukselecektır sıralama. kı buna 10 dolaylarında yıne atanmıs olup sınava gıreceklerı cıkaracak olursak(74-76 aralıgında alan) 160 a kadar cıkar. bıraz umut tablosu oldu ancak onceki sonuclardan yola cıkarak ben bunu okudum 🙂

comments user
adm

Metehan 60 kisiyi neden cikartiyor cok merak ettim . Benim siralamamda 80 durumum ne olur acaba arkadaslar .

comments user
donovan

Merhabalar;

Vakıflar Genel Müdürlüğü Kütüphaneci maaşı nedir acaba bilen var mı?

Spor Genel Müdürlüğü Bakanlığa bağlı oldugu için memur kadrosu maaşı yuksek midir?

TCDD KIT oldugu ıcın mı 2700 faln veriyor memur kadrosuna?

aydınlatırsanız sevınırım arkadaslar. Tesekkurler.

comments user
melike

Arkadaşlar puanım 79 bursa yazacağım. Ailem burada daha yüksek alan arkadaşlardan bursa yazacak olan var mı?

comments user
hazar idil

değerli meslektaşlarım geçen atamada atandım bende. tahminim tutmuştu o zmn . bu atamalarda da tahminimce 74 e kadar inebilir puanlar.

comments user
çağatay

Sıralamalara açıktan atananlar dahil olmaz. spor genel müdürlüğü memur maaşları birimlere göre değişkenlik gösterebilir mi? Gih sonuçta.

comments user
nur

Acıktan atamalarda bu sıralamanın ıcınde, yanı 20 30 kişi arasında acıktan atama oldu onları sıralamanızdan dusun.

comments user
deniz

Arkadaşlar merhaba, bu sıralamalara açıktan atananlar dahil mi acaba?Bilgisi olan var mı?Şimdiden teşekkürler…

comments user
Aslı

http://www.vgm.gov.tr/icerikdetay.aspx?Id=5

VAKIFLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Kütüphaneci-İZMİR 1

İzmir Tire de çalışma olasılığı yüksek.

comments user
eknerk

neden 60 kişiyi çıkartıyoruz metehan?

comments user
metehan

doğans sen ona bakma önündeki sıradan 60 kişi çıkar sen kesin atandın . zaten geçen atamada bile 76.2 ile atananlar vardı . .

comments user
doğans

Arkadaşlar 76,27017 puanla atanma ihtimalim var mıdır sızce?İmkansız gibi duruyor çünkü branş bazında sıralamada önümde 74 kişi var.

comments user
Ali

Türk Dil Kurumu ve Türk Tarih Kurumu kurumları döner sermayeden maaş almaktadırlar ondan kurumdan kaçmalar oluyor. Emekliliği için orada kalmamakta çalışanlar. Tcdd kadrosu sanırım kit, ve 2700-2800 arasındadır maaşları. Spor bakanlığı da o kadroları muhakkak başka bir yerde kullanacaktır, özel kalem olabilir veya başka bir birim olabilir. Hayırlısı olsun herkese. İnşallah hakkı olan atanır.

comments user
metehan

75.012 puana bir yer gelir mi ?

comments user
umut

74 puan alanların bahtı ne olacak. bu veya hazıran atamasında var mıdır bı umtları ?

comments user
aziz durak

spor genel müdürlüğü bi gol attı en azından moral bozmayalım ama artık kadro için çalışma yapmazsak sonumuz belli

comments user
Bahtsız kütüphaneci

Umdugumdan daha cok kadro acilmis yine de hadi hayirlisi olsun…

comments user
Hasan

Hayırlı olsun, 75le Ankara’da memurluk gelir mi acaba?